Missä maissa vessanpönttöön ei saa heittää paperia?

huh kauhiastus

Se oli mulle aika yllätys kun kävin Kreikassa tietääkö joku onko sama Kanarian saarilla? Ja toinen järkytys oli linja-autoaseman vessa Kreikassa jossa oli pelkkä reikä lattiassa !?! Pidätin kunnes päästiin hotellille oikeaan vessaan välillä laitoin sinne vahingossa paperia kun en muistanut ettei sinne saa heittää.

10

7072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se paperikielto

      koske koko Kreikkaakaan. Ainoastaan yhdessä paikassa minulle on tullut vastaan.

      Jossain osissa Kreikkaa runkoviemärit ovat niin kapoista putkea, että ne tukkeutuisivat, jos viemäriin heitettäisiin paperia.

      • Toimiiko WC?

        Eräässä Euroopan maassa maksattivat huoneen telkkarin, jota en varmasti ollut rikkonut.
        Kun ilmoitin, että huoneeni TV ei toimi, siihen tuli joku muka asentaja ja väitti,
        että olen kaatanut limsaa laitteeseen. En varmasti ollut. Oikein hot, johtaja ja myöskin
        matkaopas yhtyivät väitteeseen.Enkä maksanut, he vaan väittivät , kun asentaja kirj. tälläisen paperin.
        Sitä väiteltiin loppppuloma.
        Huoneeni WC toimi oikein hyvin. Onneksi, sai laittaa paperiakin.Mutta tässä se jippo sli kosto
        siitä vittuilusta :Odottelimme jo lähtevää bussia, kun viimehetkellä minulle tulikin asiaa hotellin aulan vessaan.
        Olin varannut 2 paria sukkia taskuuni jotka survoin syvälle näkymättömiin pytyn svyyksiin,
        ja ulostetta ,W C paperia ja vähän vettä päälle.Meni varmasti ja pahasti tukkoon,
        Ja vaikea korjata.
        Kas siinä palkkio aiheettomasta vittuilu, uhkailu, painostus ym. roolista !


    • aaaafdf

      Kehitysmaissa ylipäätään ei vessanpönttöön saa heittää paperia (hyvä jatkokysymys voi tällöin tosin olla, että mihin ihmeen vessanpönttöön tai mitä ihmeen paperia).

    • "järkytykseen"

      eli pelkkä reikä lattiassa, niin voin kertoa, että meilläkin täällä Ranskassa on vielä pysähdyspaikkoja, joissa on tuollainen ns. turkkilainen vessa.

    • Kyykkyyn

      No jos tuo on 'kauhiastus', niin kannattaa varmuuden vuoksi pysyä Suomessa. Mutta lohdutukseksi täytyy sanoa, että en kyllä ole Kanarian saarilla kohdannut näitä kyykkyvessoja, enkä muistaakseni myöskään paperikieltoja. Eli voinet turvallisin mielin matkustaa Kanarialle ja mennä siellä vessaankin.

    • Tulipa nähtyä

      Eipä ollut ranskan rivieralla ravintolassakaan pönttöä, eikä tainnut olla muuallakaan.
      Melkoinen KEHITYSMAA on RANSKAKIN.

      Täytyy ensikerralla ottaa wc-pönttö mukaan ja opastaa sen käytössä.

      Oppivat kehitysmaan asukkaat uusia asioita, kun ovat sentään EU :ssa eli ovat päässeet jostain kumman syystä EU:hun . Kyllä tuo on järkyttävää että ulostetaan lattioille.

      • Ulostus ym.

        Eräässä Euroopan kaupungissa vieraillessani ,ei myöskään ollut pyttyä ja
        minulla tuntui olevan melkoinen jalla. Niinpa housut kinttuihin syvä pyllistys ja laukaus.
        Käytiin kaverien kanssa muutama viskin jäkeen ihailemassa tulosta, joka oli varmaan euroopanennätys.
        Ylimmt roiskeet n. 2m. korkeudella. Pistäkää paremmaksi !
        Älä kokeile anoppilassa, jäät perinnöttömäksi.
        Olen Suomessakin lähes samassa tilanteessa vetänyt paskan lumihankeen= noin 6m.
        Kyllä kyykkypaska onnistuu jos on senverran jaloissa voimaa, että pystyy kyykkäämään?
        Naisetkin pystyy kusemaan länes seisaaltaan, Vaimovainaja virtsasi siten lähes aina.
        Niin eihän sitä paperia välttämättä tarvitse. Pesee perseen ja housut sitten joskus jos muistaa !


      • .yksinkertaisesti

        toisenlainen vessa kuin mihin ME olemme tottuneet.

        " Kyllä tuo on järkyttävää että ulostetaan lattioille." Kyse ei ole suinkaan LATTIALLE ulostamisesta, vaan lattiassa olevaan keraamisen alustaan.

        Tekeekö se jostain maasta "kehitysmaan", jos siellä tehdään asiat hieman eri tavalla kuin Suomessa?


      • Lä`´ Ä
        Ulostus ym. kirjoitti:

        Eräässä Euroopan kaupungissa vieraillessani ,ei myöskään ollut pyttyä ja
        minulla tuntui olevan melkoinen jalla. Niinpa housut kinttuihin syvä pyllistys ja laukaus.
        Käytiin kaverien kanssa muutama viskin jäkeen ihailemassa tulosta, joka oli varmaan euroopanennätys.
        Ylimmt roiskeet n. 2m. korkeudella. Pistäkää paremmaksi !
        Älä kokeile anoppilassa, jäät perinnöttömäksi.
        Olen Suomessakin lähes samassa tilanteessa vetänyt paskan lumihankeen= noin 6m.
        Kyllä kyykkypaska onnistuu jos on senverran jaloissa voimaa, että pystyy kyykkäämään?
        Naisetkin pystyy kusemaan länes seisaaltaan, Vaimovainaja virtsasi siten lähes aina.
        Niin eihän sitä paperia välttämättä tarvitse. Pesee perseen ja housut sitten joskus jos muistaa !

        Kolme metriä korkealle ja kymmenen metriä pitkälle saharan hiekalle.
        Lähtönopeudeksi arvioitiin 100 km/h Ääni oli mahtava ja haju miellytävän
        kermainen . Perseen pyyhin hiekalla, koska ei ollut paperia eikä vessanpyttyäkään .
        Lähin n. 100 km: n päässä .Se oli miesten hommaa . ei valitettu!

        En muuten heitä Suomessakaan paperia pyttyyn, vaan asetan sen sille rauhallisesti,
        Samalla kinnastaen !


    • Anonyymi

      moi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe