Kataisella ja Kiviniemellä taitaa olla naama totisena ku palaa joululomalta !
Jotain on syytä tehdä, ME suomalaiset emme tahdo, emmekä halua maksaa ja ylläpitää eteläeuroopan " hunsvotti " valtioita !
Nyt se pommi putosi,espanja ja porttugali hakevat rahoitusta !
44
573
Vastaukset
kirjoitit, 60 porukka on tiennyt sen jo viime kesänä.
Eduskuntaa emme voineet vielä vaihtaa.
H.niin asia ei miksikään muutu.
Euroopan ja Maailman pankeilla on oikeus nostaa rahansa, olkoon valtioiden äänestäjät kuinka hölmöjä tahansa.
Katso peiliin.
H.- jännitys tiivistyy
En ny tiijä oli turhaa, ajatukset johtaa aina toiseen ajatukseen, ja aika kuluu kummasti, vieläpä rattoisasti. Seuraavat vaalit on todella mielenkiintoiset.
- rääh rääh
Suomi vain takaa luoton.
Ei se ole sinun tai minun rahoista pois!
Eikä ne ole mitään hunsvotti valtioita ovat olleet pitempään olemassa kuin me.- ...........
Ainaki uutiset mainitsi jotain sinnepäin moittivassa sävyssä !
On ne rahataloudessa hunsvotteja ! ........... kirjoitti:
Ainaki uutiset mainitsi jotain sinnepäin moittivassa sävyssä !
On ne rahataloudessa hunsvotteja !äänestävä kansa.
Se käyttää siihen Eduskuntaa ja Eduskunta sitten käyttää siihen Hallitusta.
Toistaiseksi näyttää Demokratia toimivan.
Etsi tuosta se perimmäinen hunkszvontti.
H.- on syytä huoleen
hunksz kirjoitti:
äänestävä kansa.
Se käyttää siihen Eduskuntaa ja Eduskunta sitten käyttää siihen Hallitusta.
Toistaiseksi näyttää Demokratia toimivan.
Etsi tuosta se perimmäinen hunkszvontti.
H.Jospa hunksz on tyytyväinen nykyiseen taloudenpitoon, mä olen huolisani suomen suurista valtion veloista, velkarahalla toisten velkoja maksettaessa ei tunnu kovinkaa järkevältä !
- että niin.....
on syytä huoleen kirjoitti:
Jospa hunksz on tyytyväinen nykyiseen taloudenpitoon, mä olen huolisani suomen suurista valtion veloista, velkarahalla toisten velkoja maksettaessa ei tunnu kovinkaa järkevältä !
Kaikenlisäksi, jos emme koskaan saa sinne sijoitettuja rahoja takasi, konkurssi on aina vaarallinen, siinä menee " omat ja varastetut " kankkulan kaivoon !
Valtioki voi tehdä konkurssin ! on syytä huoleen kirjoitti:
Jospa hunksz on tyytyväinen nykyiseen taloudenpitoon, mä olen huolisani suomen suurista valtion veloista, velkarahalla toisten velkoja maksettaessa ei tunnu kovinkaa järkevältä !
Mutta ottaa päähän että ihmiset moittivat itse itseään.
Eivät ymmärrä mitä ovat tehneet äänestyskopissa.
Jauhavat turhaa pashaa.
Ajattelisivat, enste.
Ja kohta uudestaan.
H.että niin..... kirjoitti:
Kaikenlisäksi, jos emme koskaan saa sinne sijoitettuja rahoja takasi, konkurssi on aina vaarallinen, siinä menee " omat ja varastetut " kankkulan kaivoon !
Valtioki voi tehdä konkurssin !koskaan konkurssia.
Sillä on aina keinot saada raha kasaan. Katso vaan pankkitiliäsi.
Jos siellä ei mitään ole, niin toivo että naapurilla on, jonkun on elämäsi maksettava kuitenkin.
EU:ssa valtio voidaan laittaa kuseen. Mutta aina omasta syystään. Ja taas mennään jonkun kukkarolle tai säästöihin.
H.- kiva hunski
hunksz kirjoitti:
Mutta ottaa päähän että ihmiset moittivat itse itseään.
Eivät ymmärrä mitä ovat tehneet äänestyskopissa.
Jauhavat turhaa pashaa.
Ajattelisivat, enste.
Ja kohta uudestaan.
H.ahah, ja hunski mietii, hyvä että joku sentään !
kiva hunski kirjoitti:
ahah, ja hunski mietii, hyvä että joku sentään !
lirkkua, vaikka olet viisaskin niin saatat saada niskaasi jotain.
:)
H.- oma napa
hunksz kirjoitti:
lirkkua, vaikka olet viisaskin niin saatat saada niskaasi jotain.
H.hullu on ihminen joka moittii avio/vaimoaan/miestään.
Omapa oli valinta aikoinaan.
Syyttävä ormi osoittaa itseä kohti oma napa kirjoitti:
hullu on ihminen joka moittii avio/vaimoaan/miestään.
Omapa oli valinta aikoinaan.
Syyttävä ormi osoittaa itseä kohtiAvio- vaimoaan, miestään.
Ei minua saa sit kiusata.
H.
- ??????????
tällaisen uutisen, hesari ei tunne?
- uutisista juuri....
Kuuntele uutisia, tulee varmasti seuraavissa pääuutisissaki, radiosta äsken tuli !
uutisista juuri.... kirjoitti:
Kuuntele uutisia, tulee varmasti seuraavissa pääuutisissaki, radiosta äsken tuli !
nyt oikeesti on jo tiedossa ollut juttu, kuten Hunszvotti sanoi.
minttupuu kirjoitti:
mutta nyt kävi niin.
Et tehnyt keinotekoista vuodatusta ajatuksistani vaan viittasit suoraan ajatuksien Loimijokeen.
H.- <*****>
minttupuu kirjoitti:
Espanjan ja kohta koko EU:n velat pois, älkää olko huolissanne... Ja jos Suomen eduskunnasta ja hallituksesta on valittamista, kansa heidät sinne on valinnut- tai jättänyt äänestämättä; sitä saa mitä tilaa...
<*****> kirjoitti:
Espanjan ja kohta koko EU:n velat pois, älkää olko huolissanne... Ja jos Suomen eduskunnasta ja hallituksesta on valittamista, kansa heidät sinne on valinnut- tai jättänyt äänestämättä; sitä saa mitä tilaa...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9586112/flat_thread#comment-47560484
Nautitko?
H.- votin kannattaja
hunksz kirjoitti:
mutta nyt kävi niin.
Et tehnyt keinotekoista vuodatusta ajatuksistani vaan viittasit suoraan ajatuksien Loimijokeen.
H.Vai ajatusten Loimijoki!! On On!
votin kannattaja kirjoitti:
Vai ajatusten Loimijoki!! On On!
Mutta 1978 sain siitä Perholla kummallisen kalan, silloinen appiukko oletti sen olevan Säyne.
Ja sellainen se olikin, 600 grammainen piikkikasa. Muistaakseni se joutui grillistä Siileille.
H.- sitä saa mitä tilaa
<*****> kirjoitti:
Sanottiin, ei kiinan rahat riitä espanjaa nostamaan suosta !! ?????
Mistä loput rahat ???
Suomesta TIETENKI ! HAH ! - näin se menee
sitä saa mitä tilaa kirjoitti:
Sanottiin, ei kiinan rahat riitä espanjaa nostamaan suosta !! ?????
Mistä loput rahat ???
Suomesta TIETENKI ! HAH !jokainen maa joutuu realitycheckin eteen ja joutuu miettimään mistä leikataan.
Leikkaukset maissa , jotka ovat pitkään släkkäilleet, ovat kovat.
Ei käy kateeksi näin se menee kirjoitti:
jokainen maa joutuu realitycheckin eteen ja joutuu miettimään mistä leikataan.
Leikkaukset maissa , jotka ovat pitkään släkkäilleet, ovat kovat.
Ei käy kateeksiValtio ei ole konkreettinen instituutio.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9586112/47560484
H.
- feikki olit?
hs ei uutisoi tällaista aihetta?
- aukase silmät kuunte
Katso tv: nuutiset, se on niin tuore uutinen ettei ole ehtiny lehteen tai ei hs. uskalla julkaista, ku tietää kuinka ihmiset reakoi tilanteeseen !
- kerrasta poikki
Maa mikä tahansa, mitään pankkia ei saa auttaa uudella velalla, vaan pankki ja sen omaisuus otettava haltuun lainat mitätöitävä.
- ------------
se oli varmin tie tuhoon.
Pankin, minkä tahansa likvidointi, oli kamala paikka yksittäiselle kuluttajalle.
Hurjia olette mielipiteinenne, muttette tajua, että viimekädessä se iskee kaikki, yksittäiseen kuluttajaan! - että niin...
------------ kirjoitti:
Pankin, minkä tahansa likvidointi, oli kamala paikka yksittäiselle kuluttajalle.
Hurjia olette mielipiteinenne, muttette tajua, että viimekädessä se iskee kaikki, yksittäiseen kuluttajaan!No suomessa muutamat miljardöörit makaskoon koko paskan, köyhällä kansanosalla ei ole mistä ottaa ! Ne tähän sotkuun ovat syyllisiäki !
- hohoooo
että niin... kirjoitti:
No suomessa muutamat miljardöörit makaskoon koko paskan, köyhällä kansanosalla ei ole mistä ottaa ! Ne tähän sotkuun ovat syyllisiäki !
kuka hölmö uskoo että joku joka on kerännyt miljoonia, maksais muiden edestä?
- ei pukamia kielessä
------------ kirjoitti:
Hurjia olette mielipiteinenne, muttette tajua, että viimekädessä se iskee kaikki, yksittäiseen kuluttajaan!Säästöt on taattu, siis kukaan säästäjä ei häviäisi minun ehdotuksella ja nytkin on takuu 100k/e
Lue vähän taloutta lopeta kumartaminen koskee koko suomenkansaa. siihen että jotkut ottavat sieltä lainaa.
Katso äänestäjä peiliin.
Jos minä lainaisin jollekin rahaa niin haluaisin sen takaisinkin.
H.- vai sileee !!!!??
hohoooo kirjoitti:
kuka hölmö uskoo että joku joka on kerännyt miljoonia, maksais muiden edestä?
Kenen muiden ???? ei tavallinen kansa niitä velkoja ole ottanu, eikä niistä hyötyny, kyllä niistä on hyötyny vain nämä miljardöörit !!!
- hohooo
vai sileee !!!!?? kirjoitti:
Kenen muiden ???? ei tavallinen kansa niitä velkoja ole ottanu, eikä niistä hyötyny, kyllä niistä on hyötyny vain nämä miljardöörit !!!
onvelkaa jonnekin.
asuntovelka, verovelka, autovelka, kulutusluotto, pikavippi.
Niin se raha kiertää.. hunksz kirjoitti:
siihen että jotkut ottavat sieltä lainaa.
Katso äänestäjä peiliin.
H.Ei se ole hölmö joka pyytää vaan se joka antaa!
- kauppaa"""
hunksz kirjoitti:
siihen että jotkut ottavat sieltä lainaa.
Katso äänestäjä peiliin.
H.Takaisin maksusta on koko ajan ollut kysymys. Täytyy myydä lisää omia papereita ja maksaa vanhoja lainoja.
Suomessa ei näin ole, halutaan vain antaa eikä siinä mitään pahaa ole molemmat ovat tyytyväisiä.
Saa nähdä mihin % Portugali saa myytyä paperit, sillä nyt on korko 7,3%.
- missä viipyy
- jyrki sänkyynkö
Olihan se siinä, ex mies parvekkeen kautta naisen sänkyyn. Tarkoititko jollakin tavalla nyt erimaiden taloutta mutkan kautta?
- pelottelua
missään uutisissa vieläkään?
- ?
Oletko kuuro ja sokea ?
- toinen kuuro
Pitäsköhän sun mennä lääkäriin ?
- uutiset huononee .
kATAINEN uutisissa myönsi vihdoinkin ettei suomi pysty kaikkia rahottamaan, koko hallitus on huolissaan rahavaikeuksien levitessä nyt porttugaliin, jotain alkaa tapahtua suomenki politiikassa.
- .
Radiosta juuri nyt puhe kanavalta tulee tärkeää tietoa nyky tilanteesta, kuunnelkaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211