Olen 21v opiskelija ja mietin että kannattaako minun iässäni enään judoa harrastaa? en oikeen haluaisi heilua 15 kesästen keskellä... lähinnä IP/kuntoilulajina meinaisin harrastaa
Judoa Tampereella?
17
1546
Vastaukset
- 1.dan
Moi,
Aloita vaan, jos haluat monipuolisen harrastuksen ja uusia ystäviä. Aloitin itse parikymmentä vuotta sitten samanikäisenä ja mietin ihan samaa. No ei minusta koskaan huippukilpailijaa tullut (varmaan aikaisemman liikkumattomuuden takia), mutta muutamassa kisassa olen käynyt kokeilemassa ja yli 10 vuotta vetänyt junnujen treenejä. Ja suoritinpa vuosi sitten myös 1 dan mustan vyön, joten tavoitteita lajissa löytyy vaikka kuinka paljon. En tunne Tampereen tarjontaa, mutta toivottavasti Tampereen judolta löytyy sopivia treenejä.. tarpeeksi leppoisat jos haluaa vain harrastaa tai tarpeeksi kovat jos haluaa kilpailla ja otella paljon harjoitusotteluita (randoria). Ja itsestäsi on kiinni jos haluat kilpailla ja kokeilla siellä taitojasi ja voimiasi.. sen verran nuori kuitenkin olet, että ainakin SM-tasolle on vielä mahdollisuuksia... - Judoka
Tampereella on kaiken lisäksi erittäin laadukas judoseura.
- Wannabebudoka
Minkä ikäisiä suunnilleen treen judokat on?
- Vihjaus
Kyseleppäs tuolta http://www.students.tut.fi/~jurri/ vaikket teekkari oliskaan
- fqwefwq
Nääshallille vaan Tampereen Judon reeneihin. Aikuisille myös peruskurssi.
Peruskurssin jälkeen voi jatkaa ihan kuntoilumiellellä 2 krt viikossa.
- t.mäntymäki
Ei kun treenaamaan. Tampereen Judon kurssit alkavat viikolla 3. Aikuisten kurssin harjoitteluajat ovat ti ja to klo 18.30-20.00. Paikka Nääshalli, Näsijärvenkatu 8, Tampere. Treenit ovat budosalissa 4 /1.
kurssit alkaa lajinäytöksellä samassa paikassa perjantaina 14.1. klo 18.00. Siellä voi ilmoittautua kurssille.
Lisätietoa kattavasti www.tampereenjudo.net- Ikivihreä judoka
Itse oloitin tampereen judossa kun vanhempi poika aloitti myös peruskurssin. Omalla kodallani ei ole aikaisempaa judotaustaa. Olin aloittaessa täysin rapakuntoinen 36v äijä suoraan sohfalta. Hyvin siellä mukana pysyy vaikka käyn silloin tällöin ja välin kerta viikossa, kun ei perheellinen aina pääse. Vihreä vyö on ja eipä tuota ole tullut korotettua, mutta on siellä muitakin joilla vyöarvot eivät ole vuosikausiin korottuneet, taikka vuosikymmeniin. Tampereen judossa on ymmärretty hyvin erillaiset tarpeet eri ihmisillä harrastaa judoa ja näin on hyvä.
- Aktiivikuntojudoka
Hei.
Ilman muuta kannattaa!
tampereen Judolla on hyvät peruskusrrit, joista voi jatkaa aktiivisena kuntojudokana. Itselläni oli lähes 20 vuoden tauko, ja muutama vuosi sitten aloittelin judon uudelleen. Tampereen Judo on aktiivinen seura jossa on yli 300 jäsentä ja ryhmiä kaikille. Lajinäytös on perjantaina 13.1. klo 18 Nääshallilla, jos haluaa kysellä paikan päällä lisää. http://www.tampereenjudo.net - Anonyymi
Tampereen Judoseurassa ei osata muuta tehdä kun puhua paskaa.
- Anonyymi
Tampereen judoseura on kuopattu vuosia sitten.
Se on Tampeteen Judo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereen judoseura on kuopattu vuosia sitten.
Se on Tampeteen JudoTampereen Judoa tarkoitetaan Tampereen Judoseuralla. Kovat on säännöt Tampereen Judolla heidän nettisivuilla seurassa ei vaan ihan niin toimita kun säännöissä lukee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereen Judoa tarkoitetaan Tampereen Judoseuralla. Kovat on säännöt Tampereen Judolla heidän nettisivuilla seurassa ei vaan ihan niin toimita kun säännöissä lukee.
Kaikki hyvät Judokat mitä Tampereen Judossa on ollut ovat muualta päin muuttaneita.
- Anonyymi
Aloitin judon 23 vuotiaana ja taustalla oli nyrkkeily poikasarjoissa,judossa voitin suomen mestaruuden ja sain 3.danin arvon 10 vuoden kovan treenin jälkeen .
Moni 21 vuotiaana aloittanut on noussut maamme eturivin judokaksi eli aikaa on ja laji kasvatta a ja ikuinen oppi jatkuu. Terv Judoka jo 40 vuoden ajan.- Anonyymi
Kannattaa aloittaa ilman muuta. Kisa on kommentoijan kokemuksen jälkeen koventunut huomattavasti joten aikuisena aloittanut judoka ei mestaruutta voita. Paitsi ehkä kartassa joka on varttuneempien laji.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa aloittaa ilman muuta. Kisa on kommentoijan kokemuksen jälkeen koventunut huomattavasti joten aikuisena aloittanut judoka ei mestaruutta voita. Paitsi ehkä kartassa joka on varttuneempien laji.
Judoa tarvitaan vain tatamilla huono laji
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Judoa tarvitaan vain tatamilla huono laji
Ja tässä meillä kamppailun asiantuntija...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tässä meillä kamppailun asiantuntija...
Missä muualla Judossa opittuja taitoja tarvitaan kuin tatamilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010