Hei, vaki-palstalaiset!

Yks`vaan

Oletteko huomanneet mitään erilaista tämän sivun aloituksissa ja palstalla noin niinkuin muuten? :)

46

1602

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesusteluakin on ollut ja muutakin vanhaa.
      H.

• Yks`vaan

Samanlaista kuin kaikkina muinakin vuodenpäivinä. Ei mitään uutta auringon alla?

• ------------

huomannut muutaman riitelijän ja niiden painumisen puskiin?

• Yks`vaan

ei tässä mitään kovin ihmeellistä, mutta jotain kuitenkin
        :)

• tyhjentävästi.
        Toivottavasti jankutus ei jatku.
        H.

• tulevat nobelin palk
        hunksz kirjoitti:

tyhjentävästi.
        Toivottavasti jankutus ei jatku.
        H.

Siis toisten, nyt vain tosi toimilla maailmaa parantamaan ensin otamme talouden, sitten muut.

• huoh'''

Lukijalaskuria on muutettu, nyt ottaa jokaisen avauksen, vaikka olisi aiemmin jo avannut.
      Palstalle pesän tehnyt lapsellinen ihminen, joka kuvittelee omistavansa palstan. Huoh, parin aiemman lisäksi.
      Riidat lisääntyneet kovasti.
      Moni ennen usein käynyt jäänyt pois.
      Muiden aloituksia vähätellään, tuodaan omia vanhoja ketjuja esille.
      Sama aloittaja usein, nikillään, ja puskasta.

• jankutuksena?
        Tarkoitan että tässähän on kaikki.
        Nimimerkkien arvostelu, riitoihin keskittyminen, palstalta ajetaan ihmisiä pois, joidenkin toimesta, toisia vähätellään, vanhoja ketjuja nostellaan pintaan, ja aina sama nimimerkki tai puska.
        Saanko?
        H.

• Rexroth
        hunksz kirjoitti:

jankutuksena?
        Nimimerkkien arvostelu, riitoihin keskittyminen, palstalta ajetaan ihmisiä pois, joidenkin toimesta, toisia vähätellään, vanhoja ketjuja nostellaan pintaan, ja aina sama nimimerkki tai puska.
        Saanko?
        H.

Jospa ongelmia ei olisikaan . Kaikki on kuten ennen vatsahapot suussa ,

• Rexroth kirjoitti:

Jospa ongelmia ei olisikaan . Kaikki on kuten ennen vatsahapot suussa ,

sen verran teinit poikkeilevat.
        Minä täällä hihittelen, vähän kurtistan kulmianikin.
        Mutta onneksi rekisteröityjä vastaajia on vain minä.
        Suin surminkaan en voisi uskoa että joku aloittaa tällaisen puskista.
        H.

• Huoh''
        hunksz kirjoitti:

jankutuksena?
        Saanko?
        H.

Et sinä yksin voi omia sitä. Palstalta poisajaja on jo kauan ollut täällä, ennen sinua. Käyttää myös monia nikkejä. Kuten sinäkin. Samoin vielä eräs minäminäminä.
        Olin itsekin pois, lomalla tosin, ja olen nyt lukenut suht'koht läpi tämän sivun, taaksepäin en jaksanut, tuli jo tarpeeksi huono olo näistäkiN.
        Sinulle sanoisin, jos sinulla on joskus ammoin ollut 50 sivustolla samantapainen aloitus, mikä nyt on tänne laitettu, jonkun toisen toimesta, voi se monille 60 olla uusi aihe.
        Turhan itserakkaasti yrität mitätöidä, tuomalla linkin vanhaan ketjuusi.
        Esim, en koskaan ole käynyt 50 sivulla lukemassa mitään.
        Sinä selvästikin haluaisit hallita palstaa, samoin kuin eräs toinen. Ette te voi määrittää mihin vastaamme, ja vastaammeko teille, vai aivan muuhun aiheeseen. Sanoit jossain sivun ketjussa, olevasi hauska. Pakko sanoa, etten lukemalla sivun, löytänyt sellaista kommenttiasi.
        Mutta, varmaan joku toinen löytää, ja siksi on hyvä, että kaikille löytyy oma ketjunsa, mihin osallistuu, tai jättää väliin. Sinäkin voisit jättää, silloin kun aihe ei sinua kiinnosta, tai olet sellaisen ammoin tehnyt.
        Mukavaa vuoden -11 jatkoa, yritetään sopia, erilaisetkin samalle palstalle.

• Huoh'' kirjoitti:

Et sinä yksin voi omia sitä. Palstalta poisajaja on jo kauan ollut täällä, ennen sinua. Käyttää myös monia nikkejä. Kuten sinäkin. Samoin vielä eräs minäminäminä.
        Olin itsekin pois, lomalla tosin, ja olen nyt lukenut suht'koht läpi tämän sivun, taaksepäin en jaksanut, tuli jo tarpeeksi huono olo näistäkiN.
        Sinulle sanoisin, jos sinulla on joskus ammoin ollut 50 sivustolla samantapainen aloitus, mikä nyt on tänne laitettu, jonkun toisen toimesta, voi se monille 60 olla uusi aihe.
        Turhan itserakkaasti yrität mitätöidä, tuomalla linkin vanhaan ketjuusi.
        Esim, en koskaan ole käynyt 50 sivulla lukemassa mitään.
        Sinä selvästikin haluaisit hallita palstaa, samoin kuin eräs toinen. Ette te voi määrittää mihin vastaamme, ja vastaammeko teille, vai aivan muuhun aiheeseen. Sanoit jossain sivun ketjussa, olevasi hauska. Pakko sanoa, etten lukemalla sivun, löytänyt sellaista kommenttiasi.
        Mutta, varmaan joku toinen löytää, ja siksi on hyvä, että kaikille löytyy oma ketjunsa, mihin osallistuu, tai jättää väliin. Sinäkin voisit jättää, silloin kun aihe ei sinua kiinnosta, tai olet sellaisen ammoin tehnyt.
        Mukavaa vuoden -11 jatkoa, yritetään sopia, erilaisetkin samalle palstalle.

että haluaisin estää ketään kirjoittamasta, vanhaakin tarinaa.
        Mutta sen oikeuden pidätän itselläni että voin irvistellä tylsyydestä.
        Ja mitä tulee poisajajiin niin uskon että Korvenkukka muistaa minua vieläkin, jonkinasteisella lämmöllä.
        Itserakkaudesta saa minua syyttää, aihetta siihen on, enkä taida päästä siitä eroonkaan.
        Haluan myös hallita palstaa, siksi minä kiukuttelenkin matkijoille.
        Haluan myös tehdä aloituksia joista tulee pidempiä ketjuja kuin tylsistä, ketjuja jota saavat mukanaolijat unohtamaan vanhat rasitukset ja kiinnostumaan uusista rasituksista.
        Ja siksi en voi olla sekaantumatta kaikenlaisiin ketjuihin.
        Minä luin mielenkiinnolla ja ajatuksella kommenttisi, sen sisältä paistaa jotakin mielnkiintoista. Jotain jonka toivoisin saada vaistota myöhemminkin.
        Ystäväni, toivottavasti en ollut liian hauska.
        H.

• Huoh''
        hunksz kirjoitti:

että haluaisin estää ketään kirjoittamasta, vanhaakin tarinaa.
        Mutta sen oikeuden pidätän itselläni että voin irvistellä tylsyydestä.
        Ja mitä tulee poisajajiin niin uskon että Korvenkukka muistaa minua vieläkin, jonkinasteisella lämmöllä.
        Itserakkaudesta saa minua syyttää, aihetta siihen on, enkä taida päästä siitä eroonkaan.
        Haluan myös hallita palstaa, siksi minä kiukuttelenkin matkijoille.
        Haluan myös tehdä aloituksia joista tulee pidempiä ketjuja kuin tylsistä, ketjuja jota saavat mukanaolijat unohtamaan vanhat rasitukset ja kiinnostumaan uusista rasituksista.
        Ja siksi en voi olla sekaantumatta kaikenlaisiin ketjuihin.
        Minä luin mielenkiinnolla ja ajatuksella kommenttisi, sen sisältä paistaa jotakin mielnkiintoista. Jotain jonka toivoisin saada vaistota myöhemminkin.
        Ystäväni, toivottavasti en ollut liian hauska.
        H.

Yritin löytää tuosta jotain hauskaa, vaan ohi meni :(
        Monelle se ei ole mitään matkimista, koeta se saada mahtumaan isoon egoosi, vaan ihan oma mielipide. Eivät kaikki ole lukeneet sinun kuolemattomia "hauskoja totuuksiasi".

Ystäväsi en ole, ja en usko, koskaan siksi tulevanikaan, Ketjujasi en avaa, jollet sitten puskasta kirjoita, tässäkin kyllä hieman kellot kilkattaa..
        Muissa ketjuissa yleensä vastaan, minulle vastanneille ;) kuten sinullekin, mutta jos riitaa yrität, väistän, ja olen vastaamatta.

• Ällistynyt
        Huoh'' kirjoitti:

Monelle se ei ole mitään matkimista, koeta se saada mahtumaan isoon egoosi, vaan ihan oma mielipide. Eivät kaikki ole lukeneet sinun kuolemattomia "hauskoja totuuksiasi".

Ystäväsi en ole, ja en usko, koskaan siksi tulevanikaan, Ketjujasi en avaa, jollet sitten puskasta kirjoita, tässäkin kyllä hieman kellot kilkattaa..
        Muissa ketjuissa yleensä vastaan, minulle vastanneille ;) kuten sinullekin, mutta jos riitaa yrität, väistän, ja olen vastaamatta.

yksi sanoo, koita saada mahtumaan pieneen päähäsi, toinen koita saada mahtumaan isoon egoosi?
        Mahdat olla hauskannnäköinen mies :DDD

• Huoh'' kirjoitti:

Näin aluksi.
        Näin mennään sitten eteenpäin.
        Ystävälliseti kuitenkin?
        H.

• Ällistynyt kirjoitti:

yksi sanoo, koita saada mahtumaan pieneen päähäsi, toinen koita saada mahtumaan isoon egoosi?
        Mahdat olla hauskannnäköinen mies :DDD

minusta unta näkee. Ja jos näkee, en halua kuvauksia.
        On vain niin kummallista että minusta kerrotaan "tosiasioita" ja olettamuksia.
        Olisi niin helppoa päästä haukkumaan minua oikeistakin asioista.
        H.

• huoh''
        hunksz kirjoitti:

Näin aluksi.
        Näin mennään sitten eteenpäin.
        Ystävälliseti kuitenkin?
        H.

;))) hehhe, jo tämä kirjoitus sai vihdoinkin nauramaan, mutta vielä enemmän nauroin, kun tajusin "kellojen kilkatuksen" taas toimineen, vaikken paljon olekaan kirjoituksiasi lukenut ;)

Voi, päänsilitystähän sinä kaipasitkin, taas :(

Hyvää yötä,

• Siinä missä yleensä pitäisi, jouluna, uutenavuotena palstat pursuaa hyväntovotuksia, huumoria, täällä ilkeämielisiä nokituksia..

• .

Vakipalstalaiset loistavat poissaolollaan.

PS. Olen sitä mieltä että 60- ja 50 plussapalstat voisi liittää yhteen. Kutsuttakoon heitä vaikkapa "Ikävystyneiksi". ;)

• olen täällä. Eiköhän minuakin voisi alkaa kutsua vakinikiksi?
        Minusta olisi loistavaa että nykyinen käytäntö jatkuisi, kaikki kirjoittelevat kaikkialle.
        Näin on hyvä, iästäkin pääsee sanailemaan.
        Aikasti varma olen, että pärjäisin vielä 20 palstallakin, söpönä ja ihastuttavana.
        H.

• Napoleon 1
        hunksz kirjoitti:

olen täällä. Eiköhän minuakin voisi alkaa kutsua vakinikiksi?
        Minusta olisi loistavaa että nykyinen käytäntö jatkuisi, kaikki kirjoittelevat kaikkialle.
        Aikasti varma olen, että pärjäisin vielä 20 palstallakin, söpönä ja ihastuttavana.
        H.

mikä tyyppi. Herra Huulla on todennäköisesti joku erittäin vaikea kompleksi.
        N*

• Napoleon 1 kirjoitti:

mikä tyyppi. Herra Huulla on todennäköisesti joku erittäin vaikea kompleksi.
        N*

pylly näkyy liikaa.
        Onneksi etupuoli kannattaa.
        Hupparissa on hyvä tasku, sinne saa raskaimmat tavarat.
        Ei tarvi, sviddu, mutsin aina paasata.
        Eiköhän tässä ole analysoitavaa?
        H.

• houdy hoo
        hunksz kirjoitti:

pylly näkyy liikaa.
        Onneksi etupuoli kannattaa.
        Hupparissa on hyvä tasku, sinne saa raskaimmat tavarat.
        Ei tarvi, sviddu, mutsin aina paasata.
        Eiköhän tässä ole analysoitavaa?
        H.

että luulet ittees liian nuoreksi, hoodie boy!

• Autom.vastaaja
        hunksz kirjoitti:

olen täällä. Eiköhän minuakin voisi alkaa kutsua vakinikiksi?
        H.

onhan totta että nuoremmat ei osaa olla niin varovaisia, vaan uskovat kauniita sanoja, estottomammin?
        Mutta mitäpä tekisit, nuorella naisella, jolla elämänvoima tallella.
        Moni epäsuhtainen liitto on kaatunut siihen, ettei sulho jaksa, yökerhoja?
        Vaan haluaa nukkumaan klo 20,00

• houdy hoo kirjoitti:

että luulet ittees liian nuoreksi, hoodie boy!

vaan ajattelee miten vanhukset ajattelevat ja nauravat.
        Jos oikein tingit niin kerron sinulle mitä mutapaini todella tarkoittaa.
        Vihjeenä voin kertoa että: Teltta, tyttö ja poika.
        Ehei... paini alkoi avioliitossa...
        H.

• Autom.vastaaja kirjoitti:

onhan totta että nuoremmat ei osaa olla niin varovaisia, vaan uskovat kauniita sanoja, estottomammin?
        Mutta mitäpä tekisit, nuorella naisella, jolla elämänvoima tallella.
        Moni epäsuhtainen liitto on kaatunut siihen, ettei sulho jaksa, yökerhoja?
        Vaan haluaa nukkumaan klo 20,00

Kauniit sanat ovat pilaneet paljon ja tulevat pilaamaan.
        Monta on myös heitä, jotka kauniiden sanojen myötä ovat solmineen avioliiton mutta saavat sen kestämään vain satunnaisella rumien puhumisella. Yäk!
        Ikäeroon ei koskaan saa sortua, ilman tarkoitusta kokasta kerran, pari.
        Siinä olet oikeassa.
        Jostain ihmeen syystä, ei minua vielä nukuta, joskos tässä alkaa nuorentua?
        H.

• Autom.vastaaja
        hunksz kirjoitti:

Monta on myös heitä, jotka kauniiden sanojen myötä ovat solmineen avioliiton mutta saavat sen kestämään vain satunnaisella rumien puhumisella. Yäk!
        Siinä olet oikeassa.
        H.

käyt kierroksilla.
        Mutta totta on, että jollei tarvitse joka aamu herätä klo 5.00, ei väsytä illallakaan.
        Varo vain, pian napsuttelet kanavalta toiselle klo 12.00 ja kiroilet kun ei tule mitään katsottavaa.
        Ei kauniit sanat mitään pilaa, jos niillä on katetta.
        Katteettomat sanat ovat kauhistus ja pahasta.
        Joku sanoisi, että valheita?

• Autom.vastaaja kirjoitti:

käyt kierroksilla.
        Mutta totta on, että jollei tarvitse joka aamu herätä klo 5.00, ei väsytä illallakaan.
        Varo vain, pian napsuttelet kanavalta toiselle klo 12.00 ja kiroilet kun ei tule mitään katsottavaa.
        Ei kauniit sanat mitään pilaa, jos niillä on katetta.
        Katteettomat sanat ovat kauhistus ja pahasta.
        Joku sanoisi, että valheita?

sanoista. Muistutan vielä että minulla ei ole, enkä katsele telkkaria.
        Nokia N-8 ottaa kyllä vastaan kaikenlaista.
        Kaikenlaista katselen netistä, The Sun lehti on hyvä, kauheita sivuja kunnes malttaa siirtyä kolmossivulle.
        H.
        Ei saa valvottaa.

• 66-46
        hunksz kirjoitti:

Siinä olet oikeassa.
        H.

Puhu vain itsestäsi.
        Olen sortunut pahasti, ei kai kunnian kukko laula:(

• Autom.vastaaja
        hunksz kirjoitti:

sanoista. Muistutan vielä että minulla ei ole, enkä katsele telkkaria.
        Nokia N-8 ottaa kyllä vastaan kaikenlaista.
        Kaikenlaista katselen netistä, The Sun lehti on hyvä, kauheita sivuja kunnes malttaa siirtyä kolmossivulle.
        H.
        Ei saa valvottaa.

aikuista saa kiusata, lapset ja eläimet on eri asia.
        Ulkolaiset lehdet tuovat tajuntaa, muualtakin.
        Ikävä ettei osaa kokania, se laajentaisi vielä enemmän.
        Nokia ei ole hankintalistallani ensimmäinen, uusi Samsung hakannee sen mennen tullen, ei symbiania siis..vaan android.
        Sarjoja voi ladata itselleeen.

• 66-46 kirjoitti:

Puhu vain itsestäsi.
        Olen sortunut pahasti, ei kai kunnian kukko laula:(

vaan alkaa elämään uudellen, toisin.
        Joka ikinen, pienikin kosketus, heittää kipinöitä uuteen suuntaan.
        Mihin suuntaan? Sitä ei Pirukaan tiedä.
        Mutta nuotio ei syty itsestään.
        H.

• näin kummaa ketjua en oo ennen nähnyt!!!

• Yks`vaan

en tiedä miks noi alkoi minun aloituksessa tollasia vänkäämään. Koetin jotain vaihteluu saada täällä aikaseksi, se vissiin horjutti taspainoa täällä. tarkoitukseni oli vain hyvä.

Nyt paljastan asian: Olen tehnyt kymmenisen uutta erilaistakin aloitusta tällä sivulla, siis omalla tyylilläni, vähän kai erilailla tietty kuin te konkarit täällä. Ajattelin, et joku huomaa että erilaisii keskusteluita on avattu, kuin keskimäärin yleensä, mutta ei kai kukaan huomannut mitään.
        Tämän kummemmasta ei ollut kysymys.
        Mutta kiitos, ja hei! :)

• Yks`vaan kirjoitti:

en tiedä miks noi alkoi minun aloituksessa tollasia vänkäämään. Koetin jotain vaihteluu saada täällä aikaseksi, se vissiin horjutti taspainoa täällä. tarkoitukseni oli vain hyvä.

Nyt paljastan asian: Olen tehnyt kymmenisen uutta erilaistakin aloitusta tällä sivulla, siis omalla tyylilläni, vähän kai erilailla tietty kuin te konkarit täällä. Ajattelin, et joku huomaa että erilaisii keskusteluita on avattu, kuin keskimäärin yleensä, mutta ei kai kukaan huomannut mitään.

mitä tasapainoa????
        Mut kiva, että sun tarkotus oli hyvä.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Yks`vaan kirjoitti:

jo aikoja sitten.

Käskettiin minun vain syödä pääni. :))

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9586137/47560963

• .:.
        Yks`vaan kirjoitti:

ettei sua huomattu. Mutta yrittänyttä ei laiteta. Tunnistamatonkin aloitus on aina parempi kuin aloitus joka jää kokonaan tekemättä.

Mutta minua kiinnostaisi tietää minne useat paltan vakionikeistä ovat hävinneet ja miksi? Onko sukupolven vaihdos menneillään?

• 8+10
        .:. kirjoitti:

ettei sua huomattu. Mutta yrittänyttä ei laiteta. Tunnistamatonkin aloitus on aina parempi kuin aloitus joka jää kokonaan tekemättä.

Mutta minua kiinnostaisi tietää minne useat paltan vakionikeistä ovat hävinneet ja miksi? Onko sukupolven vaihdos menneillään?

Josko olisi sitä usein kuulutettua oikeaakin elämää, ja suurin syy on se et mitta on tullut vaan täyteen.
        Kun lukee avauksia, ei ole mieltä vastata, ihan huuhaaksi on muuttunut. Muutaman vastauksien jälkeen tulee lebakkoparvi ja saa riidat aikaiseksi, ties mistä?
        Moni on siirtynyt rauhallisimmille formaateille, suurin osa ei enää nikkiänsä käytä. Puskasta on helpompi kirjoitella, ei pääse ilkkujat retosteleen sanomiasi. Täällähän menee nyt arvuutteluleikki, kuka kulloinenkin kirjoittaja on on , jos on puskasta viestinsä kirjoittanut? Käytämme samoja sanoja ja huiskimme pilkkuja, pisteitä .....kuka mihinkin.....siitähän sitten nämä selvännäkijät tietävät ja miten "säälittävästi" vielä menevät metsään! Minulle on ihan sama kuka kirjoittelee mitenkin vastaan jos kiinnostaa, muuten hyppään ohi. Rekattu nikki on täällä kuin kirosana, siihen on helppo purkaa ahdistustaan ja katkeruuttaan.

