minun kokemus elämästäni

22v¤¤¤

TÄSTÄ SE AJATUS LÄHTI LIIKKEELLE

Kuuntelin ensimmäisiä kertoja Reggae musiikkia kun olin 19 vuoden ikäisenä. En ollut ennen tiennyt mitä reggae oli. Ne ensimmäiset reggae kappaleet olivat Bob Marley artistin esittämiä kappaleita. Kappaleet olivat Is This Love. One love. Sun is Shining. No woman, no cry. Tämä musiikki iski ja kolahti suoraan ytimeen.

Se reggae musiikki kuului niin hyvälle ja rentouttavalle. Se toi fiiliksiä ja leppoisuutta stressaantuneen päivääni. Rupesin enemmän ottamaan selville tietoa reggae musiikista. Sieltä tuli sitten tietoa rastafareista. Perehdyin rastafarismiin syvemmin. Selvitin mitä kaikkea he ajattelevat ja miten he elävät. Oli mielenkiintoista selvittää miten alakulttuurin tyypit elävät ja mitkä ovat heiden ajatukset nykymaailmaan. Kiinnostus kasvoi ja kasvoi, ja heräsin lopulta uuteen uskoon. Tästä lähti ajatus siitä että miten voisin elää rennompaa, parempaa ja vapaampaa elämää. Minulla ei ollut aikaisempaa tietoa

Etsin sitten tietoa oravanpyörästä, kulutusyhteiskunnasta, ja markkinavoimista. Haluisin perehtyä syvemmälti asioihin jotka vaikuttaa ihmisen elämään, olemukseen, luontoon ja ympäröivään maailmaan

Kiinnostuin mm. rastafarismista enemmän ja enemmän. Sen uskonto, kulttuuri ja ajatusmaailma, kiinnosti minua erittäin paljon. Ajatuksia syntyi siitä miten vapaasti voi ihminen elää ilma kovia paineita, stressiä ja kilpailua

Opin arvostamaan erilaisuutta ja kulttuuri eroja. Ennen tietämättömänä, olin kapeakatseinen nuori joka ei tiennyt hölön pölyä maailman erilaisuuksista. Halusin muutoksia ajatus maailmaani joka muutti olemustani täysin. En halunnut olla enää se joka tietämättömyydellä ja kokemattomana aliarvio toisia ihmisiä sen ihonvärin, ajatusten ja kulttuurin perusteilla.

Ajatusmaailmaani tuli uusia ja uusia ajatuksia joita kokosin oman kokemuksen, ja muiden kokemusten perusteella. Itse en enää välittänyt kavereista jotka olivat tiukkapipoja, ja jotka arvostelivat toisia ihmisiä. Rupesin välttelemään heitä. En halunnut kuulua enää heiden joukkoon. En tuntenut enää siihen tarvetta koska halusin muuttua ihmisenä, suuntaan joka tuntui oikealta. En pitänyt siitä miten kaverit arvostelivat toisia joista heillä ei ollut mitään tietoa. Sehän on moraalitonta ja epäinhimillistä käytöstä.

Me kaikki olemme ihmisiä jotka tallaavat tiensä päähän kukin tyylillään. Tyyliä ja suuntaa voi vaihtaa jos itse haluaa. Ei pidä seurata muitten jälkiä, jos ne ei, varmasti tunnu oikealle. Oikean tien seuraaminen voi olla vaikeaa tai helppoa. Se vaatii sinulta halua ja kovaa yritystä.

Ei kannata aina elää kulutusyhteiskunnan säännöillä, niistä voi poiketa jos haluaa. Sinun ei tarvitse ostaa kalliita elektroniikka laitteita tai ajella hienolla urheiluautolla. Se ei tee kenestäkään parempaa tyyppiä. Sisin ratkaisee. rahoilla voi hankkia muutakin kuin materiaa. Kuten kokemusta, nähdä maailmaa ja saada harrastuksia ja niiden kautta hyviä ystäviä.

Muistakaa se että jos haluat menestyä, niin yleensä sille on hintansa. Se voi olla paljon tai vähän. Kun ottaa riskit, on myös muistettava vastuu. Riskit kilpailevassa yhteiskunnassa voivat olla suuret, ja kohtalokkaat. On mietittävä tarkkaan Kannattaako se vai ei.
Suuret pankkilainat ilman tulevaisuuden suunnitelmia ei kannata. Nykyisessä maailmassa, rahasampojen ja valheellisen markkinavoimien uskossa ei kannata kulkea. Et voi katsoa tulevaisuuteen kirkkaasti jos uskot heihin. Onko kaikki se uhrautuminen lopultakin arvokkaan elämän arvoista? Sitä kannattaa miettiä tarkkaan!

Miettikää tekin jotka haluavat henkisen elämän kohdallaan, että miten ja mitä on muutettava jotta se oikea tie löytyisi sinne vihreään ja keltaisen aurinkoiseen paikkaan jossa sinä hymyilet. Elä tee virheellisiä päätöksiä, tee kaikki harkiten ja tarkkaan, ole oma itsesi, elä vapaana ihmisenä ilman kahleita, kapinoi vääryyksiä vastaan, elä anna järjestelmän huijata sinua, tuo oikeutesi esiin, levitä oppeja eteenpäin. Näin olet hyvä ihminen.

Mottoni : Elä jokainen päiväsi niin kuin se olisi viimeisesi

1

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • penis heimonen

olipas anuksekas kirjoitus :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8517
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1153
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      33
      709
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      676
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      637
    Aihe