Olisin kiinnostunut kuulemaan että onko kukaan saanut ACT Rahoituksen vippipuljuista lainaa?
Vippipaikkoja noilla tuntuu ainakin olevan ties kuinka monessa eri osoitteessa. Itse olen kokeillut noiden kahdesta eri puljusta ottaa pienintä mahdollista vippiä,mutta eivät myönnä. Luottotiedot yms. ok, joten tuleekin heti mieleen että liekö tässä Wired-Bitin kaltainen tekstarirahastus?
Hieman hämärältä firmaltahan tämä vaikuttaa, enkä taida enää viitsiä edes yrittää asioida kyseisen puljun sivuilla, mutta kiinnostaisi tietää onko tämä firma toiminut kenenkään kohdalla.
ACT Rahoituksen vippisivuja ovat:
g4-vippi.fi
salamavippi.fi
vip-vippi.fi
x-vippi.fi
vippikeidas.fi
vippimania.fi
vippimarket.fi
jepa-vippi.fi
lainarahoitus.fi
rentovippi.fi
ACT Rahoitus
7
1490
Vastaukset
- ainavisva
sain viime viikolla 100 ekee joka paikasta.
- ???
Uskotko edes itse tuohon?
- Kaikkeasitäon
No ei ole kyllä toiminut minunkaan kohdallani. Mikä lie firma, olisi kiva tietää....
- sikwkkdjgge
En ole saanut noista, vaikka luottotiedot ok. ACT Rahoitus on paskin kaikista ja huijaavat viesteillä. Missäkään noista sivuista ei ole asiakaspalvelu puhelinnumeroa ja ei ole mihinkään sähköpostiin tullut heiltä vastauksia. Tekstarirahastusta!
- vanha rahaton akka
sikwkkdjgge kirjoitti:
En ole saanut noista, vaikka luottotiedot ok. ACT Rahoitus on paskin kaikista ja huijaavat viesteillä. Missäkään noista sivuista ei ole asiakaspalvelu puhelinnumeroa ja ei ole mihinkään sähköpostiin tullut heiltä vastauksia. Tekstarirahastusta!
Sain kännykkääni kaksi mainosviestiä, toisen numerosta 4414266225 allekirjoittajana www.vippisi.com, ja toisen numerosta 16350, jota käyttää muutama muu ihan oikeasti toimiva vippifirma, Weblaina-nimiseltä yritykseltä. Kokeilin onneani ja sain vastaukseksi 'Olemme vastaanottaneet hakemuksesi. Saat lainapäätöksen tekstiviestillä'. Niitä päätöksestä kertovia viestejä odottelen edelleen...taitaa siis olla Ramesess Oy:n tekstarirahastusta.
Pikavippausta en suosittele kenellekään, mutta yritäpäs pyytää pankilta parin sadan vippiä, ei se onnistu täällä Suomessa.
- ex_vippaaja
Se on sitten vaan revittävä omasta selkänahasta jos tuollaisia vippitarpeita ilmenee. Pankistahan tuollaista 200€ on turha koittaa, kavereilta ei kannattais lainata... varsinkin jos takaisinmaksu ei ole varmalla pohjalla.
Viime vuonna tuon vipeistä velkaantumisrumban läpikäyneenä osaan kertoa...
Nyt on vippivelat vippikeisareille, perintäfirmoille ja UO:hon maksettu. Siitä muistona maksuhäiriömerkintä, opettaa hyvin elämään sillä summalla mikä tilistä jää. Jos jotain oikeesti tarvii niin säästettävä on. Nyt on jäänyt jopa sen verran sukanvarteen että pienen hätävararahaston olen saanu kerättyä, tärkeimpiin menoihin. Ei tule enää mieleenkään kääntyä vippikeisarien puoleen.
Ainavisva: hait(kohan oikeesti?) siis noista kymmenestä firmasta 100€ vipin jokasesta. maksat siis takaisin 10* n.140€ = 1400€ ?! Onnittelut.... taidat olla todella hyvätuloinen. - hulevesi
Puuttuu ainoastaan persevippi.fi tuosta listasta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1741878- 1791446
- 243894
- 68816
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611