Olen 21v opiskelija ja mietin että kannattaako minun iässäni enään judoa harrastaa? en oikeen haluaisi heilua 15 kesästen keskellä... lähinnä IP/kuntoilulajina meinaisin harrastaa
Judoa Tampereella?
17
1546
Vastaukset
- 1.dan
Moi,
Aloita vaan, jos haluat monipuolisen harrastuksen ja uusia ystäviä. Aloitin itse parikymmentä vuotta sitten samanikäisenä ja mietin ihan samaa. No ei minusta koskaan huippukilpailijaa tullut (varmaan aikaisemman liikkumattomuuden takia), mutta muutamassa kisassa olen käynyt kokeilemassa ja yli 10 vuotta vetänyt junnujen treenejä. Ja suoritinpa vuosi sitten myös 1 dan mustan vyön, joten tavoitteita lajissa löytyy vaikka kuinka paljon. En tunne Tampereen tarjontaa, mutta toivottavasti Tampereen judolta löytyy sopivia treenejä.. tarpeeksi leppoisat jos haluaa vain harrastaa tai tarpeeksi kovat jos haluaa kilpailla ja otella paljon harjoitusotteluita (randoria). Ja itsestäsi on kiinni jos haluat kilpailla ja kokeilla siellä taitojasi ja voimiasi.. sen verran nuori kuitenkin olet, että ainakin SM-tasolle on vielä mahdollisuuksia... - Judoka
Tampereella on kaiken lisäksi erittäin laadukas judoseura.
- Wannabebudoka
Minkä ikäisiä suunnilleen treen judokat on?
- Vihjaus
Kyseleppäs tuolta http://www.students.tut.fi/~jurri/ vaikket teekkari oliskaan
- fqwefwq
Nääshallille vaan Tampereen Judon reeneihin. Aikuisille myös peruskurssi.
Peruskurssin jälkeen voi jatkaa ihan kuntoilumiellellä 2 krt viikossa.
- t.mäntymäki
Ei kun treenaamaan. Tampereen Judon kurssit alkavat viikolla 3. Aikuisten kurssin harjoitteluajat ovat ti ja to klo 18.30-20.00. Paikka Nääshalli, Näsijärvenkatu 8, Tampere. Treenit ovat budosalissa 4 /1.
kurssit alkaa lajinäytöksellä samassa paikassa perjantaina 14.1. klo 18.00. Siellä voi ilmoittautua kurssille.
Lisätietoa kattavasti www.tampereenjudo.net- Ikivihreä judoka