Onko kenelläkään ajantasaista tietoa turvatarkastajien aloituspalkoista eri palveluntarjoajilla (Secu, Airpro Sol)?
Monenlaista kuulee puhuttavan, kiinnostaisi fakta.
Lentokentän turvatarkastajien lähtöpalkat
9
3541
Vastaukset
- sama postaaja
Niin onko siellä Turvatiimikin mukana?
- t
turvatiimi kentällä ei siitä sen enempää.......
- SOL=LOL
Vuodenvaihteen jälkeen uudet SOL:in turvarit on palkattu pienemmällä liksalla, palkka on samaa luokkaa kuin siivoojilla. Aloituspalkka jää alle 9 euron/tunti ja se nousee hieman kun saa kaikki luvat.
Airpron aloituspalkoista en tiedä mutta niiden normipalkka on noin 1200 €/kk joten silläkään ei paljoa juhlita. Secu Turvatiimi noudattavat vartiointialan tes:siä mutta töitä on vaan 80 h/3 vko. - 24d6456d
yryuer7feuf
- broni
Olin vuonna 2009 ISS:in turvarina, kuukausipalkaksi kertyi n. 2200-2300 miinus verot. Tein iltavuoroja, siihen la-su korvaukset, olin ihan tyytyväinen. Tosin minulla ei ole mitään velkoja.
- .......
Nykyään kun terminaalissa turvatarkastuksen hoitaa SOL niin turvarin tuntiliksa on 9,60 €. Kun siivoojien liksa nousi vuodenvaihteessa niin turvarien liksa puolestaan laski ja uudet turvarit saavat kiinteistöalan tes:in mukaisen palkan. Ennen vuotta 2011 aloittaneet saavat enemmän liksaa, mikä on laitonta koska samasta työstä pitäisi maksaa kaikille sama palkka.
- turvari
Airprolla nykyään palkka parempi kuin SOL:lla. Kuukausipalkka noin 1700e lisät, eli kaikkiaan noin 2000e/kk.
- Piki
Itse olen ollut turvarina SOL:illa siitä lähtien kun kyseinen firma kentällä aloitti eli 3 vuotta. Viime vuonna tienasin 28 000 euroa. Enkä tehnyt ylitöitä lainkaan koko vuonna. Siitä voi jokainen laskea mitä suunnilleen tienaa kuukausitasolla tässä siivousfirmassa.
- sämpylä-
Piki:
Lähentelee jo piirivaxin palkkaa, kai tuota mieluummin tekee, kuin turpaansa ottaa. Ja voisi kuvitella, että kohtuu lepistö hommaa tuo turvaripuoli.
Ite pienillä hälytystöillä 3 vuorotyöllä viimevuonna n. 35 000 eur piirin puolella, ihan siis vertailuna.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988