Mustasukkaisuudesta

Asia kalvaa

Haluaisin rehellisen vastauksen ihmisiltä erääseen asiaan, joka on mua vaivannut jo vuosia. Olen mies, eronnut jo kauan sitten, ja vuosia sitten tapasin "elämäni naisen", tutustuttiin ja tavattiin. Meillä molemmilla on oma lapsi/lapsia aikasemmasta liitosta. No, huomasin jo ennen tapaamista että kyseessä on mustasukkainen nainen, ja omistushaluinen. Mulla ei olisi saanut olla mitään omaa, ja mikä pahinta, mustasukkaisuus kohdistui mun lapsiin jo heti alussa. No, he tulivat meille yökylään ensimmäistä kertaa, ja lapseni(6v) nukkui jostain syystä levottomasti sen yön, omassa sängyssään mutta puhui ja meuhkasi unissaan. Aamulla sitten ensimmäisenä tämä rakastamani nainen sanoi suurella äänellä ettei tule enää kylään niin kauan kun lapseni on täällä,(siis omassa kodissaan),ja hänen oma lapsi toisti kaikuna "etten mäkään".Pakkasivat kampsunsa ja lähtivät. Ne lauseet oli mulle järkytys mutta selvisin siitä ja oltiin muutama vuosi sen jälkeenkin yhdessä. Koitin unohtaa asian mutta aina se vaivaa. Mun lapseni olikin sitten silmätikkuna ja aina syypää kaikkeen lasten välisiin kiistoihin, alusta asti. Oli meillä toki hyviäkin aikoja, mutta kysymykseni kuuluu: KUINKA MONI LEMPPAIS PIHALLE TOMMOSEN IHMISEN HETI ALKUUNSA? Siis joka ei hyväksy toisen lasta ja sanoo tollai lasten kuullen. Me ollaan vieläkin tekemisissä, tunteita molemmin puolin mutta vaikeaa on. Hänen oma lapsensa on hänelle tietysti kaikki kaikessa niinkuin munkin mulle. En tiedä onko kysymykseni edes oikealla palstalla mutta en muutakaan keksinyt.

5

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohhoi!

Kysymykseesi vastaus: En olisi tuollaisen ihmisen kanssa jatkanut enää yhteydenpitoa. Hänhän ilmaisi aivan selvästi kypsymättömyytensä jo heti alkuunsa. Hän loukkasi sekä sinun että lapsesi tunteita. Hän ei varmaankaan ole koskaan kasvanut aikuiseksi?

• voi voi

"Mun lapseni olikin sitten silmätikkuna ja aina syypää kaikkeen lasten välisiin kiistoihin"

Mietippä miltä lapsestas tuntuu :(
      Mä olisin lopettanut suhteen samantien!

• etsi uusi

enpä olisi edes aloittanut mitään tommosen kanssa

• Lapseton naikkone

Etsi nainen joka rakastaa lastasi kuin omaansa.

• 19

Ite ainakin lemppaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe