1.Millä rv olette jääneet sairaslomalle?
2.Millaisesta työstä?
3.Minkä takia?
Gallup Sairaslomalle jääminen
5
869
Vastaukset
- Näin28
Viikolla 27, toimistotyö ja syynä supistukset!
- lumiya
1. viikolla 32
2. toimistotyötä ja jonkin verran opetusta ("seisomatyö")
3. väsymys (lääkäri ei erikseen kehottanut jäämään sairaslomalle, mutta halusin itse eikä lääkäri toivettani mitenkään kyseenalaistanut)- <3
jäänyt ollenkaan "paperinpyörittelystä", syntyivät rv 38. Lääkäri olisi varmaan kirjoittanut heti ekasta ultrasta ;). Tarjosi joka käynnillä mahdollisuutta, mutta kun en tuntenut tarvetta, niin ei.
- Ivf 82
Olen nyt vielä hoitovapaalla ja pitäisi mennä huhtikuussa takaisin pieneen leipomoon töihin(ja laskettu aika 19.8)!Lääkäri sanoi jo ekalla käynnillä,että ei tule kuuloonkaan että menisin töihin huhtikuussa!Eli hoitovapaalta suoraan sairaslomalle,mahtaa mulkku työnantajani tykätä:D..ja joutuu vielä maksamaan sen 6vk täyttä palkkaa kun äippäloma alkaa,vaikka en ole ollut päivääkään töissä ennen tätä seuraavaa äitiyslomaa:))
- "mono" äiti
viikolla 26, kun menin sairaalaan. (odotin monoamniaalisia kaksosia), joten heidän vointiaan piti seurata monta kertaa päivässä. Pätkissä olin sairaslomalla monta kertaa aiemminkin. Pahoinvointi oli hirveä. Olin kukkakaupassa töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616