onko kukaan muu katsellut tälläisiä?, en tarkoita näitä riemukupla-elokuvia mitä tulee telkkaristaki välillä vaan tarkoitan muistaakseni itäsaksassa? en ole ihan varma tehtyjä jymy-kupla elokuvia missä seikkaili keltainen kupla-volkkari nämä on -70 luvun tuotantoa, näitä tuli penskana katsottua, kaasu pohjaan jymykupla vhs on itellä viellä tallessa, tietääkö kukaan pystyykö näitä ostaan mistään? vhs-kasetteinakin kelpaisi
jymy-kupla elokuvat
4
1155
Vastaukset
tilasin kolme ensimmäistä tuolta amazomista ei oikeen löydä mistään noita 2 elokuvaa .
Kyllä itekki tuli sitten pienenä penskana lainattua useita kertoja noita leffoja :D
Äiti haki aina noi ja nyt kattelin ne kolme ensimmäistä ja hyviä on vieläkin- PIIKKI LIHASSA
Jymykupla-leffat oli Länsi-saksalaista tuotantoa. Niitä tehtiin muistaakseni jotain viisi kappaletta. Kaikki 70-luvulla. Niitä sai lainattua joskus 80-luvulla videovuokraamoista ja ne oli äänitetty englanniksi. Aika nopeasti ne hävisi vuokraamojen hyllyistä. ei ilmeisesti ollut oikeen menekkiä. Pääosassa oli Jimmy Bondi niminen agentti jolla oli keltainen puhuva kupla joka oli tietokoneohjattu. Se kulki maalla merellä ja ilmassa. Muistutti vähän Ritari ässää koko homma. Youtubesta löytyy joitain pätkiä Jymykupla-elokuvista. Aika kömpelöjä filmejä nyt kun tänäpäivänä niitä aikuisena katselee. Suht halvalla budjetilla väsättyjä. jos ne olis tehty USA.ssa, ne olisi ehkä kestäneet vähän paremmin aikaa.
- Keppanja
Mahtavaa, että joku muistaa. Koulussa aikoinaan puhuin tästä, kun muut puhuivat Riemukuplasta. En ymmärtänyt.
Mun lemppari silloin, kun olin 2-4v. - Anonyymi
Mun kavereista kukaan ei muista edes kuulleen Jymy-kupla elokuvista mitään, kun oon kysyny muistaako kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232678- 1702109
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1241370- 1001356
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631316HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301217En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771171Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451139Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078