Tässä on kappale jossa Maija laulaa englanniksi. Kaunis kappale, itse ainakin piti kuunnella useampi kerta että "pääsi sisälle". Ääntäminen on osittain hieman huteraa mutta ihan hyvä veto silti! Ymmärtääkseni kappale on Tarharyhmän, mutta Maija on silti tehnyt kyseisen kappaleen ja myös laulaa siinä. :)
KUUNTELE TUOSTA:
http://www.youtube.com/watch?v=IHXDhP3DN-0
Maija Vilkkumaa laulaa englanniksi
kalotomato
1
515
Vastaukset
- sarraar
Ompa mukava kuulla Maijan lauluu myös Englanniksi! Oon kuullu kyseisen kappaleen joskus jossain, varmaa jollain kaverilla tai jotai. Mut tosi kiva ja tarttuva kyl! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?303572- 963256
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim903121- 773078
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m672975Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862718- 352520
- 662426
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432265- 882052