mitä ajattelisi ihmisistä jotka menee naimisiin

anDree6

esim. tyynyn tai sillan tai eiffel-tornin kanssa, tai itsensä kanssa. näitä löytyy maailmalta. onko he enää normaaleja, terveitä?

26

555

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lailliseksi "siunaaja" ei ainakaan ole terve.

• en tunne ketään, joka ois Eiffel-tornin kans naimisissa.

• sammma

mutta tiedän erään.
        Ja ei kai niitä voi olla kuin yksi. Moniavioisuudesta näissä en tiedä.

• sairaasti sitä meneekin naimisiin, on hääyönsä seksuaalinen aktio ällöttävä.
      H.

• janatuine/n

ja muiltahan siinä ei kysellä

• janatuine/n kirjoitti:

avioeron tyynystäni, se ei enää tue niskojani.

• janatuine/n kirjoitti:

Eikä siinä kysellä.
        Vain elämästä ja sen jatkumisesta huolestuneet voivat pahoin.
        Olen nähnyt lehden jossa saapas kastellaan jo ennen eräretkeä.
        H.

• minttupuu kirjoitti:

avioeron tyynystäni, se ei enää tue niskojani.

Kaikki pysyy suorana. Eikä käsi puudu kalsarin kuminauhasta.
        H.

• hunksz kirjoitti:

Kaikki pysyy suorana. Eikä käsi puudu kalsarin kuminauhasta.
        H.

se eka mennyt huonoks aika äkkiä??
        :DD

• minttupuu kirjoitti:

se eka mennyt huonoks aika äkkiä??
        :DD

minä kuolasin sen.
        Siis sen ylemmän.
        Nyt en kirjoittele niin myöhään.
        :)
        H.

• 17

Joku varisti minulta Eiffeltornin!
      Hajuvesipullon.
      Ja pikkuhousut, narulta.

• nus, nus!

naimisissa viinan, tupakan ja ainakin velkojen kanssa. Koskee myös harrastuksea.

• En tiedä silloista mutta muutama tuntemani leskeksi jäänyt mummeli on rakastunut ok:nsa lastulevyseiniin.

Mummelit ovat täysin riippuvaisia ulkopuolisesta avusta mutta ääneen lausuttu ajatuskin asumismuodon muutoksesta saa mummeli talajaloilleen.
      Osa palveluista edellytetään saatavan naapureilta.

Yksi tuttuni vietiin talostaan lyhyen sairaalakäynnin jälkeen ruumishuoneelle.
      Muutama muutti katkerana pakon edessä palvelutaloon.
      Yksi tilitti minulle kitkeränä miksi kukaan ei neuvonut häntä. Hänen poikansa oli valmistellut rivarikaksion hankinnan mutta silloin ei kelvannut.
      Vain yksi mummeli selvitti heti leskeydyttyään pesän lastensa kanssa ja muutti keskusta kerrostaloyksiöön.
      On elellyt siinä tyytyväisenä jo muutaman vuoden.

Joten, lastulevyt ne vaaran muodostavat!

• niin, saa nähdä kuin tässä käy..pahoin pelkään että pakkoero on otettava tästäkin "lastulevy" kasasta.

Aina jotain selityksiä kun vähänkin käännän puheen muuttamisesta helpompaan asumismuotoon...minulle helpompaan. :( Lapset oli sitä mieltä että antaa isän olla yksin jonkun kuukauden mökin pönkänä, eiköhän se mieli muutu :)

• Pirrejuupas kirjoitti:

niin, saa nähdä kuin tässä käy..pahoin pelkään että pakkoero on otettava tästäkin "lastulevy" kasasta.

Aina jotain selityksiä kun vähänkin käännän puheen muuttamisesta helpompaan asumismuotoon...minulle helpompaan. :( Lapset oli sitä mieltä että antaa isän olla yksin jonkun kuukauden mökin pönkänä, eiköhän se mieli muutu :)

Viimeisinä puutteentorjuntavuosinani vaimo oli viikot yksin.
        Siihen saakka olivat panskamme tehneet kaikki pihatyöt läpi vuoden.

Kerroin vaimolleni että talvisin, kun perjantaina illan suussa ajelen kotiin niin kuvittelen pääseväni suoraan pihaan tarvitsematta aloittaa viikonlopun kotielämää auravallin luomisella.
        Jos valli on esteenä niin saattaisin etsiä vallittoman pihan.
        Pääsin aina pihaan.

Vakavasti puhuen, vaimoni levoton tataariveri ( 1/4 ) lienee taannut valmiuden muutoksiin oli sitten kyseessä paikkakunnan vaihto tai uuden leipätuotteen kokeilu.

Asumismuodon muutosta olimme suunnitelleet jo aikaisemmin käytännön syistä.
        Lämmityskaudella 3kk:n poissaolon ajaksi lahjoin naapurin ukon ajoittaiseen öljylämmityksen tarkastukseen.
        Talvella jäljet pihalle uteliaiden varalle.
        Postin kääntö ei koskaan täysin onnistunut.
        Päällimmäisenä silkka laiskuus ja lähdön helppous.

Ps. Lastesi neuvo vaikuttaa näin ulkopuolen korvin kokeilemisen arvoiselta.

• Pirre*
        laiska-lasse kirjoitti:

Viimeisinä puutteentorjuntavuosinani vaimo oli viikot yksin.
        Siihen saakka olivat panskamme tehneet kaikki pihatyöt läpi vuoden.

Kerroin vaimolleni että talvisin, kun perjantaina illan suussa ajelen kotiin niin kuvittelen pääseväni suoraan pihaan tarvitsematta aloittaa viikonlopun kotielämää auravallin luomisella.
        Jos valli on esteenä niin saattaisin etsiä vallittoman pihan.
        Pääsin aina pihaan.

Vakavasti puhuen, vaimoni levoton tataariveri ( 1/4 ) lienee taannut valmiuden muutoksiin oli sitten kyseessä paikkakunnan vaihto tai uuden leipätuotteen kokeilu.

Asumismuodon muutosta olimme suunnitelleet jo aikaisemmin käytännön syistä.
        Lämmityskaudella 3kk:n poissaolon ajaksi lahjoin naapurin ukon ajoittaiseen öljylämmityksen tarkastukseen.
        Talvella jäljet pihalle uteliaiden varalle.
        Postin kääntö ei koskaan täysin onnistunut.
        Päällimmäisenä silkka laiskuus ja lähdön helppous.

Ps. Lastesi neuvo vaikuttaa näin ulkopuolen korvin kokeilemisen arvoiselta.

enhän mie kummiskaa raahi :7 - kunhan uhoilen.., jospa ne vuodet kypsyttävät, mutta nais ihmiselle talon pito käy liian rankaksi, ainakin kun vuodet lisääntyvät ja voimatkin vääjäämättä vähenee.

• tyytytydydytyydyttyy

terve?
      Jos tietäisimme kaikki toistemme kummallisuudet, voisipa olla, ettei olisi kukaan.

Mitä sinua haittaa, jos joku menee tyynynsä kanssa naimisiin. Ei siitä ainakaan pikkutyynyjä syntyisi.

• aloitttajatyttö

ilmaissut että minua se haittaa?

• Korppis

Ei sitä koskaan tiedä vaikka tulisikin lääketiede kehittyy ; ))

• tyytytydydytyydyttyy
        Korppis kirjoitti:

Ei sitä koskaan tiedä vaikka tulisikin lääketiede kehittyy ; ))

toiveesi toteutuu.

• anteeks kuinka

antaa ihmisten tehdä mitä haluavat.
      On täällä palstoillakin, monta niin ei tervettä.
      Haluaisivat suhteeseen virtuulihenkilöiden kanssa

• sex--järki jota ei o

Oltu on ja lapsia, minulle se kirjallinen riittää, mutta voi olla kirjallinen eläminen... .

• ?

heh, ketjun alottajasta voi ajatella vaikka mitä, suosittelen lääkäsissä käyntiä, jokunen ruuvi puuttuu päästä. .

• beessi

jotain niin hyvin erityistä oltava, että voitaneenko enää normaaliksi määritellä.
      Ei minua Eiffel-torni ole tainnut koskaan edes vilkaista, saati että olisi kosinut. Ei edes silloin kun olin nuori ja vetovoimainen ja sen olemus teki minuun suuren vaikutuksen, ehkä juuri miehekkyydellään.

• riippuvainen tupakas

paheina suusexi tupakan kanssa noin 10-15 krt päivässä. Olen päätellyt, että siinä häntä koiraa heiluttaa, kun en saa itselleni määräysvaltaa.

Toinen riippuvuus on Salkkarit, voi niin tyhmää ja 10-tonni Suomi TV:ltä. Kotimaisia elokuviakin katson mielelläni, vaikka niin monesti olen ne nähnyt. Tänään sen voitti kuitenkin tietsikkani pasianssi.

Onneksi en koskaan pelaile "yksikätisillä".

Mistähän saisi sellaisen tyrmäyksen, että edes tupakasta pääsisin? Hinnankorotus kyllä tuntuu melkoiselta, mutta ilmeisesti liikaa on eläkettä, koska tupakan puolittaminenkin oli typerää.

• tuon meidän uuden auton kanssa, on se vaan niin kaunis :))
      Pehmoiset penkit, liukuvat kevyesti eteen ja taakse, rattia voi veivata joka suuntaan, mistä
      semmoisen miehen löytäis. :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe