E10-BENSIINI KYMCOIHIN !

sarkkukysyy

Tietääkö kukaan käykö E10-bensiini Kymco skoottereihin? Itselläni on Kymco Super8 ja en löydä mistään sivulta käykö se siihen. Kiitos vastauksista!

13

3921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Super8dude2

      Kun ei ole tietoo, tankkaisin 98:a. Enpä usko tuota gy6 myllyä suunnitellun etanolitikuille puhumattakaan letkujen ja tiivisteiden kestävyydestä. Vaikkei tää sinänsä mikään uskon asia ole, mutta vastoin parempaa tietoa ja lähdettä, aion itse käyttää kymcossani 98:a.

    • jakke_88

      Itse käytän tuota E10 ja hyvin pelannut.Kysyin asiaa merkkiliikkeestä ja sanoivat,että käy toi E10.

      • sarkkukysyy

        Onko sulle jakke_88 kymco super 8, vai mikä? ja hyvä jos käy !


      • sarkkukysyy
        sarkkukysyy kirjoitti:

        Onko sulle jakke_88 kymco super 8, vai mikä? ja hyvä jos käy !

        sulla*


    • Super8dude2
      • käy tai sitten ei

        Super8Dude sanoi tuon suomen maahantuojan ohjeen tiivistetysti nettilinkin kera, mutta saksalaisten mielestä E10 käy kaikkiin nelitahti- Kymcoihin:

        lukekaa tuolta ite:
        http://www.kymco.de/service/news/kymco-news/article/e10-kraftstoff-und-kymco-fahrzeuge/10.html


      • Super8Dude2
        käy tai sitten ei kirjoitti:

        Super8Dude sanoi tuon suomen maahantuojan ohjeen tiivistetysti nettilinkin kera, mutta saksalaisten mielestä E10 käy kaikkiin nelitahti- Kymcoihin:

        lukekaa tuolta ite:
        http://www.kymco.de/service/news/kymco-news/article/e10-kraftstoff-und-kymco-fahrzeuge/10.html

        Tuo linkki ei toimi. Noudattaisin Mascon ohjetta ainakin jos ajat takuunalaisella pelillä. Jenkkifoorumeilta olen ymmärtänyt että kymcot pelaa sielläkin ihan ok e10 bensalla, mitä nyt välillä käyntihäiriötä pukkaa ja bensa vanhenee melko nopeasti.


      • sama2
        käy tai sitten ei kirjoitti:

        Super8Dude sanoi tuon suomen maahantuojan ohjeen tiivistetysti nettilinkin kera, mutta saksalaisten mielestä E10 käy kaikkiin nelitahti- Kymcoihin:

        lukekaa tuolta ite:
        http://www.kymco.de/service/news/kymco-news/article/e10-kraftstoff-und-kymco-fahrzeuge/10.html

        tässä päivitetty linkki:
        http://www.kymco.de/service/news/kymco-news/article/e10-kraftstoff-vertraeglichkeit-bei-kymco-fahrzeugen/10.html

        Saksalaiset sanovat siis että 4-tahti Kymcoissa E10 pelaa ihan hyvin (itsekin olen
        kokeillut ja pelaa hyvin) mutta että ei ole testattua tietoa E10 käytön pitkäaikais
        -vaikutuksista ja on mahdollista että joihinkin kumi/muovi osiin kuten tiivisteisiin
        on haitallinen vaikutus joten varmin ratkaisu käyttää 98bensaa.

        Oma suositus on että käyttää huoletta välillä tankillisen E10 mutta enimmäkseen
        98 ja jos lähtee pidemmälle reissulle missä menee tankillinen nopeesti niin
        ihan sama kumpaa laittaa.. ajon jälkeen seuraava tankillinen 98 sitten niin
        ei jää järjestelmään sitten pitkäksi aikaa E10:ntä. Jos käyttää puolet/puolet niin
        prosenttiosuus etanolin määrän lisäyksessä jää pienemmäksi ja onko niin
        pienillä jutuilla eroja? Ei uskottavaa.. jos on niin ne näkyy todella pitkän
        ajan kuluttua.. lähemmäs 10 vuoden käytön jälkeen.. (hatusta vedetty arvio).
        Mutta siis.. onhan 98 normibensassakin tosiaan se 5% etanolia.


    • tgfgf

      minun mielestäni tuo 'sarkkukysyy' nimi merkki on asiaton. ja sen omistaja on tosi pöliä ku ei tajua että e10 käy kymcooon jos haluaa

      • 6+8=14

        mutta maahantuoja ei vastaa mistään takuuaikaisesta rikkoutumisesta jos käyttää muutakuin 98e5 polttoainetta.
        ongelmahan ei ole se että mikään nelitahtinen ei toimisi 95e10 polttoaineella vaan ongelma on se että tiivisteet, letkut jne eivät sovellu etanolipolttoaineelle.


    • Karoliina^^

      Mä en ainakaan uskalla kymcooni (Super8) mitään helvekon E10 tankata, jään pian välille. :D

    • 98

      se on nyt kyllä aivan sama että laittaako E10 kun se ei ole kuin 5snt halvempi kuin 98 minulla on feveri ja tankkaan siihen 98 kun se ei nyt maksa kui 20snt tankkia kohden kun E10!

    • kymco_boy63

      itse laitoin tänään 2 litraa lisäystä tankkiin ja huomasin että 20kilometrin jälkeen rupeaa hyytymään, omasta mielestä laitoin 98 mutta saatoin kahtoa väärin vai olisiko bensan saannissa muuten vaan vikaa (kymco agility) ja en oo kahtonu kaasaria 3 tuhanteen kilometriin että en ehkä sulkis tuota bensan saanti ongelmaa pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe