Millainen konjakki on tämä Cognac Claude Chatelier X.O. Extra Old oikein on? Tähän astiset kokemukset konjakista on Monnet X.O. ja Larsen X.O.. Larsenista pidän kovasti ja Monnet ei sekään ollut hullumpaa. Edelliset konjakit on juotu ja ajattelin mennä hakemaan uutta juotavaa. Ainoa ongelma tässä on se, että olen konjakkien osalta täysi noviisi. Tämä Cognac Claude Chatelier X.O. Extra Old on extra konjakiksi edullista, 0.7l pullo vain 39,20€. Ei kai edullinen hinta heijasta juoman laatua? Kertokaahan minulle, että minkälainen juoma tämä Claude Chatelier on vaikkapa juuri Larseniin tai Monnetiin verrattuna.
Cognac Claude Chatelier X.O. Extra Old
7
10634
Vastaukset
- sokEri-erkki
tuossa käytetty lisättyä ainetta värin saamiseksi
- konu_ukko
Claude Chatelier XO extra old.
Tässä tullut parina iltana maisteltua ja kyllä on erinomaista konua.
Parasta mitä olen vuosiin siemaillut.
Suosittelen!
- Ziggezuuzaa
Samaa mieltä konu-ukon kanssa.
Parasta mitä ikinä juonut. - Makunsa_kullakin
Heikkoa keskitasoa, ei mitään ihmejuomaa. Jos tämä on parasta mitä on tullut maistettua, niin sitten pitää todeta, ei ole tullut kummoisia maistettua.
Pelkkä hieno nimi ja pullo eivät riitä vakuuttamaan, myös makua pitää löytyä.
Itse suosin hieman eri tyyppisiä konjakkeja....ja valitettavasti myös hinta on sen mukainen. Aika harvoin alle 100€ löytää hyvää konjakkia - keskitason pulloja kylläkin.- Anonyymi
Kyllä Claude hinta/laatusuhde hyvä. Jos joku ei arvosta niin kannattaa jatkaa hintalappujen nuolemista.
- Anonyymi
Älä viitsi snobbailla kun Claude on vaan hyvä.
- Anonyymi
Työkaverini sai merkkipäivälahjaksi XO -konjakkipullon. Hän tarjosi onnitteludelegaatiolle tynnyrinypsytettyä ruskeaa juomaa. Delegaation jäsenet kehuivat juomaa ”Kyllä hyvän konjakin aina tunnistaa.”. Tarjottu juoma oli Negrita -rommia.
Kyse on mielikuvista. Tämän kerjun kommentoijat eivät erota sokkona toisistaan edes rommia ja konjakkia. Aloittajan huolet ovat siis turhia, jos halpa XO on suun mukaista, suosittelen käyttämään sitä, jos on pakko juoda konjakkia. Tähän tarpeeseen riittää suurimmalle osalle ihan yhden tähden jaloviina, jossa viinan pahaa makua on piilotettu brandyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem362699- 141476
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k41156Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3401099- 531038
- 45904
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20889- 45790
- 46788
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61784