Kannatusta ainakin lienee 107%, Keskustelu oli kuumaa ja ilmaa puhdistavaa, että jatko olisi toivottavaa.
Jatkaako sheriffinä Es,lest, vastaako hra xxx??
50
1069
Vastaukset
- jhuytr
onko nuo 7% helvetistä???
prosentit,, eri nimimerkeiltä nosti yli sadan haamurajan, hyvä.
eiköhän me jotain olla opittu nettietiketistä.- nbjvhgf
fellu kirjoitti:
prosentit,, eri nimimerkeiltä nosti yli sadan haamurajan, hyvä.
eiköhän me jotain olla opittu nettietiketistä.teutan opeilla on kannatusta... vain rehelliset "seurakuntalaiset" uskaltavat tulla esiin...
- teuta
nbjvhgf kirjoitti:
teutan opeilla on kannatusta... vain rehelliset "seurakuntalaiset" uskaltavat tulla esiin...
sinun aikana esiin .muuten sinä valehtelit tossakin viestissä
- jkhgtre
teuta kirjoitti:
sinun aikana esiin .muuten sinä valehtelit tossakin viestissä
tiedät jo tuon kirjoittaessasi että itsestäsi kerrot valehtelijana ja JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJANA!
sinun oman sanan näyttöä on lainrikkojana, valehtelijanakin!
olet rehelliseltä seurakuntalaiselta saanut kunnianimenkin:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9570178/47447133
Sinulle
Eslest ei kirj. 2.1.2011 13:35
Tarkoitin sen sinulle, juuri sinulle. Ääliö.
Tuli mitta täyteen typeryyttäsi. En jaksa enää. jkhgtre kirjoitti:
tiedät jo tuon kirjoittaessasi että itsestäsi kerrot valehtelijana ja JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN PILKKAAJANA!
sinun oman sanan näyttöä on lainrikkojana, valehtelijanakin!
olet rehelliseltä seurakuntalaiselta saanut kunnianimenkin:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9570178/47447133
Sinulle
Eslest ei kirj. 2.1.2011 13:35
Tarkoitin sen sinulle, juuri sinulle. Ääliö.
Tuli mitta täyteen typeryyttäsi. En jaksa enää.Kiitos kannatuksesta - olen kyllä vaistonnut että tarvetta olisi.
Yksi typerys joka itse sitä ymmärtämättä terrorisoi kaikkia ja estää yhteisen hyvän mukaiset pyrkimykset saa minut pysymään päätöksessäni.
Kiitos (melkein) kaikille muille.- hubander,
Eslest kirjoitti:
Kiitos kannatuksesta - olen kyllä vaistonnut että tarvetta olisi.
Yksi typerys joka itse sitä ymmärtämättä terrorisoi kaikkia ja estää yhteisen hyvän mukaiset pyrkimykset saa minut pysymään päätöksessäni.
Kiitos (melkein) kaikille muille.että serifille myönnetään ero ja kunniaprenikat sitten kun hän on löytänyt sopivan jatkajan itselleen, niin kuin valta siirretään ilman valtatyhjiötä..
- :-)))))
hubander, kirjoitti:
että serifille myönnetään ero ja kunniaprenikat sitten kun hän on löytänyt sopivan jatkajan itselleen, niin kuin valta siirretään ilman valtatyhjiötä..
Tämä on eniron ylläpitämä keskustelupalsta, es.lestadiolaisuudella ei ole tämän palstan kanssa mitään tekemistä.
Tuota "valta" juttua en käsitä ollenkaan. Kukaan itseään kunnioittava henkilö ei lähde tällaista palstaa
siivoilemaan. Liittyisiköhän napoleon kompleksi jotenkin siihen, että ihminen ryhtyy tällaiseenkin
saadakseen "valtaa". :-)))) - savon ukko
:-))))) kirjoitti:
Tämä on eniron ylläpitämä keskustelupalsta, es.lestadiolaisuudella ei ole tämän palstan kanssa mitään tekemistä.
Tuota "valta" juttua en käsitä ollenkaan. Kukaan itseään kunnioittava henkilö ei lähde tällaista palstaa
siivoilemaan. Liittyisiköhän napoleon kompleksi jotenkin siihen, että ihminen ryhtyy tällaiseenkin
saadakseen "valtaa". :-))))´Älähän nyt. Osaston otikossa lukee keskustele lestaadolaisuudesta. Lestaadiolaisuudella on juuri tämän palstan kanssa tekemistä.
Pitää kestää jos arvostellaan. Minuakin on käsketty parannukseen toivotettu helvettiin. Yritän kestää. Puolustan mielipiteitäni, koska ne poikkeaa lestaadiolaisuudesta. - kohta nähdään
:-))))) kirjoitti:
saadakseen "valtaa". :-))))Sun huumorintaju taitaa rajoittua tuohon nikkiisi " :-)))))". Viikon kiistelyn jälkeen on käynyt ilmi, että meillä oli todella osaava seriffi, jonka mitta täyttyi.
