Pelkästään vain kavereiden kesken

roope:0113

Tämä tapahtui siis pari vuotta sitten, eli vuoden 2008 syksyllä, kun olin ystävättäreni ja muutaman tuttuni kanssa istumassa iltaa paikallisessa "räkälässä". Oli sen verran myöhäinen syksy, että ensilumikin oli jo kokeillut saapumistaan.

Istuimme nurkkapöydässä, jossa meitä istui viisi henkeä. Minä, ystävättäreni ja muutama paikallinen tuttu.
Olimme juoneet jo mukavasti, ainakin itse olin melko päissäni ystävättärestäni puhumattakaan. Tarkalleen ottaen kaikki alkoi siitä, kun ystävättäreni painoi suukon ohimolleni ja sanoi että hän lähtisi menemään.
En tiedä mikä minussa silloin naksahti: olihan ystävättäreni todella viehättävä ja kaunis. Hänellä oli punertava tukka ja kauniit silmät. Ystävättäreni ei vain herättänyt minussa sellaisia tunteita, että haluaisin hänet omakseni. Ei, minä pidin varsinaisesti eräästä toisesta naispuolisesta henkilöstä.

Katsoin, kuinka ystävättäreni kaikkosi paikalta ja minä laitoin hänelle viestin perään: minne menit?
Ystävättäreni kertoi menneensä haukkaamaan happea viereiseen puistoon ja minä menin hänen luokseen. Siellä hän istui ja minut kuullessaan tervehti. Istuin hänen viereensä ja suutelin häntä. Se taisi olla ensimmäinen virheeni sinä iltana, ettei jopa toinen?

Saavuimme asunnolleni: yksiöön. Ystävättäreni tokaisi että olin siivonnut siellä, viimeksi kun oli ollut sotkuista. Tyypillistä. Astelin ystävättäreni eteen ja suutelin häntä. Häneltä oli mennä jalat alta, joko minun tai humalan takia, mutta hän vastasi siihen. Ohjasin hänet patjalleni ja riisuin hänen yltään paitaa samaan tahtiin, kun hän riisui housujani. Puhelimeni soi, mutta en ollut kuulevani sitä.

Hieroin hänen rintojaan ja hän hengitti syvään. Katsoin häntä silmiin ja suutelin häntä pitkään. Annoin huulieni valua alemmas ja alemmas. Annoin kieleni leikitellä ja ystävättäreni kiemurteli vaivihkaa.
Olisin jatkanut tällaista leikkiä pitkään, mutta ystävättäreni vannoi lopettamaan. Kysyin, oliko kaikki hyvin mutta hän ei vastannut. Hetken kuluttua roolimme vaihtuivat ja hän otti -tiedätte-kyllä-minkä- huostaansa ja aloitti hellävaraisen, mutta perhanan tehokkaan suuhoidon, jota en ollut kokenut aikoihin. Hengitykseni tihentyi tiheytymistään mitä enemmän ystävättäreni jatkoi. Hän siveli pallejani, teki hitaasti, että nopeasti. Välillä hän kiusoitteli vain sitä yhtä kohtaa, josta olin saada aikamoisen slaagin. Taivas!
Sitten olikin aika tositoimiin.

Asetin ystävättäreni jalat haralleen ja asetuin hänen ylleen. Kysyin jännittääkö häntä, mutta hän hymähti. Ei siis, minua nimittäin vähän jännitti. Asetin itseni hänen sisäänsä ja aloitin tasatahtisen valssin. Tunsin kuinka hän oli hiestä märkä. Nuolin hänen rintojaan ja kaulaansa, toisella kädelläni hyväilin hänen klitoristaan saaden hänet inisemään. Asetin hänet nurinperin ja rakastelin häntä takaa päin. Asetin käteni hänen vyötäisilleen: jestas tämä nainen oli hoikka! Olin laueta, mutta päätin, että en vielä aio tehdä sitä.

Nostin ystävättäreni ja kippasin meidät nurin niin, että hän oli päälläni katsoimme toisiamme ja ystävättäreni aloitti hoitelemiseni. Hän aloitti hitaasti ja hymähti. Suljin silmäni, mutta en voinut vastustaa kun meno yltyi. Hänen kauniit, pienet mutta terhakat rintansa, heiluivat rakastelumme tahtiin ja hän oli aivan halkeamispisteessä- ja niin olin minäkin. Ne loput viisi minuuttia olivat jotain aivan taivaallista: hieroin hänen klitoristaan ja toisella rintaa, hän hoiteli toisella kädellä pallejani ja piteli toisella kiinni. Meno oli aika rajua ja hän vuosi hieman verta sen takia. Kaikki päätyi hänen laukeamiseen, mutta ennen kaikkea myös minun- täydellinen ajoittaminen, jos voisin sanoa.

Otin ystävättäreni kainalooni ja suutelin häntä kaulalle. Hän hymähti hengästyneenä ja sanoi, että enpä olisi uskonut. En olisi minäkään. Teimme tämän saman vielä toistamiseen aamulla, jonka jälkeen hän katosi. Toki näin häntä, mutta hän ei halunnut muistaa koko asiaa sillä mikäpä siinä, näin kavereiden kesken.

0

12493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        57
        3729
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        167
        2327
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        2039
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        139
        1924
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        402
        1350
      6. 79
        1221
      7. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        136
        1118
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1040
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        1000
      Aihe