Judoa Tampereella?

Opiskelijamiäs

Olen 21v opiskelija ja mietin että kannattaako minun iässäni enään judoa harrastaa? en oikeen haluaisi heilua 15 kesästen keskellä... lähinnä IP/kuntoilulajina meinaisin harrastaa

17

1546

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.dan

Moi,
      Aloita vaan, jos haluat monipuolisen harrastuksen ja uusia ystäviä. Aloitin itse parikymmentä vuotta sitten samanikäisenä ja mietin ihan samaa. No ei minusta koskaan huippukilpailijaa tullut (varmaan aikaisemman liikkumattomuuden takia), mutta muutamassa kisassa olen käynyt kokeilemassa ja yli 10 vuotta vetänyt junnujen treenejä. Ja suoritinpa vuosi sitten myös 1 dan mustan vyön, joten tavoitteita lajissa löytyy vaikka kuinka paljon. En tunne Tampereen tarjontaa, mutta toivottavasti Tampereen judolta löytyy sopivia treenejä.. tarpeeksi leppoisat jos haluaa vain harrastaa tai tarpeeksi kovat jos haluaa kilpailla ja otella paljon harjoitusotteluita (randoria). Ja itsestäsi on kiinni jos haluat kilpailla ja kokeilla siellä taitojasi ja voimiasi.. sen verran nuori kuitenkin olet, että ainakin SM-tasolle on vielä mahdollisuuksia...

• Judoka

Tampereella on kaiken lisäksi erittäin laadukas judoseura.

• Wannabebudoka

Minkä ikäisiä suunnilleen treen judokat on?

• Vihjaus
      • fqwefwq

Nääshallille vaan Tampereen Judon reeneihin. Aikuisille myös peruskurssi.

Peruskurssin jälkeen voi jatkaa ihan kuntoilumiellellä 2 krt viikossa.

• t.mäntymäki

Ei kun treenaamaan. Tampereen Judon kurssit alkavat viikolla 3. Aikuisten kurssin harjoitteluajat ovat ti ja to klo 18.30-20.00. Paikka Nääshalli, Näsijärvenkatu 8, Tampere. Treenit ovat budosalissa 4 /1.
      kurssit alkaa lajinäytöksellä samassa paikassa perjantaina 14.1. klo 18.00. Siellä voi ilmoittautua kurssille.
      Lisätietoa kattavasti www.tampereenjudo.net

• Ikivihreä judoka

Itse oloitin tampereen judossa kun vanhempi poika aloitti myös peruskurssin. Omalla kodallani ei ole aikaisempaa judotaustaa. Olin aloittaessa täysin rapakuntoinen 36v äijä suoraan sohfalta. Hyvin siellä mukana pysyy vaikka käyn silloin tällöin ja välin kerta viikossa, kun ei perheellinen aina pääse. Vihreä vyö on ja eipä tuota ole tullut korotettua, mutta on siellä muitakin joilla vyöarvot eivät ole vuosikausiin korottuneet, taikka vuosikymmeniin. Tampereen judossa on ymmärretty hyvin erillaiset tarpeet eri ihmisillä harrastaa judoa ja näin on hyvä.

• Aktiivikuntojudoka

Hei.
      Ilman muuta kannattaa!
      tampereen Judolla on hyvät peruskusrrit, joista voi jatkaa aktiivisena kuntojudokana. Itselläni oli lähes 20 vuoden tauko, ja muutama vuosi sitten aloittelin judon uudelleen. Tampereen Judo on aktiivinen seura jossa on yli 300 jäsentä ja ryhmiä kaikille. Lajinäytös on perjantaina 13.1. klo 18 Nääshallilla, jos haluaa kysellä paikan päällä lisää. http://www.tampereenjudo.net

• Anonyymi

Tampereen Judoseurassa ei osata muuta tehdä kun puhua paskaa.

• Anonyymi

Tampereen judoseura on kuopattu vuosia sitten.

Se on Tampeteen Judo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereen judoseura on kuopattu vuosia sitten.

Se on Tampeteen Judo

Tampereen Judoa tarkoitetaan Tampereen Judoseuralla. Kovat on säännöt Tampereen Judolla heidän nettisivuilla seurassa ei vaan ihan niin toimita kun säännöissä lukee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereen Judoa tarkoitetaan Tampereen Judoseuralla. Kovat on säännöt Tampereen Judolla heidän nettisivuilla seurassa ei vaan ihan niin toimita kun säännöissä lukee.

Kaikki hyvät Judokat mitä Tampereen Judossa on ollut ovat muualta päin muuttaneita.

• Anonyymi

Aloitin judon 23 vuotiaana ja taustalla oli nyrkkeily poikasarjoissa,judossa voitin suomen mestaruuden ja sain 3.danin arvon 10 vuoden kovan treenin jälkeen .
      Moni 21 vuotiaana aloittanut on noussut maamme eturivin judokaksi eli aikaa on ja laji kasvatta a ja ikuinen oppi jatkuu. Terv Judoka jo 40 vuoden ajan.

• Anonyymi

Kannattaa aloittaa ilman muuta. Kisa on kommentoijan kokemuksen jälkeen koventunut huomattavasti joten aikuisena aloittanut judoka ei mestaruutta voita. Paitsi ehkä kartassa joka on varttuneempien laji.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa aloittaa ilman muuta. Kisa on kommentoijan kokemuksen jälkeen koventunut huomattavasti joten aikuisena aloittanut judoka ei mestaruutta voita. Paitsi ehkä kartassa joka on varttuneempien laji.

Judoa tarvitaan vain tatamilla huono laji

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Judoa tarvitaan vain tatamilla huono laji

Ja tässä meillä kamppailun asiantuntija...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä meillä kamppailun asiantuntija...

Missä muualla Judossa opittuja taitoja tarvitaan kuin tatamilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      311
      2784
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      52
      2604
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1410
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1380
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1265
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      144
      1221
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1080
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70