Sarvitraktori

Sarvitraktori

Tervehdys
Olisiko jollain tarjota mitsu tai hondan sarvitraktoria ja jos esim pelkkiä lisälaitteita. Myös kokemukset merkeistä kiinostaa. Itseä kiinostaa jotenkin tuo hondan F800 eniten

9

1263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harjasturpa

Kovan tekemä avoharja Hondan sarvitraktoriin. Lisäksi sarja uusia harjoja. Jos kiinnostaa, ilmoita s-postiosoite, niin kerron lisää.

• Sarvitraktor

• Sarvitraktori
        Sarvitraktor kirjoitti:

tässä maili joko oli jäänyt pois
        [email protected]

olisko jollain tietoa mistä saisi esim ostettua lisä koneita esim peräjyrsimiä tai pieniä kyntöauroja

• Sarvitraktori kirjoitti:

olisko jollain tietoa mistä saisi esim ostettua lisä koneita esim peräjyrsimiä tai pieniä kyntöauroja

sain hommattua hondaan lumilingon ja on hyvä peli muutta olisko jollain jäänyt vieperäjyrsintä ei tarvitse olla välttämättä suoraan sopiva ja saa olla laittoa

• jkka

Hei, ne uudet harjat vähän kiinnostaa. Mulla on Honda F700 ja siinä kulunut lakaisuharja uusimistarpeessa, jos ne tarjottavat vaikka sopisivat tähän. Lähetän tarvittaessa kuvan. Varsinaisesti olen etsimässä peräkärryä ja maanmuokkauslisälaitetta.
        /JH

• Harjasturpa
        jkka kirjoitti:

Hei, ne uudet harjat vähän kiinnostaa. Mulla on Honda F700 ja siinä kulunut lakaisuharja uusimistarpeessa, jos ne tarjottavat vaikka sopisivat tähän. Lähetän tarvittaessa kuvan. Varsinaisesti olen etsimässä peräkärryä ja maanmuokkauslisälaitetta.
        /JH

Mittaa lamellin reikä ja ilmoita s-posti, niin tuumataan niitä harjahommia.

• Sarvitraktori

Tere
      Juu nyt sain hommattu tuollasen hondan F800 varusteita rupee olemaan kertynyt mutta vielä voisi tarjota jyrsin teriä tai peräjyrsintä. peräjyrsin ei tarvitse olal juuri hondaan sopiva voin koittaa sovitella muita siihen:

• jkka

Terve, kerro tännekin, jos tiedossa paikkoja josta saa lisävarusteita. Itelläni F700 ja siihen pikku säädöllä sopii 800:sen varusteet, luulisin. Erityisesti haen peräkärryä ja auraa.
        Jkka

• Sarvitraktori

Tervehdys taa eikö porukalla ole jäänyt kelekään peräjyrsintä ei tarvite välttämättä olla ihan timantti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      223
      1397
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      62
      985
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      854
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe