monet muut Ruotsin sodat samoin , joissa saimme mahdollisimman paljon fennoja tapetuksi ja tapatetuksi .
Yksi mehevimmistä oli sisällissodan jälkipuinti, jossa pääsimme ampumaan fennoja kymmenituhansin!
Ja nälkään tapoimme vielä vankileireillä lisää, ja meidän oma Ekenäsin (Tammisaaren) leiri sai tässä kultamitalin : saimme prosentuaalisesti eniten fennoja hengiltä juuri siellä !
Kyllä nuijasota meni oikein , kolmikymmenvuotinen sota myös ,
5
126
Vastaukset
- valtias paskasakki
Niin. Hurreissahan tätä paskasakkia riittää kuten maanpetturi von Hellens, venäläisten perseennuolija
Axel Fabian af Enehjelm sekä kommunistijohtaja Edvard Gylling. Suomenruotsalaisilla on Tapio oikein ylväs historia josta on syytä olla ylpeä. hehehehhe- Svekolahot
Esikuvanaan itse Adolf Hitler
- hehehehehehehehe
Svekolahot kirjoitti:
Esikuvanaan itse Adolf Hitler
onneksi on olemassa baltiansaksalaisia
- ermey
hehehehehehehehe kirjoitti:
onneksi on olemassa baltiansaksalaisia
Kyllä se ainakin svekko paskoille onni on ollut että on Wrangeleita ja von Ungern-Sternbergejä ollut auttamassa Ruotsin nössöä armeijaa. Kolmekymmentävuotisen sodan parhaimmat upseerit olivat syntyneet Suomessa ja Baltian maissa sekä olivat palkkasotureita Englannista.
- DX
Juuri noin suomenruotsalaiset suhtautuvat suomalaisiin.
Mitä enemmän suomalaiset kärsivät ja kuolevat, sitä iloisemmiksi suomenruotsalaiset tulevat.
Suomalaisten tulee ryhdistäytyä suomenruotsalaisten ikiaikaista hyökkäystä meitä vastaan ja annettava takaisin historian mitalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110