Mustasukkaisuudesta

Asia kalvaa

Haluaisin rehellisen vastauksen ihmisiltä erääseen asiaan, joka on mua vaivannut jo vuosia. Olen mies, eronnut jo kauan sitten, ja vuosia sitten tapasin "elämäni naisen", tutustuttiin ja tavattiin. Meillä molemmilla on oma lapsi/lapsia aikasemmasta liitosta. No, huomasin jo ennen tapaamista että kyseessä on mustasukkainen nainen, ja omistushaluinen. Mulla ei olisi saanut olla mitään omaa, ja mikä pahinta, mustasukkaisuus kohdistui mun lapsiin jo heti alussa. No, he tulivat meille yökylään ensimmäistä kertaa, ja lapseni(6v) nukkui jostain syystä levottomasti sen yön, omassa sängyssään mutta puhui ja meuhkasi unissaan. Aamulla sitten ensimmäisenä tämä rakastamani nainen sanoi suurella äänellä ettei tule enää kylään niin kauan kun lapseni on täällä,(siis omassa kodissaan),ja hänen oma lapsi toisti kaikuna "etten mäkään".Pakkasivat kampsunsa ja lähtivät. Ne lauseet oli mulle järkytys mutta selvisin siitä ja oltiin muutama vuosi sen jälkeenkin yhdessä. Koitin unohtaa asian mutta aina se vaivaa. Mun lapseni olikin sitten silmätikkuna ja aina syypää kaikkeen lasten välisiin kiistoihin, alusta asti. Oli meillä toki hyviäkin aikoja, mutta kysymykseni kuuluu: KUINKA MONI LEMPPAIS PIHALLE TOMMOSEN IHMISEN HETI ALKUUNSA? Siis joka ei hyväksy toisen lasta ja sanoo tollai lasten kuullen. Me ollaan vieläkin tekemisissä, tunteita molemmin puolin mutta vaikeaa on. Hänen oma lapsensa on hänelle tietysti kaikki kaikessa niinkuin munkin mulle. En tiedä onko kysymykseni edes oikealla palstalla mutta en muutakaan keksinyt.

5

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohhoi!

Kysymykseesi vastaus: En olisi tuollaisen ihmisen kanssa jatkanut enää yhteydenpitoa. Hänhän ilmaisi aivan selvästi kypsymättömyytensä jo heti alkuunsa. Hän loukkasi sekä sinun että lapsesi tunteita. Hän ei varmaankaan ole koskaan kasvanut aikuiseksi?

• voi voi

"Mun lapseni olikin sitten silmätikkuna ja aina syypää kaikkeen lasten välisiin kiistoihin"

Mietippä miltä lapsestas tuntuu :(
      Mä olisin lopettanut suhteen samantien!

• etsi uusi

enpä olisi edes aloittanut mitään tommosen kanssa

• Lapseton naikkone

Etsi nainen joka rakastaa lastasi kuin omaansa.

• 19

Ite ainakin lemppaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4370
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3339
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1935
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1533
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1217
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1179
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      885
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30