• sadas nikki

Vähään aikaan ei ole näkynyt 1943 ja pirre* he kirjoittivat asiallisesti ja mukavasti. Toivottavasti palaavat.

• HyttiEsko Matonen
        sadas nikki kirjoitti:

Vähään aikaan ei ole näkynyt 1943 ja pirre* he kirjoittivat asiallisesti ja mukavasti. Toivottavasti palaavat.

Ovat poistuneet takavasemmalle. Pirrejuupas tosin joskus käy. Ilmeisesti hän on sama henkilö.
        1943:a ei ole enää näkynyt aikoihin,onkohan hän muuttanut Turkuun ? Turkulaisia ei täällä yleensä
        ole ollut. Matin ja Tepon poika joskus on pikaisesti käynyt kurkkaamassa.

• 8
        HyttiEsko Matonen kirjoitti:

Ovat poistuneet takavasemmalle. Pirrejuupas tosin joskus käy. Ilmeisesti hän on sama henkilö.
        1943:a ei ole enää näkynyt aikoihin,onkohan hän muuttanut Turkuun ? Turkulaisia ei täällä yleensä
        ole ollut. Matin ja Tepon poika joskus on pikaisesti käynyt kurkkaamassa.

kirjoittaa toisella nimimerkillä, ja puskasta. Eikö Turusta ole nettiyhteyksiä?

• 8,22
        8 kirjoitti:

kirjoittaa toisella nimimerkillä, ja puskasta. Eikö Turusta ole nettiyhteyksiä?

Turun nettiverkko on valmis keramiikkapajalle asti. Työt jatkuu keväällä 2011.

• Ei nainen

Sukupuolenvaihdos. Palstalle on tullut paljon vapaita,ihania miehiä.

• 24
        8+10 kirjoitti:

Josko olisi sitä usein kuulutettua oikeaakin elämää, ja suurin syy on se et mitta on tullut vaan täyteen.
        Kun lukee avauksia, ei ole mieltä vastata, ihan huuhaaksi on muuttunut. Muutaman vastauksien jälkeen tulee lebakkoparvi ja saa riidat aikaiseksi, ties mistä?
        Moni on siirtynyt rauhallisimmille formaateille, suurin osa ei enää nikkiänsä käytä. Puskasta on helpompi kirjoitella, ei pääse ilkkujat retosteleen sanomiasi. Täällähän menee nyt arvuutteluleikki, kuka kulloinenkin kirjoittaja on on , jos on puskasta viestinsä kirjoittanut? Käytämme samoja sanoja ja huiskimme pilkkuja, pisteitä .....kuka mihinkin.....siitähän sitten nämä selvännäkijät tietävät ja miten "säälittävästi" vielä menevät metsään! Minulle on ihan sama kuka kirjoittelee mitenkin vastaan jos kiinnostaa, muuten hyppään ohi. Rekattu nikki on täällä kuin kirosana, siihen on helppo purkaa ahdistustaan ja katkeruuttaan.

ylläpidon toimesta!
        Roikkuvat pömpeleissään.

• jakolasku

tällä palstalla menee, palsta on kuihtunut ja asiat/aloitukset todella kuivia. Tietyt tyypit tämän on saaneet aikaan. Olen käynyt harvakseltaan täällä.

Sefu ei ole ajan tasalla tai ei piittaa mitä kirjoitellaan.

Rekatut on hävinneet puskiin tai kokonaan pois. Naapuripalsta 50 alkaa kuihtua ja tämä ryvettyä.

• Kuihtuva mummeli

Tätä on toisteltu lähes koko palstan olemassaolon ajan.
        Väki vaihtuu, luonnollinenen poistuma, sairaus, kyllästyminen ym...
        Kyllä kirjoittajia löytyy, minua ihmetyttää miksi ne jotka moittivat aloituksia eivät tee niitä itse.
        Siinä olen samaa mieltä monen kanssa että ei kannata tulla palstalla liian tutuksi jos ei ole täysin välinpitämätön irvailulle.
        Mutta 60 ei ole ainoa palsta jossa piikittelyä tapahtuu.

• muneroita

Luku oikealla on suurempi kuin aikaisemmin, mikähän se mahtaa olla??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6804
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4572
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3768
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      63
      3081
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1646
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1187
    Aihe