Voi helkutti
Nyt väsyttää hitosti ja olen pahalla päällä.
Viime yö meni valvoessa Kalliotiellä, kun kahdessa asunnossa oli pirskeet.
VOi sitä huutoa ja meukkaamista mitä koko yö oli.
Olen itse yrittänyt opettaa pienille lapsilleni , että rapussa EI huudeta tai mesuta.
Nyt se saa loppua , jos ei kerran MUKA aikuisetkaan osaa käyttäytyä,
niin mitäpä minäkään yritän kasvattaa.
Tästä lähtien en kiellä heitä,, huutakoon ja juoskoon päiväsaikaan niin paljon kuin haluavat.
En välitä.
Kyllä kerrostalossa asuessa pitäisi ymmärtää kännisenkin, että on muitakin ihmisiä.
Jos mesuta haluaa voi mennä jonnekin metsään huutamaan !!
kalliotie ... väsynyt
5
794
Vastaukset
- Alakerran punkki
Join kiljua ja poltin pilvee!
- gögögö
Ja kyseessä oli Valtatien pohjois-vai eteläpuolen vuokrakasarmit, vvo vai Sivakka?
- Perhe tuirasta
Vvo on erittäin hyvä yhtiö asua , siinä ei ole valittamista.
Tuirakin on hyvä paikka asua , jos haluaa asua lähellä keskustaa ja yliopistoa .
Kerrostalossa asuminen on minulla se sopiva asumismuoto .
Eihän minun tarvitse muuttaa sen takia , että naapurini ei osaa käyttäytyä.
Kerrostalossa on järjestyssäännön , joihin vuokrasopimusta tehtäessä SITOUTUU
tai osakkeen omistaja sitoutuu !
No joka tapauksessa isännöitsijälle on lähtenyt nyt valituksia
ja niitä kun muutaman huomautuksen saa, niin jälleen olisi tarjolla kaksio vuokralle .
Toivotaan , että tämä olisi yksittäinen tapaus , ja oppi menisi perille. - Lapsiperhe hox
Katsoppa aloitus, ennenkuin heität ääliömäisiä viesteja,
- terppajoojee
Osta korvatulpat. problem solved
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110