Hänen vihjeestä voisi löytyä sopiva jatkaja helpoiten, koska hän tietää kuviot ja nämä ns änkyrät, ehkä -muualtakin voi löytyä.. ei väliä.
Sehriffin tehtävä on pitää viestit sellaisina, ettei tule liikaa mielipahaa, itkuja keskustelijalle ja nettietiketti toimii, poistopyyntöjä tulee varmasti paljon ja homme on siten haastava. - kuikkavatanen
Eslest kirjoitti:
Kiitos kannatuksesta - olen kyllä vaistonnut että tarvetta olisi.
Kiitos (melkein) kaikille muille.En yhtään ihmettele sitä, että päätit lopettaa valvojan homman. Olet ollut liiankin kärsivällinen näiden häirikköjen kanssa.
En tiedä ärsyttävämpää asiaa nettimaailmassa kuin teuta eri n-merkkeineen. Kehtaa vielä ylvästellä "voitoistaan". Örvelökin voisi opetella keskustelemaan, vaan ei taida löytyä varaa rahkeista.
Toivon siunausta elämääsi. - Herjaaja pois
kohta nähdään kirjoitti:
Sun huumorintaju taitaa rajoittua tuohon nikkiisi " :-)))))". Viikon kiistelyn jälkeen on käynyt ilmi, että meillä oli todella osaava seriffi, jonka mitta täyttyi.
Hänen vihjeestä voisi löytyä sopiva jatkaja helpoiten, koska hän tietää kuviot ja nämä ns änkyrät, ehkä -muualtakin voi löytyä.. ei väliä.
Sehriffin tehtävä on pitää viestit sellaisina, ettei tule liikaa mielipahaa, itkuja keskustelijalle ja nettietiketti toimii, poistopyyntöjä tulee varmasti paljon ja homme on siten haastava.Minä nauran, kun joku puhuu vallasta. Valta on vallan erilainen asia. Sheriffi hoiti hommansa, mutta noin selvän häirikkötapauksen kyseessä ollessa, ainoa oikea ratkaisu on, kaikki viestit aina heti pois. Toinen kysymys on sitten kuka ehtii istumaan poistokumi kourassa joka päivä vahdissa. Sellaisen henkilön me tänne tarvitsisimme, tuo herjaaja on nimittäin rikollinen jatkuva uskonrauhan häitseminen noin räikeästi herjaamalla on rikos.
- hgfdrsew
kuikkavatanen kirjoitti:
En yhtään ihmettele sitä, että päätit lopettaa valvojan homman. Olet ollut liiankin kärsivällinen näiden häirikköjen kanssa.
En tiedä ärsyttävämpää asiaa nettimaailmassa kuin teuta eri n-merkkeineen. Kehtaa vielä ylvästellä "voitoistaan". Örvelökin voisi opetella keskustelemaan, vaan ei taida löytyä varaa rahkeista.
Toivon siunausta elämääsi.mistä haluat asiallisesti keskustella?
asiallisuudella tarkoitan sitä, ettemme heitä SÅpaskaa toistemme silmille vaan asetamme faktamme vastakkain? - teutatess
kuikkavatanen kirjoitti:
En yhtään ihmettele sitä, että päätit lopettaa valvojan homman. Olet ollut liiankin kärsivällinen näiden häirikköjen kanssa.
Toivon siunausta elämääsi.YHTÄ AINOAA PAHAA SANAA SANONUT SEFULLE , EN SULLE VIELÄ .
MUTTA NYT SANON KETÄ EDUSTAT , JOS ES/LESTAA OK , MUTTA JOS
PELKÄSTÄÄN ITTEETS , MIKSI OTOI MINUT ESILLE , VAI EIKÖ OLE MUISUTUS
SYNNISTÄ RIITTÄNYT ,,MIETI MITÄ KIRJOITAT. - teutatess
hgfdrsew kirjoitti:
mistä haluat asiallisesti keskustella?
asiallisuudella tarkoitan sitä, ettemme heitä SÅpaskaa toistemme silmille vaan asetamme faktamme vastakkain?Kunhan Seriffin nimin, näkyy jossakin , ottaa örvelö yhteyden .
ja ilmoittaa selvästi jotakin , voi pyhä yksinkertaisuus ettemme
ole sellaista ennen huomanneet , KYSYMYS OLI mistä haluat asiallisesti keskustellä ?
sillä hän tarkoittaa ritä , etteivät heitä SÄpaskaa toistemme silmille (sefu /örvelö ) ,
vaan asetamme faktamme vastakkain.?
selvittäköön se ken osaa ; onko kielillä puhujia .- - jhgtr5e
teutatess kirjoitti:
YHTÄ AINOAA PAHAA SANAA SANONUT SEFULLE , EN SULLE VIELÄ .
SYNNISTÄ RIITTÄNYT ,,MIETI MITÄ KIRJOITAT."pata kattilaa... soimaa......"
äh! olkoon..
*jatkaa töitään* - h8rcccc
teutatess kirjoitti:
YHTÄ AINOAA PAHAA SANAA SANONUT SEFULLE , EN SULLE VIELÄ .
SYNNISTÄ RIITTÄNYT ,,MIETI MITÄ KIRJOITAT.Et totellut valvojan neuvoja.
Sinä olet SYYLLINEN. - teuta
h8rcccc kirjoitti:
Et totellut valvojan neuvoja.
Sinä olet SYYLLINEN.vaikka oletkin tuolla tuulella , kun olet lukenut nuo seitykset
voit olla eri mieltä. - hgftdrsewq
teutatess kirjoitti:
Kunhan Seriffin nimin, näkyy jossakin , ottaa örvelö yhteyden .
ole sellaista ennen huomanneet , KYSYMYS OLI mistä haluat asiallisesti keskustellä ?
sillä hän tarkoittaa ritä , etteivät heitä SÄpaskaa toistemme silmille (sefu /örvelö ) ,
selvittäköön se ken osaa ; onko kielillä puhujia .-se salaseura on sinun korvien välissä! ...aivopieruna kaikkine ääliömäisyyksineen!
- teuta
hgftdrsewq kirjoitti:
se salaseura on sinun korvien välissä! ...aivopieruna kaikkine ääliömäisyyksineen!
Etkö osaa lukea mitä olet kirjoittanut
- Muslimeitako oot?
Herjaaja pois kirjoitti:
Minä nauran, kun joku puhuu vallasta. Valta on vallan erilainen asia. Sheriffi hoiti hommansa, mutta noin selvän häirikkötapauksen kyseessä ollessa, ainoa oikea ratkaisu on, kaikki viestit aina heti pois. Toinen kysymys on sitten kuka ehtii istumaan poistokumi kourassa joka päivä vahdissa. Sellaisen henkilön me tänne tarvitsisimme, tuo herjaaja on nimittäin rikollinen jatkuva uskonrauhan häitseminen noin räikeästi herjaamalla on rikos.
Vaikka oikeasti seriffillä "valtaa" poistaa viestit onkin - harkintansa-sääntöjen mukaan.
- hggfde3e
hgfdrsew kirjoitti:
mistä haluat asiallisesti keskustella?
asiallisuudella tarkoitan sitä, ettemme heitä SÅpaskaa toistemme silmille vaan asetamme faktamme vastakkain?menossa,,
hgfdsew - pellet pois vallasta
Muslimeitako oot? kirjoitti:
Vaikka oikeasti seriffillä "valtaa" poistaa viestit onkin - harkintansa-sääntöjen mukaan.
... ja kuolleista ylösnousseksi Messiaaksi, Vapahtajakseen? Mitä uskon ja tunnustan!!!
Tarkoittaako se sitä mielestäsi että henkilö on muslimi jos nauraa sinun sairaille valta-jutuillesi? - jhgyftre54wq
teuta kirjoitti:
Etkö osaa lukea mitä olet kirjoittanut
Vihaat Jumalaa ja Jeesusta!
Ei ole Jeesus vahvistanut
teuta 8.8.2010 12:12
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti . - teuta tess
kuikkavatanen kirjoitti:
Toivon siunausta elämääsi.Tietääkseni en ole tuota ,
sanomaasisi tehnyt.vai etkö olekaan tyytyväinen. - teu.
pellet pois vallasta kirjoitti:
... ja kuolleista ylösnousseksi Messiaaksi, Vapahtajakseen? Mitä uskon ja tunnustan!!!
Tarkoittaako se sitä mielestäsi että henkilö on muslimi jos nauraa sinun sairaille valta-jutuillesi?Muslimeillä on muta .
- teuta
kuikkavatanen kirjoitti:
Toivon siunausta elämääsi.Teillä on vain mustamaalaus esillä . niin ja väärän todistuksen
antaminen lähimmäisestä .oletteko lukeneet 8: käskyn .
Isossa katekismuksessa on s Siksi Jumala on tahtonut kieltää kaikilta panettelun . Kukaan ei saa puhua toisesta pahaa, vaikka tietäisikin hyvin tämän todella olevan syyllinen , saati kun ei tiedä asiasta mitään
muuta kuin korviin kantautunutta kuulo puhetta . kysyn kuitenkin : "Enkö saa kertoa silloinkaan , kun se on totta, "? Miksi sitten et vie asiaa Julkiselle Tuomarille ? Enhän minä voi sitä julkisesti todistaa , saan ehkä vain kuulla kunniani , ja minut ajetaan tylysti ulos.
Tämä teksti tekee minusta syntisen , Pyydän kaikilta anteeksi. - Leeviläinen
teuta kirjoitti:
Teillä on vain mustamaalaus esillä . niin ja väärän todistuksen
antaminen lähimmäisestä .oletteko lukeneet 8: käskyn .
Isossa katekismuksessa on s Siksi Jumala on tahtonut kieltää kaikilta panettelun . Kukaan ei saa puhua toisesta pahaa, vaikka tietäisikin hyvin tämän todella olevan syyllinen , saati kun ei tiedä asiasta mitään
muuta kuin korviin kantautunutta kuulo puhetta . kysyn kuitenkin : "Enkö saa kertoa silloinkaan , kun se on totta, "? Miksi sitten et vie asiaa Julkiselle Tuomarille ? Enhän minä voi sitä julkisesti todistaa , saan ehkä vain kuulla kunniani , ja minut ajetaan tylysti ulos.
Tämä teksti tekee minusta syntisen , Pyydän kaikilta anteeksi.Josko nyt tekstisi sinusta syntisen tehnyt on, niin jos vihdoinkin älyäisit häipyä tästä foorumista vaikkapa parannuksen tekoon, vaikka Lappiin, koska antipatiasi näitä lapinvanhempia kohtaan on sairaalloista. Tosin joskus oikeutettuakin, sillä tämä lapinpalvonta on mennyt monelta henkilöpalvonnaksi ohitse raamatun totuuden. Se, että olet tämän foorumin häirikkö, ei sinusta sen suurempaa syntistä tee, verrattuna muihin kirjoittajiin. Olet vain keskikertaista tyhmempi yksilö. Sinulle ei mene läpi mikään neuvo, ohje tai kehoitus.
Ei ole ihme, että sheriffi kyrpiintyi persoonaasi, sillä olet uskomattoman älytön tyyppi. Mistä kaltaisiasi sikiää? Tosin haluaisinpa joskus nähdä sinut ihan livenä, saadakseni vahvistuksen käsitykselleni persoonastasi? Lienee mahdotonta, koska en ole esikoislaestadiolainen. Toivotan kuitenkin kaikkea hyvää, rauhaa ja rakkautta persoonallesi. - bhgvfd
Leeviläinen kirjoitti:
Josko nyt tekstisi sinusta syntisen tehnyt on, niin jos vihdoinkin älyäisit häipyä tästä foorumista vaikkapa parannuksen tekoon, vaikka Lappiin, koska antipatiasi näitä lapinvanhempia kohtaan on sairaalloista. Tosin joskus oikeutettuakin, sillä tämä lapinpalvonta on mennyt monelta henkilöpalvonnaksi ohitse raamatun totuuden. Se, että olet tämän foorumin häirikkö, ei sinusta sen suurempaa syntistä tee, verrattuna muihin kirjoittajiin. Olet vain keskikertaista tyhmempi yksilö. Sinulle ei mene läpi mikään neuvo, ohje tai kehoitus.
Ei ole ihme, että sheriffi kyrpiintyi persoonaasi, sillä olet uskomattoman älytön tyyppi. Mistä kaltaisiasi sikiää? Tosin haluaisinpa joskus nähdä sinut ihan livenä, saadakseni vahvistuksen käsitykselleni persoonastasi? Lienee mahdotonta, koska en ole esikoislaestadiolainen. Toivotan kuitenkin kaikkea hyvää, rauhaa ja rakkautta persoonallesi.kirjoitit
"Tämä teksti tekee minusta syntisen "
Jumalan Valtakunna ei välttämättä ole kanssasi tuosta samaa mieltä! - teuta
Leeviläinen kirjoitti:
Josko nyt tekstisi sinusta syntisen tehnyt on, niin jos vihdoinkin älyäisit häipyä tästä foorumista vaikkapa parannuksen tekoon, vaikka Lappiin, koska antipatiasi näitä lapinvanhempia kohtaan on sairaalloista. Tosin joskus oikeutettuakin, sillä tämä lapinpalvonta on mennyt monelta henkilöpalvonnaksi ohitse raamatun totuuden. Se, että olet tämän foorumin häirikkö, ei sinusta sen suurempaa syntistä tee, verrattuna muihin kirjoittajiin. Olet vain keskikertaista tyhmempi yksilö. Sinulle ei mene läpi mikään neuvo, ohje tai kehoitus.
Ei ole ihme, että sheriffi kyrpiintyi persoonaasi, sillä olet uskomattoman älytön tyyppi. Mistä kaltaisiasi sikiää? Tosin haluaisinpa joskus nähdä sinut ihan livenä, saadakseni vahvistuksen käsitykselleni persoonastasi? Lienee mahdotonta, koska en ole esikoislaestadiolainen. Toivotan kuitenkin kaikkea hyvää, rauhaa ja rakkautta persoonallesi.mutta asias on selvää oletko kettanut sitä toisiin , en koe että minä olen ainoa ,
vai kirjoitatko jokaiselle saman madon luvun .
seriffi pyysi etten vastaisi , muttei puhunut ajasta mitään minä en todella vastannut viikkoon
mutta sitten tuli jo niin paksua , että oli parempi alkaa puolustaa , mitä sanot siitä .
minä olen jotekin tykännyt sinusta alusta alkaen , entietenkään ole semmonen , enkä usko
että semmoisia meinaat , mutta kun niin monet menee kylki myyryy toiseen suntaan niin
olisi kivä että kertoisit oman mielipiteen , Miksi sefu ei saa aikaiseksi poistoja , korjauksia , yms.
sitä en voi mitenkään ymmärtää , että kone on kuin salama jonkun orvelon poisto vie ikusuuden. teutatess kirjoitti:
Kunhan Seriffin nimin, näkyy jossakin , ottaa örvelö yhteyden .
selvittäköön se ken osaa ; onko kielillä puhujia .-...tapat minut nauruun. Salaseura... En olisi uskonut sinua noin ääliöksi mutta pakko uskoa. Oliko muita vitsejä ennen kuin menen nukkumaan?
- teuta
Eslest kirjoitti:
...tapat minut nauruun. Salaseura... En olisi uskonut sinua noin ääliöksi mutta pakko uskoa. Oliko muita vitsejä ennen kuin menen nukkumaan?
Miten niin , käytökset oli minusta juuri noin , ja muutenkin hyyssäät
häntä kuin parasta kaveria , vai on selliet laitteet , eniron pitää hankkia paremmat.
kyllä vitseissä löytyy mutta en viitsi kun ne yleensä poistetaan , kun meille löytää
noilla huomoillakin koneilla , jote ei tämäkään ole tasapuolista , että tiedät. - Leeviläinen
teuta kirjoitti:
mutta asias on selvää oletko kettanut sitä toisiin , en koe että minä olen ainoa ,
seriffi pyysi etten vastaisi , muttei puhunut ajasta mitään minä en todella vastannut viikkoon
mutta sitten tuli jo niin paksua , että oli parempi alkaa puolustaa , mitä sanot siitä .
minä olen jotekin tykännyt sinusta alusta alkaen , entietenkään ole semmonen , enkä usko
että semmoisia meinaat , mutta kun niin monet menee kylki myyryy toiseen suntaan niin
olisi kivä että kertoisit oman mielipiteen , Miksi sefu ei saa aikaiseksi poistoja , korjauksia , yms.
sitä en voi mitenkään ymmärtää , että kone on kuin salama jonkun orvelon poisto vie ikusuuden."Sinun madonluvut on vähän toisen laisia kun minun. teuta7.1.2011 20:48
mutta asias on selvää oletko kettanut sitä toisiin , en koe että minä olen ainoa ,
sitä en voi mitenkään ymmärtää , että kone on kuin salama jonkun orvelon poisto vie ikusuuden."
Anteeksi jos olin ilkeä, se kuuluu raadolliseen luonteenlaatuuni. Olen kanssasi samalainen jääräpää, irvistelen, loukkaan, arvostelen tietämättä mistään mitään. Mutta sellainen vapaus tässä foorumissa toistaiseksi on. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön!
Joskus (olen lukenut palstaa kolmisen vuotta) en saa selvyyttä kirjallisesti tuottamistasi aivoituksistasi, ehkä en ole älykkö ja samalla aaltopituudella kanssasi? Toivoisin toki, vaikka poismenoasi palstalta kehtoitinkin, sinun jatkavan kirjoitteluasi, olethan palstan ärsyttävin persoona!
Kaikella rakkaudella: - teuta
Leeviläinen kirjoitti:
"Sinun madonluvut on vähän toisen laisia kun minun. teuta7.1.2011 20:48
sitä en voi mitenkään ymmärtää , että kone on kuin salama jonkun orvelon poisto vie ikusuuden."
Anteeksi jos olin ilkeä, se kuuluu raadolliseen luonteenlaatuuni. Olen kanssasi samalainen jääräpää, irvistelen, loukkaan, arvostelen tietämättä mistään mitään. Mutta sellainen vapaus tässä foorumissa toistaiseksi on. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön!
Joskus (olen lukenut palstaa kolmisen vuotta) en saa selvyyttä kirjallisesti tuottamistasi aivoituksistasi, ehkä en ole älykkö ja samalla aaltopituudella kanssasi? Toivoisin toki, vaikka poismenoasi palstalta kehtoitinkin, sinun jatkavan kirjoitteluasi, olethan palstan ärsyttävin persoona!
Kaikella rakkaudella:PYYKIT ON KUIVANA VINTILLÄ . KIITOS JEESUS .
Ylläpito voitti ovelo on pois . - Jeesukselle kiitos
teuta kirjoitti:
PYYKIT ON KUIVANA VINTILLÄ . KIITOS JEESUS .
Ylläpito voitti ovelo on pois .Suhtaudutko sinä väärin (halveksivasti) Jeesuksen kiittämiseen? Vai oletko samalainen kun jotkut saarnaajamme jotka sanovat painokkaasti saarnoissaan että meillä olisi syy kiittää, mutta jättävät siitä huolimatta kiitoksen sanomatta. Ei voi kuin ihmetellä, miksi "kiitos Jeesus" tuntuu niin vaikealta sanoa.
Kun vielä oetetaan huomioon, että viestilläsi ei ole mitään yhtymäkohtia edellisen viestin kanssa, niin ihmettelen vielä enemmän. Helluntailaiset kiittävät Jeesusta pelastuksestaan, aamen. Niin pitää myöskin lestadiolaisten tehdä. Puhe Jeesuksen kiittämisestä pyykkien kuivumisesta, oli ala-arvoista pilaa helluntailaisista. Hyi sinua teuta!
Muistetaan nyt jatkossa kiittää Jeesusta päivin ja öin. Siinä ei ole vielä tarpeeksikaan kiitosta hänelle joka on henkensä antanut ja verensä vuodattanut pelastaessaan meidät helvetistä. - Teuta
Jeesukselle kiitos kirjoitti:
Suhtaudutko sinä väärin (halveksivasti) Jeesuksen kiittämiseen? Vai oletko samalainen kun jotkut saarnaajamme jotka sanovat painokkaasti saarnoissaan että meillä olisi syy kiittää, mutta jättävät siitä huolimatta kiitoksen sanomatta. Ei voi kuin ihmetellä, miksi "kiitos Jeesus" tuntuu niin vaikealta sanoa.
Kun vielä oetetaan huomioon, että viestilläsi ei ole mitään yhtymäkohtia edellisen viestin kanssa, niin ihmettelen vielä enemmän. Helluntailaiset kiittävät Jeesusta pelastuksestaan, aamen. Niin pitää myöskin lestadiolaisten tehdä. Puhe Jeesuksen kiittämisestä pyykkien kuivumisesta, oli ala-arvoista pilaa helluntailaisista. Hyi sinua teuta!
Muistetaan nyt jatkossa kiittää Jeesusta päivin ja öin. Siinä ei ole vielä tarpeeksikaan kiitosta hänelle joka on henkensä antanut ja verensä vuodattanut pelastaessaan meidät helvetistä.Sinulla taisi olla enemmän yhteistä kun minullä , siitä huolimatta kiitos Jeesus .
KIITOS JEESUS , EISE MINULLE VAIKEAA OLE , MUTTA MINÄEN OLEKKAAN LEEVILÄINEN - teuta
hubander, kirjoitti:
että serifille myönnetään ero ja kunniaprenikat sitten kun hän on löytänyt sopivan jatkajan itselleen, niin kuin valta siirretään ilman valtatyhjiötä..
ja siksi meille kaikille on annettu omatunto.
- savon ukko
teuta kirjoitti:
PYYKIT ON KUIVANA VINTILLÄ . KIITOS JEESUS .
Ylläpito voitti ovelo on pois .pitää joskus huumoria yllä. Sai penen naurunpuuskan. Anteeksi helluntailaiset.
- Jeesus on tie
teuta kirjoitti:
ja siksi meille kaikille on annettu omatunto.
Tunto on siis - OMA käsitys OIKEASTA JA VÄÄRÄSTÄ. Omatunto muodostuu ensiksi lapsuuden kasvuympäristössä, vanhempien esimerkin ja muiden vastaavien tekijöiden vaikutuksesta. Omatunto muovautuu myöhemmin koko ajan, monien eri tekijöiden vaikutuksesta.
Silloin kun asiat ovat mahdollisimman hyvin, silloin ihmisen omaatuntoa ohjaa Jumalan sana. Ei niin että täydellisesti kukaan Jumalan sanan mukaan ohjautuisi, mutta vaihtelevassa määrin kuitenkin. Silloin ihminen PYRKII: Olemaan rehellinen, olemaan kiroilematta, olemaan valehtelematta tietoisesti, ei juovu alkoholista koskaan, ei riitele, ei herjaa ketään, ei halveksi ketään luotua, ei lyö ketään, etc etc. - tät tarkotin
Teuta kirjoitti:
Sinulla taisi olla enemmän yhteistä kun minullä , siitä huolimatta kiitos Jeesus .
KIITOS JEESUS , EISE MINULLE VAIKEAA OLE , MUTTA MINÄEN OLEKKAAN LEEVILÄINEN... silloin tämä asia olisi ollut OK.
Nyt lähdit jostain käsittämättömästä syystä pilkkaamaan helluntailaisia ja niitä uskovia jotka kiittävä Jeesusta.
SE oli täydellinen fiasko. - teuta
Jeesus on tie kirjoitti:
Tunto on siis - OMA käsitys OIKEASTA JA VÄÄRÄSTÄ. Omatunto muodostuu ensiksi lapsuuden kasvuympäristössä, vanhempien esimerkin ja muiden vastaavien tekijöiden vaikutuksesta. Omatunto muovautuu myöhemmin koko ajan, monien eri tekijöiden vaikutuksesta.
Silloin kun asiat ovat mahdollisimman hyvin, silloin ihmisen omaatuntoa ohjaa Jumalan sana. Ei niin että täydellisesti kukaan Jumalan sanan mukaan ohjautuisi, mutta vaihtelevassa määrin kuitenkin. Silloin ihminen PYRKII: Olemaan rehellinen, olemaan kiroilematta, olemaan valehtelematta tietoisesti, ei juovu alkoholista koskaan, ei riitele, ei herjaa ketään, ei halveksi ketään luotua, ei lyö ketään, etc etc.Nimittäin jos se olisi noin tarkka , ei meistä kukaan tulisi autuaaksi..?
vaan se asia on enempi niin , että jos minäolen joutunut noihin asioihin
ja teen niistä parannuksen , minusta tulee Jumalan lapsi ja saan kaikki
synnit anteeksi , Siihen Raamattu vastaa että olen TAIVAS KELPOINEN .
KIITOS JEESUS. - teuta
tät tarkotin kirjoitti:
... silloin tämä asia olisi ollut OK.
Nyt lähdit jostain käsittämättömästä syystä pilkkaamaan helluntailaisia ja niitä uskovia jotka kiittävä Jeesusta.
SE oli täydellinen fiasko.Missään kohtaa ei ole pilkan merkkiä
- hgtre543
Teuta kirjoitti:
Sinulla taisi olla enemmän yhteistä kun minullä , siitä huolimatta kiitos Jeesus .
KIITOS JEESUS , EISE MINULLE VAIKEAA OLE , MUTTA MINÄEN OLEKKAAN LEEVILÄINENteutalla on oppia ja tietoa! hän jopa on tehnyt sekväksi Jeesukselle miten se kastekäsky oli pitänyt olla kun ei se Jeesus raukka oikein sitä asiaa osannut kun Hän ei ollut uskossa!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/4711240960.
LAPSEN KASTE.
teuta 9.12.2010 11:42
Koska jokainen lapsi on perisynnin turmelama , ja tarvitsee pelastusta , - Leeviläinen
Teuta kirjoitti:
KIITOS JEESUS , EISE MINULLE VAIKEAA OLE , MUTTA MINÄEN OLEKKAAN LEEVILÄINEN-Teuta13.1.2011 14:23
KIITOS JEESUS , EISE MINULLE VAIKEAA OLE , MUTTA MINÄEN OLEKKAAN LEEVILÄINEN -
Et, et ole leeviläinen, vaan tunnustaudut kiihko-esikoislaestadiolaiseksi (?). Kirjoittelusi ja kommenttisi antaa oudon kuvan esikoislaestadiolaisesta liikkeestä tällaiselle ulkopuoliselle tarkkailijalle. Joskin ymmärrän, että edustat vain yksinkertaista itseäsi, et esikoislaestadiolaisen liikkeen virallista kantaa. Verrantosi helluntalaiseen herätysliikkeeseen antaa realistisen kuvan persoonasi häiriöstä. Toivottavasti et edusta sitä virallista tahoa, mitä esikoislaestadiolaisuus edustaa? Monesti olen kysynyt, oletko johtava vaikuttaja esikoislaestadiolaisessa liikkeessä? Tähän en ole saanut sinulta koskaan selventävää vastausta, et ehkä pysty sitä antamaan? Tietääkseni esikoislaestadiolainen liike on humaani, kristillinen, valtionkirkkoon kuuluva yhdistys, joka ei hyväksy esittämisiä mielipiteitä. Minäkään en ole mikään leeviläisen ajatussuunnan kannattaja ja jäsen, olen ehkä epäilevä Tuomas, syntinen ja pakana jolla ei ole taivasosuutta siinä seurakunnassa jota kerrot edustavasi. nimimerkkini ei ole missään tekemisessä laestadiolaisuuden yhden suunna kanssa. Siunausta työllesi Teutatess... - kjhytr54
teuta kirjoitti:
Missään kohtaa ei ole pilkan merkkiä
"Ei ole Jeesus vahvistanut
Mooseksen lakia , muuta kiun 10 käskyä kaiken lainen muu mooseksen laki hylättiin 30 jKr.
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
-
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9566057/47416379
"JOS tuo luku pitisi paikkansa sinä olisit Hitler
teuta 31.12.2010 09:05
Heil ... Kirkosta erooja ei ole löytänyt mitään muuta kuin pienen veron maksammattomuuden
Taivaan valtakuntaa nimittäin ei ole vielä tehtykään !"
teutan mielestä Jeesus opetti väärin:
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
--
raamatussa oleva Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedot teuta on julistanut pannaan ja katekismus on ainoa oikea (epäjumalaa) jumaloivien tiedon lähde!
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein .
--
teutan opin mukaan KAIKKI, JEESUSKIN tekee syntiä, vasta syntynyt Jumala Valtakunnan kaltainen lapsikin, teuta ei tunnusta edes Jeesusta synnittömäksi!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9563607/47435231
No ei pelkästi ,,kaikki ihmiset tekee syntiä
jne,,,,,,,,,,,, - Tämmöst täl kertaa
teuta kirjoitti:
Nimittäin jos se olisi noin tarkka , ei meistä kukaan tulisi autuaaksi..?
vaan se asia on enempi niin , että jos minäolen joutunut noihin asioihin
ja teen niistä parannuksen , minusta tulee Jumalan lapsi ja saan kaikki
synnit anteeksi , Siihen Raamattu vastaa että olen TAIVAS KELPOINEN .
KIITOS JEESUS.Miksi et kirjoittanut niin, että kun olet?
Parannushan tarkoittaa sitä, että entinen elämä muuttuu toisenlaiseksi. Esikoilsestadiolaisessa traditiossa parannukseksi nimitetään joka sunnutaista anteeksi anelemista, vaikka elämä jatkuu ihan samalaisena vuosikymmenestä toiseen.
USKO Jeesukseen on todellinen parannus. Kun ihminen avaa sydämensä oven USKOSSA Jeesukselle ja päästää henet sydämeensä asuaan, niin hän alkaa muuttamaan elämää toisenlaiseksi.
Minä tunnen satoja esikoislestadiolaisia joilla on ns. puhdas omatunto, vaikka HE Jumalan sananvastaisesti tuomitsevat toisen herätysliikkeen taikka kirkon piirissä Jeesusta seuraavat ihmiset, ja puhuvat heistä härskin halveksivasti, - jopa saarnatuolista.
Omatunto voidaan siis ovelasti eri tekosyillä paaduttaa tunnottomaksi, tiettyjä syntejä kohtaan.
(vaikkapa sillä tekosyyllä, että kun saarnaajatkin haukkuvat muita uskovia, eihän se voi syntiä olla).
Tämä on ihmisen tie.
Jeesus pelastaa, USKO JEESUKSEEN!!!
- hgfdsrek
ajoittain täältä saa lukea todella sellaista faktaa että melkein ymmärtää miksi lahkoja syntyy...
Jumalan Valtakunnan edessä rehellisyyttään osoittaneet ymmärtävät mitä tarkoitin....- teuteutateshumppaa
teu-teutates skitsoreeninsen oireyhtyän tuotos, eli sama henkilö kaksi persooaa ..
- teuta
teuteutateshumppaa kirjoitti:
teu-teutates skitsoreeninsen oireyhtyän tuotos, eli sama henkilö kaksi persooaa ..
kuinka tuli mieles.
- hgfdrew
teuta kirjoitti:
kuinka tuli mieles.
on faktaa jakomielisyydestäsi!
Palvelet lutheria epäjumalana Jumalan ja Jeesuksen Nimissä Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten!
-
"Ei ole Jeesus vahvistanut
Sinä et ymmärrä oikeastaan mitään. Miksi räävit poskeasi jatkuvasti ."
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein .
-
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9566057/47416379
"JOS tuo luku pitisi paikkansa sinä olisit Hitler
teuta 31.12.2010 09:05
Heil ... Kirkosta erooja ei ole löytänyt mitään muuta kuin pienen veron maksammattomuuden
Taivaan valtakuntaa nimittäin ei ole vielä tehtykään !"
teutan mielestä Jeesus opetti väärin:
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
-
HUOM!! teuta jakaa myös papeille kristuksen nimissä virkoja kun Jeesus ei sitä tehnyt:
"http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka .'"
-
Jumalan Valtakunnan kaltaiset lapset eivät ole perisyntisiä!!!
teutan herra epäjumalan opin lapset ovat perisyntisiä lahkon tekemien rikosten vuoksi!
Väärän todistuksen antaminen lapsistakin on rikos!
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/4711240960.
LAPSEN KASTE.
teuta 9.12.2010 11:42
Koska jokainen lapsi on perisynnin turmelama , ja tarvitsee pelastusta , /teutan OPIN VALE/
Kristuksen seurakunta on alkuajoista asti vienyt kasteessa pienet lapset Vapahtajan luo . /teutan OPIN VALE/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5911285Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174791Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334217Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4502270Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142200Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2631678FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01441Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu831270Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101175- 391166