terska paljaana

mikko34

Meitsillä on pieni kalu terska paljaana ,ei ympärileikattu ja olen huomannut uimahalleissa säälivät katseet. Onko muilla kommentteja joilla ei tuppikullia vai mikä on kun hävettää mennä yleisiin saunoihin. Netissäkin vain tuppikullit tuntuu olevan hyväksyttyä.??

21

8209

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama

      Eli täällä on kans tuollanen 10-12cm (levossa) kalu, jonka esinahka on taaksevedettynä jatkuvasti. Aluksi mietin että mitä ihmiset ajattelee ja ehkä jopa häpeilin kun terska näkyi, mutta nykyään tuntuisi oudolta jos terska olisi peitossa. En minä ainakaan ajattele mitä muut miettivät.

    • PaljasTerska

      Mulla kans sama juttu, terska paljaana vaikka kyrpä ei seiso. Lyhyt esinahka aina terskan reunojen takana. Ollut kakarasta asti. Joskus joku kysynyt olenko ympärileikattu. Mua ei yhtään hävetä vaikka terska onkin koko ajan esillä. Mä totuin siihen jo himassa, koska faijalla sama juttu, sen broideilla ja niitten faijalla. Joten eräänlaisena perintönä olen saanut lyhyen esinahan ja ison terskan. Eikä tämä nyt niin harvinaista ole. Uimahalleissa usein näkee vastaavia tapauksia. Ja intissäkin oli muutama muu mun lisäks. Joten rohkeasti vaan jätkät uimahalliin.

      PaljasTerska

      • Sirkka 54-v

        Miehelläni on terska aina paljaana koska hänet on ympärileikattu nuorukaisena.Useasti ulkomailla uimarannoilla (alastonrannoilla) katselen nuorten miesten kaluja nähdäkseni myös heidän paljaita sukuelimiä, joissa ei olisi esinahkaa peittona. Usein olenkin löytänyt muutaman pojan, joilta tuo peittävä nahka on poistettu ja ihana paljas terska on vapaana katseltavaksi ja naisten ihailtavaksi. Joskus myöskin kiusoittelemme heitä jotta näkisimme heidän erektion kasvavan ja kalu olisi täysin paljaana.


      • Esinahaton

        Jo nuorukaisen kasvattitätin vaati ollessamme saunassa hänen ja hänen ystävättärien kanssa, että minulla piti olla terska paljaana. Mikäli olin unohtanut vetää esinahkan taakse hän moitti siitä ja paljasti terskan, toisten katsellessa. Kun sitten täytin 15-v ympärileikkautti hän minut, että olisin jatkuvasti terska paljaana.


      • esinahaton
        Esinahaton kirjoitti:

        Jo nuorukaisen kasvattitätin vaati ollessamme saunassa hänen ja hänen ystävättärien kanssa, että minulla piti olla terska paljaana. Mikäli olin unohtanut vetää esinahkan taakse hän moitti siitä ja paljasti terskan, toisten katsellessa. Kun sitten täytin 15-v ympärileikkautti hän minut, että olisin jatkuvasti terska paljaana.

        Minulla ei ole ollut esinahkaa 20 -v täytettyäni, jolloin se poistettiin täysin leikkauksella. Olenkin ollut siitä lähtien täysin paljaana. Aluksi asia hieman hämmensi,mutta ei enään , siihen tottuu varsin pian. Kyllä naiset katselevat usein siihen tyyliin,että mikäs tuollainen on. Olen paljas ja haluankin olla sellainen, täysin paljaaksi leikattu.


      • Saimi 55-v
        Sirkka 54-v kirjoitti:

        Miehelläni on terska aina paljaana koska hänet on ympärileikattu nuorukaisena.Useasti ulkomailla uimarannoilla (alastonrannoilla) katselen nuorten miesten kaluja nähdäkseni myös heidän paljaita sukuelimiä, joissa ei olisi esinahkaa peittona. Usein olenkin löytänyt muutaman pojan, joilta tuo peittävä nahka on poistettu ja ihana paljas terska on vapaana katseltavaksi ja naisten ihailtavaksi. Joskus myöskin kiusoittelemme heitä jotta näkisimme heidän erektion kasvavan ja kalu olisi täysin paljaana.

        Muistin tällaisen keskustelun ,kun olin viikko sitten kylpylässä, jossa....kaikki ovat alastomina. Minä olen runsas, pyöreä,rehevä lanteinen, iso rintainen, hieman pullukka, vaalea ja olen monia vuosia ollut täysin posliini ja sitten.....
        vastaani käveli nuorimies, alaston, ruskettunut,jäntevä... ja hänet oli tiukasti ympärileikattu paljaaksi. Ihailin tuota miestä suuresti ja katselin hänen kaunista elintä estottomasti sekä seurailin häntä myöskin alastomana saunasta toiseen ja suihkuun sekä uima-altaalle. Olimme usein yhtäaikaa suihkuttelemassa itseämme. Myöskin hän katseli minua estoitta....


      • Sirpa
        Saimi 55-v kirjoitti:

        Muistin tällaisen keskustelun ,kun olin viikko sitten kylpylässä, jossa....kaikki ovat alastomina. Minä olen runsas, pyöreä,rehevä lanteinen, iso rintainen, hieman pullukka, vaalea ja olen monia vuosia ollut täysin posliini ja sitten.....
        vastaani käveli nuorimies, alaston, ruskettunut,jäntevä... ja hänet oli tiukasti ympärileikattu paljaaksi. Ihailin tuota miestä suuresti ja katselin hänen kaunista elintä estottomasti sekä seurailin häntä myöskin alastomana saunasta toiseen ja suihkuun sekä uima-altaalle. Olimme usein yhtäaikaa suihkuttelemassa itseämme. Myöskin hän katseli minua estoitta....

        Kyllä kaikki miehet pitää ympärileikata viimeistään nuorukaisina ennen ensimmäistä yhdyntää. Olisi naisen paljon parempi olla heidän seurassaan


      • Maire 56-v
        Sirkka 54-v kirjoitti:

        Miehelläni on terska aina paljaana koska hänet on ympärileikattu nuorukaisena.Useasti ulkomailla uimarannoilla (alastonrannoilla) katselen nuorten miesten kaluja nähdäkseni myös heidän paljaita sukuelimiä, joissa ei olisi esinahkaa peittona. Usein olenkin löytänyt muutaman pojan, joilta tuo peittävä nahka on poistettu ja ihana paljas terska on vapaana katseltavaksi ja naisten ihailtavaksi. Joskus myöskin kiusoittelemme heitä jotta näkisimme heidän erektion kasvavan ja kalu olisi täysin paljaana.

        Kävin minäkin etelän nakuranlla ja katselin siellä nautiskellen komeita nuorukaisia paikallisella nakupatiolla.Neljä hyvin ruskettunutta kaverusta nojaili parin metrin päässä pation "pysty"pöytään ,joten saatoin ihailla, mitä pöydän alla on. Heillä ei ollut lainkaan karvoja sukupuolielimissä ja he olivat aivan paljaita, ympärileikattuja. Heidän terskat olivat hyvin kehittyneet ja huomasin korkeat, vaaleat leikkaus-arvet terskan yläpuolella.Kivekset olivat myöskin erittäin runsaat, jopa yli suuret.Kaverukset katselivat tietenkin naisia ,joita kuljeskeli ja makaili lähistöllä,alastomina, kuten minäkin.Pian huomasin kuinka pojilla alkoi terskat turpoamaan entisestään, mutta muuten ei kaluissa tapahtunut muutosta. Johtuiko kenties kiristävistä leikkaus arvista. Mutta sitten alkoi lisääntyä myös pituus. Sitä tuli ja tuli. Ja edelleen tuli.Vaikka kalut olivat edelleen alaspäin ,käyristyivät terskat vaaka tasoon, jolloin huomasin ne ammottavat, pyöreät reijät terskojen päässä.En tiedä kuvittelinko vai näinkö totta:oli kuin olisi tihkunut harmaata limaa noista rei`istä ja tipahdellut hiekkaan.Jos se oli sitä kiimalimaa ,jota kyllä minultakin silloin tihkui.


      • Eva-Liisa
        Maire 56-v kirjoitti:

        Kävin minäkin etelän nakuranlla ja katselin siellä nautiskellen komeita nuorukaisia paikallisella nakupatiolla.Neljä hyvin ruskettunutta kaverusta nojaili parin metrin päässä pation "pysty"pöytään ,joten saatoin ihailla, mitä pöydän alla on. Heillä ei ollut lainkaan karvoja sukupuolielimissä ja he olivat aivan paljaita, ympärileikattuja. Heidän terskat olivat hyvin kehittyneet ja huomasin korkeat, vaaleat leikkaus-arvet terskan yläpuolella.Kivekset olivat myöskin erittäin runsaat, jopa yli suuret.Kaverukset katselivat tietenkin naisia ,joita kuljeskeli ja makaili lähistöllä,alastomina, kuten minäkin.Pian huomasin kuinka pojilla alkoi terskat turpoamaan entisestään, mutta muuten ei kaluissa tapahtunut muutosta. Johtuiko kenties kiristävistä leikkaus arvista. Mutta sitten alkoi lisääntyä myös pituus. Sitä tuli ja tuli. Ja edelleen tuli.Vaikka kalut olivat edelleen alaspäin ,käyristyivät terskat vaaka tasoon, jolloin huomasin ne ammottavat, pyöreät reijät terskojen päässä.En tiedä kuvittelinko vai näinkö totta:oli kuin olisi tihkunut harmaata limaa noista rei`istä ja tipahdellut hiekkaan.Jos se oli sitä kiimalimaa ,jota kyllä minultakin silloin tihkui.

        Ihanaa tuntea kun nuorimies lähestyy takaapäin ympärileikatulla kalulla. Ensin koskettelee, haeskelee paikkaa, oikeaa kohtaa....pysähtyy...painaa paljaan terskanpään sisälleni...odottaa...antaa minunkin odottaa...ja sitten...nuorukainen ottaa lantioistani tukevan otteen...raju miehen työntö ja hän on sisälläni koko paljaalla ympärileikatulla kalullaan,syvällä minussa. Muutama voimakas työntö ja kaikki pysähtyy, sykkivä siitin purskatelee kuumaa nestettetään minulle syvälle. Minulle yli viis-kymppiselle naiselle.Kiitos Sinulle ympärileikattu nuorimies.


      • Sirkka-viiva-Liisa
        Eva-Liisa kirjoitti:

        Ihanaa tuntea kun nuorimies lähestyy takaapäin ympärileikatulla kalulla. Ensin koskettelee, haeskelee paikkaa, oikeaa kohtaa....pysähtyy...painaa paljaan terskanpään sisälleni...odottaa...antaa minunkin odottaa...ja sitten...nuorukainen ottaa lantioistani tukevan otteen...raju miehen työntö ja hän on sisälläni koko paljaalla ympärileikatulla kalullaan,syvällä minussa. Muutama voimakas työntö ja kaikki pysähtyy, sykkivä siitin purskatelee kuumaa nestettetään minulle syvälle. Minulle yli viis-kymppiselle naiselle.Kiitos Sinulle ympärileikattu nuorimies.

        Olin itsekkin tilanteessa, jossa neljä nuorta miestä halusivat tulla luokseni. He tulivat. Katselin poikia kun he riisuituvat ja huomasin heti että jokainen oli ympärileikattu ja heidän kalut olivat jo sopivasti alkuseisokissa, paljaana valmiina suorittamaan siemmennyksen minulle leidille, joka hyväksyy vain paljaat, paljaat puhtaat nuorukaiset.
        Ensimmäinen poika tuli luokseni ja arkaillen kokeili siittimellään aukkoani, kuin tutkien olenko valmis.
        Tuntien liukkauteni hän painautui nopeasti sisääni, syvälle. Muutamat nopeat raskaat, pitkät työnnöt, jäykistyminen ja kuumat suihkahdukset sisälle, sykkeet, sykkeet. Niin myös toiset pojat saivat tulla syliini ja nauttia.


      • Kaisu 56
        Maire 56-v kirjoitti:

        Kävin minäkin etelän nakuranlla ja katselin siellä nautiskellen komeita nuorukaisia paikallisella nakupatiolla.Neljä hyvin ruskettunutta kaverusta nojaili parin metrin päässä pation "pysty"pöytään ,joten saatoin ihailla, mitä pöydän alla on. Heillä ei ollut lainkaan karvoja sukupuolielimissä ja he olivat aivan paljaita, ympärileikattuja. Heidän terskat olivat hyvin kehittyneet ja huomasin korkeat, vaaleat leikkaus-arvet terskan yläpuolella.Kivekset olivat myöskin erittäin runsaat, jopa yli suuret.Kaverukset katselivat tietenkin naisia ,joita kuljeskeli ja makaili lähistöllä,alastomina, kuten minäkin.Pian huomasin kuinka pojilla alkoi terskat turpoamaan entisestään, mutta muuten ei kaluissa tapahtunut muutosta. Johtuiko kenties kiristävistä leikkaus arvista. Mutta sitten alkoi lisääntyä myös pituus. Sitä tuli ja tuli. Ja edelleen tuli.Vaikka kalut olivat edelleen alaspäin ,käyristyivät terskat vaaka tasoon, jolloin huomasin ne ammottavat, pyöreät reijät terskojen päässä.En tiedä kuvittelinko vai näinkö totta:oli kuin olisi tihkunut harmaata limaa noista rei`istä ja tipahdellut hiekkaan.Jos se oli sitä kiimalimaa ,jota kyllä minultakin silloin tihkui.

        Vain ilman esinahkaa on mies parasta. Pojat pitäisi ympärileikata ennen ensimmäistä yhdyntää jotta heidän kalu olisi paljaana, työntyessään naisen sisälle.


