1.Millä rv olette jääneet sairaslomalle?
2.Millaisesta työstä?
3.Minkä takia?
Gallup Sairaslomalle jääminen
5
857
Vastaukset
- Näin28
Viikolla 27, toimistotyö ja syynä supistukset!
- lumiya
1. viikolla 32
2. toimistotyötä ja jonkin verran opetusta ("seisomatyö")
3. väsymys (lääkäri ei erikseen kehottanut jäämään sairaslomalle, mutta halusin itse eikä lääkäri toivettani mitenkään kyseenalaistanut)- <3
jäänyt ollenkaan "paperinpyörittelystä", syntyivät rv 38. Lääkäri olisi varmaan kirjoittanut heti ekasta ultrasta ;). Tarjosi joka käynnillä mahdollisuutta, mutta kun en tuntenut tarvetta, niin ei.
- Ivf 82
Olen nyt vielä hoitovapaalla ja pitäisi mennä huhtikuussa takaisin pieneen leipomoon töihin(ja laskettu aika 19.8)!Lääkäri sanoi jo ekalla käynnillä,että ei tule kuuloonkaan että menisin töihin huhtikuussa!Eli hoitovapaalta suoraan sairaslomalle,mahtaa mulkku työnantajani tykätä:D..ja joutuu vielä maksamaan sen 6vk täyttä palkkaa kun äippäloma alkaa,vaikka en ole ollut päivääkään töissä ennen tätä seuraavaa äitiyslomaa:))
- "mono" äiti
viikolla 26, kun menin sairaalaan. (odotin monoamniaalisia kaksosia), joten heidän vointiaan piti seurata monta kertaa päivässä. Pätkissä olin sairaslomalla monta kertaa aiemminkin. Pahoinvointi oli hirveä. Olin kukkakaupassa töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1322710- 2302100
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1851877- 501837
Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261690Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1421505Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä601374- 1221158
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo305989Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65855