Ostetaan reipas terve nelivarvaskonna, mieluiten naaras. Tai vauvakonna.
Mukaan toivotaan toimivaa terraa ja muita härpäkkeitä. Vauvakonnalle en odota tarvikkeita mukaan.
Tarjolla rivitalokoti (eli kesällä saa taapertaa pihalla) klaukkalassa. Minulla on kiinanharjakoira joka varmasti ystävystyy reippaan ja rohkean konnan kanssa. Ei lapsia.
http://www.herppi.net/keskustelu/21-ostetaan/339926-ostetaan-nelivarvaskonna
Ostetaan nelivarvaskonna
4
547
Vastaukset
- KONNUUS
Hei! Vinkkinä ehdottaisin, että kannattaisi yhtä hyvin harkita Kreikankonnaa. Nämä ovat molemmat melko hyvin terveinä pysyviä, mutta nelivarpailla on luontainen ominaisuus viettää pitkiä lepokausia, jolloin niistä ei ole kovin paljoa "silmäniloa" omistajalleen. Myös Kreikankonnat ovat keskimäärin vilkkaampia, sekä ehkä jossain määrin sosiaalisempia (mikäli nyt matelijaa voi ylipäätään kutsua sosiaaliseksi!)
Itselläni ei ole kumpaakaan tuota lajia, mutta lukemani ja tuttavien kokemuksen perusteella nämä ovat aika luotettavaksi todettua tieoa. Omat konnani ovat Pohjois-Afrikkalaista lajia, niinikään suht sosiaalisen oloisia yksilöitä. Mutta näitä en ihan ensikonnaksi suosittelisi, muuta kuin poikkeustapauksessa.- Papa Legba
Olen sama mieltä.Meillä esim nelivarvas nukkui noin 3-4 kk viime kesänä horrostus talvella.
- juju82
Papa Legba kirjoitti:
Olen sama mieltä.Meillä esim nelivarvas nukkui noin 3-4 kk viime kesänä horrostus talvella.
Et viissin ole antanut sille ruokaa... Kyllä meidän konna jaksaa valvoa
- juju82
Hei! Kinnostaisko ilmainen nelirvaskonna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161