Ahdin volvoon

+300hp--

Mitähän turboa ihmiset suosittelisivat minun 850 T5 volvo projektiin? Tarkotus olisi saada koneesta 300hv mutta moottorin pitäisi olla myös luotettava. Ahdin saisi olla sellainen mitoitukseltaan joka lähtee mukaan n.3000-4000rpm ja silloin kanssa rupeisi tapahtumaan. Toivottavasti joku asiasta ymmärtävä osaisi vastata kun kaverit ovat vaan sanoneet että laitetaan kuorma-auton ahdin kiinni ja minä luulen että moottori ei sitä kestä. Vai kuina on asian laita?

4

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v40t4

se moottori sitä tiedä onko se turbo otettu kuorma-autosta vai ei,joten ei se siitä mene rikki.lähes kaikki ahdetut moottorit hajoaa siihen että moottori on päässyt nakuttamaan.laitat siihen holsetin 35:sen,se on halpa ja toimiva tohon sun moottoriin.

• ---------

Minkälaisia tehoja koneesta mahtaa suurinpiirtein sillon irrota ja onko ns. "piikki" kuinka repivä

• v40t4
        --------- kirjoitti:

Minkälaisia tehoja koneesta mahtaa suurinpiirtein sillon irrota ja onko ns. "piikki" kuinka repivä

riippuu esim. siitä kuinka paljon on ahtoa,millaiset nokat,millainen kansi,miten ja kuka on säätänyt ym.kyseinen holset HX35 super on sopiva ahdin noin 350-450 heppaiseen ja pari litraiseen moottoriin.tiedän ainakin yhden audin jonka 1.8 litraisesta moottorista on kyseisellä ahtimella,hyvillä kansilla ja nokilla jarrutettu karvan yli 500 heppaa.

• spermä

Eiköhän nuo sun kierros suunnitelmat ole vähän yli koska epäilisin että volvon 5 pytty koneesta 2500-5500 on se paras vääntö momentti oli sulla mikä tahansa hyrrä pyörimässä ja mitkä hevosvoima haaveet ;) Netistä kyllä löytyy sivuja T5 ruuvaamiseen kun jaksaa pari tuntia naputella ja myös suomen kielellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      5978
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      62
      3649
    3. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      16
      2800
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2779
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2329
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      36
      2315
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      18
      2117
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      21
      2049
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      149
      1418
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      284
      1366
    Aihe