Minulla oli ennen joulua varhainen keskenmeno (rv4). Keskenmeno tuli samaan aikaan kun kuukautiseni olisivat alkaneet, mutta tiesin että oli km eikä kuukautiset koska testasin vahvan plussan pari päivää aikasemmin. Eikä vuoto muistuttanut kuukautisia, ja viimeistään kun huomasin että sieltä se tuli ulos niin tiesin että km oli. soitin neuvolaan ja sanoivat että voimme yrittää heti uudestaan, ei tarvinnut tulla tarkastukseen koska testi näytti seuraavalla viikolla taas negaa..
Joten kokeilimme heti uudestaan raskautua, ja nyt tällä hetkellä on kp 30/29-31. Minulla on ollut jotain oireita, ja kuukautiset eivät ole alkaneet joten ajattelin että olisin taas raskaana. Testi näyttää kuitenkin negaa.
Pari viimeistä viikkoa munasarjani ovat olleet kipeät, välillä vähemmän ja välillä enemmän. Nyt ne ovat kuitenkin erittäin kipeät, jopa hengittäminen sattuu jo. voisi ehkä olla kuukautiskipua (ei ole ennen ollut vastaavaa), mutta ei minkäänlaisia merkkejä vuodosta. ainoastaan runsasta valkovuotoa.
Nyt siis pelottaa mikä voisi olla kyseessä. Voiko olla joku km jälkeinen juttu, olisiko sinne voinut jäädä jotain? Soitan maanantaina gynelle mutta jos jollain on vastaavia kokemuksia niin kertokaa ihmeessä, niin ehkä itsekkin rauhottuisi hieman...
kiitos
Kipeät munasarjat
pelokas..
0
493
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737