Helpoin tie posliiniksi!!!!

HOT WAX käyttäjä

Rakkaat ystävät, vahaamalla pillu ja peppu karvoja pääsette eroon karvoistanne muutamaksi viikoksi! ei näppylöitä, ei punoitusta, suosittelen =) VEET HOT WAX < saa että K SEKÄ S ryhmän kaupoista.

Tosiaan jos ei uskalla ihan vahaa kokeilla niin, voi aluksi saksilla leikata liian pitkät karvat siistiksi ja sitten lainata mieheltä partakoneen! Sillä sas kivoja kuvioita tehtyy jos inspiraatiota ja mielikuvitusta riittää.

Miehet taatusti tykkää.

Lycka till !

12

8581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärsyttääkö pallien nahkaa? Moni Nainen tykkää posliinikuulista mutta ajeleminen ei oo helppoo...

      • HOTWAX user

        Sitä valitettavasti en tiedä että ärsyttääkö vahaaminen pallien nahkaa, mutta kannattaa kokeilla, ja muista rasvata kunnolla sen jälkeen.


      • Palontorjunta
        HOTWAX user kirjoitti:

        Sitä valitettavasti en tiedä että ärsyttääkö vahaaminen pallien nahkaa, mutta kannattaa kokeilla, ja muista rasvata kunnolla sen jälkeen.

        Osta aski tulitikkuja ja käräytä karvat.


      • tyhmähkö

        Pallien vahaaminen on suorastaan mahdotonta ja turhan veristä puuhaa omaan makuuni.


      • IjustHadSex
        Palontorjunta kirjoitti:

        Osta aski tulitikkuja ja käräytä karvat.

        no mut jos pillu palaaki ni siinä sitä sit ollaan :D:D::DD:D:Dd


    • Karvat - yess :)

      Minusta karvat ovat seksikkäitä oikeissa paikoissa. Hieman voi siistiä ja tietty pitää puhtaana. Ehkä jotkut toiset pitävät kynityistä broilereista, makunsa kullakin.

      • täysposlu mies

        on käyttää Veetin karvanpoistoainetta spraypullosta! Suihkautus ja 3-4 min. ja se onn siinä...


      • itfeelsoguuuuuuud
        täysposlu mies kirjoitti:

        on käyttää Veetin karvanpoistoainetta spraypullosta! Suihkautus ja 3-4 min. ja se onn siinä...

        oon muija ja eipä mul toimi se ainakaan... :d


    • Toimiiko se spray?? kun olen miettinyt sitö, mutta se on aika kallista..

      • RehtiLädi

        Tottakai toimii, siihenhän se on kehitetty. Käyt hakemassa pullon kaupasta ja alat suihkuttelemaan. Ei nää hommat oo niin vaikeita kun annetaan ymmärtää.

        Jos ei tästä ketjusta vielä löydy vastausta niin kannattaa kysellä muista ketjuista. Ainii mutta sähän ootkin jo kyselly kaikista muista ketjuista. Nyt lopetat sen kyselyn ja testaat jotain keinoa.


      • tyhmähkö
        RehtiLädi kirjoitti:

        Tottakai toimii, siihenhän se on kehitetty. Käyt hakemassa pullon kaupasta ja alat suihkuttelemaan. Ei nää hommat oo niin vaikeita kun annetaan ymmärtää.

        Jos ei tästä ketjusta vielä löydy vastausta niin kannattaa kysellä muista ketjuista. Ainii mutta sähän ootkin jo kyselly kaikista muista ketjuista. Nyt lopetat sen kyselyn ja testaat jotain keinoa.

        Mitenkä se suihkuteltava toimii verrattuna siihen bikinialueelle suunniteltuun voiteeseen?


    • Kaverin sanoi, että suihkutettava on ihan huonoa ja muutenki todella kallista. Ostin kaupasta rfsun harmaan tuubin, mitä käytetään karvojen ajelun jälkeen. Ilmeisesti rauhoittaa ihoa eikä tule punaisia näppyjä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe