Sarah Palinin pressahaaveen loppu

halle-luuuujah

6

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdlksjfdjdfkf

      siinä, ja samalla republikaanien pressahaaveiden loppu....

    • ei valita USAn

      presidenttiä.
      Kyllä syytökset sataa Palinin laariin, positiivisesti.

      • .

        Aika harvalla (jos kenelläkään) tällä palstalla on harmainta aavistustakaan mistä edes puhuvat kun on kyseessä USA:n politiikka. Ammuttu senaattori saattoi olla demokraatti mutta saa joillakin näkemyksillään Halla-ahon vaikuttamaan lepsulta.

        Suomalaisilla on joku harhaluulo jostain Euroopan kaltaisesta oikeisto-vasemmisto jakauksesta Yhdysvalloissa vaikka Euroopan mittapuulla katsottuna siellä ei edes ole vasemmistoa.


    • dfbkfnkuh

      No näitä usalaisia trailer- park- hyypiöitä idoleinaan vaikkapa tämä rumilus hevosnaama Sarah Palin, nyt erkkikään ymmärtäisi... Mun piti joululomalla katsoa leffadokkari " Capitalism - A Love story", mutta v*utti, kun en ehtinyt sitä kuin viistoista minuuttia tms. jokin aina keskeytti. Tämä Sarah Palin on minusta ainakin siitä pelottava, että hän varmasti on ikänsä elänyt jossakin palatsissaan, eikä koskaan joutunut mihinkään kosketuksiin minkään todellisten sosiaalisten ongelmien kanssa ja samat jotka ehkä voisivat kannattaa häntä tms. hänelaisiaan, syoksivät maailmantalouden kuoppaan jo nyt aiemmin Bushin - sedän vuoksi, joka silkoista pelkistä talousintresseistä on telottanut melkein about tai jotakin miljoonia. V*tun aika ehkä sairastakin, että kukaan fiksukaan ei kehtaa ääneen sanoa, että ne oletetut "joukkotuhoaseeet", eli USA:n joukkohyökkäys Irakiiin perusteetta ja perusteetta tuhottu Irak, on ollut pelkkää väkivaltaa ja kusetusta...

      Itse joulupukkikaan ei enää usko esim. asiaaan, etteikö muka jotakin Osama Bin Ladeniakin olisi jo löydetty, jos sellainen edes halutaan löytää.

      Nämä hullupalinit rinnastaisin ehkäpä Suomen sekopersuihin, eli osaan perussuomalaispuolueen kannattajista... Yhteistä niille on fanatismi, alhainen koulutustaso ja väkivaltaisen verbaalisen syrjivä julkiilmaisun provokatorisuus, mutta Suomen persut eroavat hihhuli- palineista siten, että niillä ei ole mitään rahoituspohjaa, elikkä köyhät luulee Suomessa voittavansa persuliikkeellä, mutta USA.ssa ne on vielä niin monta kertaa syrjäytetympiä, että ne köyhät jopa ampuu(!) tyyppejä, jotka haluaisivat auttaa heitä, muuttamalla vakuutuksiin perustuvaa terveydenhuoltojärjeltelmää myös vihamielisen sipsi- trailer-park - cowboyhattu läskiperseen eduksi... Hulluja moneen junaan.

      Minkähän sontaopiston rumilus Palin on käynyt? USA:ssa ei ole yliopistoja kuin Harward, Berkeley ja pari muuta, eli haistakoot paska, jos joku väittää omaavansa jonkun korkeakoulututkinnon vaikka Alaskan hylkeen nielleiden opistosta. Mua on huvittaut, että se oikeasti ruma nainen on joidenkin mielestä muka kaunotarkin.:DD Mutta mitä voikaan olettaa maalta, jossa "kaunotar" on myös leikelty kumihuuli- Pamela Andersonkin, varmaanmafiarikollistausta- mikä lie lady Gaga ja muut pinokkiot.

    • Hän ei yksin tappokiimassaan.

      Luomisuskovainen Huckabee haluaisi salamurhauttaa Julian Assangen.

      Luomisuskovainen Pat Robertson halusi salamurhauttaa Venezuelan presidentin koska se istuu öljytynnyrien päällä.

      Luomisuskovainen George Bush jr. perusti keskitysleirin ja kidutuskeskukset ja päälle päätteeksi toimillaan lopulta tapatti 100 000 irakilaista "vääräuskoista".

      Ja sitten vielä uskovaisten sivuilla väitetään evoluutiota totena pitäviä ja ateisteja moraaliltaan rappeutuneeksi. (!) :-O

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe