Millainen konjakki on tämä Cognac Claude Chatelier X.O. Extra Old oikein on? Tähän astiset kokemukset konjakista on Monnet X.O. ja Larsen X.O.. Larsenista pidän kovasti ja Monnet ei sekään ollut hullumpaa. Edelliset konjakit on juotu ja ajattelin mennä hakemaan uutta juotavaa. Ainoa ongelma tässä on se, että olen konjakkien osalta täysi noviisi. Tämä Cognac Claude Chatelier X.O. Extra Old on extra konjakiksi edullista, 0.7l pullo vain 39,20€. Ei kai edullinen hinta heijasta juoman laatua? Kertokaahan minulle, että minkälainen juoma tämä Claude Chatelier on vaikkapa juuri Larseniin tai Monnetiin verrattuna.
Cognac Claude Chatelier X.O. Extra Old
5
9692
Vastaukset
- sokEri-erkki
tuossa käytetty lisättyä ainetta värin saamiseksi
- konu_ukko
Claude Chatelier XO extra old.
Tässä tullut parina iltana maisteltua ja kyllä on erinomaista konua.
Parasta mitä olen vuosiin siemaillut.
Suosittelen!
- Ziggezuuzaa
Samaa mieltä konu-ukon kanssa.
Parasta mitä ikinä juonut. - Makunsa_kullakin
Heikkoa keskitasoa, ei mitään ihmejuomaa. Jos tämä on parasta mitä on tullut maistettua, niin sitten pitää todeta, ei ole tullut kummoisia maistettua.
Pelkkä hieno nimi ja pullo eivät riitä vakuuttamaan, myös makua pitää löytyä.
Itse suosin hieman eri tyyppisiä konjakkeja....ja valitettavasti myös hinta on sen mukainen. Aika harvoin alle 100€ löytää hyvää konjakkia - keskitason pulloja kylläkin.- Anonyymi
Kyllä Claude hinta/laatusuhde hyvä. Jos joku ei arvosta niin kannattaa jatkaa hintalappujen nuolemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882