      • Leidi 55-v
        Sirkka-viiva-Liisa kirjoitti:

        Olin itsekkin tilanteessa, jossa neljä nuorta miestä halusivat tulla luokseni. He tulivat. Katselin poikia kun he riisuituvat ja huomasin heti että jokainen oli ympärileikattu ja heidän kalut olivat jo sopivasti alkuseisokissa, paljaana valmiina suorittamaan siemmennyksen minulle leidille, joka hyväksyy vain paljaat, paljaat puhtaat nuorukaiset.
        Ensimmäinen poika tuli luokseni ja arkaillen kokeili siittimellään aukkoani, kuin tutkien olenko valmis.
        Tuntien liukkauteni hän painautui nopeasti sisääni, syvälle. Muutamat nopeat raskaat, pitkät työnnöt, jäykistyminen ja kuumat suihkahdukset sisälle, sykkeet, sykkeet. Niin myös toiset pojat saivat tulla syliini ja nauttia.

        Pojat hakkasivat ahkerasti halkoja . Lämmitin heille saunan ja ajattelin että menen myös samaan aikaan heidän kanssa saunomaan.Pojat siirtyivät saunan puolelle jolloin itse myös riisuiduin.Tunsin olevani alkavassa kiimassa. Pojat olivat vielä pukuhuoneessa kun menin alastomana sinne.Toisella pojalla oli terska paljaana (ympärileikattu) ja toinen pojista vetäisi esinahkan taakse edessäni.Halailimme toisiamme erittäin läheisesti,jolloin tunsin heidän alkavan seisokin jalkojeni välissä.Paljaat terskat tökkivät minua kuumeisesti, halusin heidän tulevan minuun.Pojat käänsivät minut, pakottivat jalkani erilleen, painoivat selkäni notkolle, avasivat pakarani ja sitten toinen pojista asettui taakseni toisen pitäessä pakaroitani levällään. Tunsin kuinka paljas kalu haki avointa paikkaa ja työntyi nopeasti sisääni......


    • Kaarina

      Älä ihmeessä häpeile esiintyä terska paljaana, olitpa sitten leikattu tai et. Kyllä naiset arvostavat paljasta yli kaiken, kuin sellaista tuppikullia ,josta ei koskaan tiedä mitä sieltä löytyy. Hyvä nähdä jo heti päästä ja koko varrelta.

    • Merja

      Ole luonnollinen, vaikka joskus oletkin terska paljaana. Mieheni on ympärileikattu (todella paljaaksi) eikä hän häpeile sitä ollenkaan. Se on sitten luonnollista,koska muutakaan ei voi. Joskus kylpylöissä, jossa naiset ja miehet ovat samassa osastossa alastomina saunomassa, naiset keskustelevat näkemästään,mieheni poistuttua. Ole vain rohkea, ei se ole mitenkään ylivoimaista.

      • Juulia

        Se on totta. Miksi,en tiedä. Hänellä ei ole esinahkaa ollenkaan, vain vaalea arpi ja .....

        ei muuta


      • Kessi

        Naiset myöskin haluavat kosketella paljaaksi ympärileikattua kaluani saunojen suihkussa. Kuten myöskin nudistirannoilla, jossa minulla on yleensä vähintään puoliseisokki.


    • Anonyymi

      Käydään kaverien kanssa seka saunassa ja mulla aina terska paljaana,kaverilla ei. Taitaa kaverin rouvvalla kiinnostaa kun vaimo kerran sano että jos naiset käy ensin niin nainen sano että ei kun mennään porukalla ;)

    • Anonyymi

      Olen yli 70 terskani ollut paljaana n.12-13 vuotiaasra, jäi itsestään paljaaksi.Ei mitään huonoa

    • Anonyymi

      Tuppikulli on oksettava, mitä kaikkea sinne nahan väliin kertyykään...

    • Anonyymi

      Minulla esinahka oli terskassa kiinni, vähän alle kolmetoistavuotiaana se alkoi pikkuhiljaa aukenneen, muistan, kun terska alkoi näkyä osittain, kun penis seiso yritin sitä vetää aukipäin siitä huolimatta se pysyi lujasti kiinni ikäänkuin se olisi liimaantunut, jossain vaiheessa se meni terskan yli, toisilla pojilla paljon nuorempana näin terskan vapaasti näkyvissä. Myöhemmin ei esinahka ole ollut mitenkään ahdas ja kireä, menee helposti terskan yli. Nyt on penis kasvanut ja tullut pituutta vahvuutta terskan kokokin on mielestäni miellyttävän kokoinen ja näköinen. Minulla on kapea kultasormus jota ajoittain säilytän terskan takana on sen kokoinen, että sopii mukavasi eikä ole liian pieni eikä suuri pysyy mukavasti kohdallaan lepotilassa jää sopivasti esinahan alle. Tälläkin hetkellä kun kirjoitan sormus on terskan poimun takana piilossa.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe