Uudet vippipaikat

19+15

Onko lähiaikoina tullut mitään uusia vippipaikkoja? Mielellään sellaisia jotka eivät ole jonkun vanhan firman sivupuljuja.
Jos tiedät jonkun ja olet kokeillut sitä, niin kertoisitko myös että toimiiko ja saako sieltä lainaa vai onko turhaa lähteä edes yrittämään.

40

3156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainalaina

pitäisikö sun puolesta ottaa vielä vippikin, ettei itse tarvitsisi mitään tehdä ?

• 19+15

jos siltä tuntuu niin antaa mennä vaan. Kumma kun ei mitään saa kysellä ilman että joku on heti "viisaita" kommenttejaan laukomassa. Jos se saa sinut iloiseksi niin suotakoon tämä hupi sinulle, se ei liene keltään pois.
        Onhan noita paikkoja tullut itsekkin katseltua ja etsittyä mutta kun joskus saattaa asiat olla niinkin hassusti että joku muu on saattanut löytää jonkun sellaisen paikan jota itse en ole löytänyt.

• Lainaa netistä

Miksi sen pitää olla uusi lainapaikka? Itse suosisin vanhoja ja tunnettuja vippipaikkoja joista voi turrvallisin mielin hakea lainaa http://www.peemies.net/pikavipit ja pikalainat/index.html

Esim. tuo Freedomin vertailu on aika mainio tapa hakee just sellanen laina minkä tarvii. Näistähän saa lainaa ilman vakuuksia ja takaajia, että jos luottotietoja ei ole ryssitty pahemman kerran, lainaa saa kyllä nopeesti

• yyyyyyyyyyyyyyyyyyy
        19+15 kirjoitti:

jos siltä tuntuu niin antaa mennä vaan. Kumma kun ei mitään saa kysellä ilman että joku on heti "viisaita" kommenttejaan laukomassa. Jos se saa sinut iloiseksi niin suotakoon tämä hupi sinulle, se ei liene keltään pois.
        Onhan noita paikkoja tullut itsekkin katseltua ja etsittyä mutta kun joskus saattaa asiat olla niinkin hassusti että joku muu on saattanut löytää jonkun sellaisen paikan jota itse en ole löytänyt.

halvin laina löytyi tästä
        http://heti-lainaa-vertaile.blogspot.com/

• solmut auki

Kaikki ne on kytköksissä jotenkin toisiinsa jos muuten niin pienlainayhdistyksen kautta

• kauppias hoitaa

Hei, käy kattoon netistä jos et oo aiemmin käyny. Siellä niitä kuulemma on!

• Mie vai sie
    • ei tiiä

missä se semmone internetti oikeen on?

• ihmetyttää

Itse sain moneypointilta, se ei taida uusi paikka olla mutta itse voin sitä suositella olen sieltä pari kertaa tarpeeseen ottanut.
      Saanko kysyä miksi etsit uusia vippi paikkoja vaikka on hyviä vanhojakin paikkoja?

• fhjhgvcvbnmn

halvin laina
        www.lainaa.shopfi.info
        jos sellaista etsit ;)

• Nopeeta rahaa
    • kalervo.peltola

Ite oon käyttänyt tätä, ja suosittelen: http://24pikavippi.fi/ . Helppokäyttöinen ja rahat tulevat nopeasti tilille :)

• J300
      • 1+8

Ei toimi!

• aaaaaaaa1111
        1+8 kirjoitti:

Ei toimi!

toimivia ja luotettavia
        www.lainaa.inno-net.com
        kannattaa vertailla
        löysin lainan hyvillä ehdoilla

• miikku1234
    • killiiighg
      • plokplok

Katso täältä: kurkistasinäkinmunhanuriin.blogspot..com

• uusia vippejä
    • jossu 89--
    • ooooooooooo))))
    • UudetVippipaikat
    • eno_72

Täältä löytyy uusimpia pikavippipaikkoja, päivitetty ajan tasalle eli vuodelle 2012. Itse löysin sieltä parikin paikkaa mistä en ole ennen ottanut ja lainat tuli niinkuin pitikin!

http://uudet-pikavipit.fi

• ilkka889f
    • 13+5

Lopeta nyt näiden "vertailusivusetojen" kanssa!!! Täynnä mainoksia ja ei mitään uutta.

Voisitte tehdä semmonen vippisivusto ilman mainoksia joka kertoo mistä oikeasta saa lainan ja mistä ei, ketä ovat huijareita, perintäfirmoista yms.

• vippivippivippi
    • köyhäsurkimus
    • nalle11sadf

lopettakaa tissiposket se pitsan tilaaminen ja menkää töihin reppanat.

Säälittävää sakkia.. suomi kaatuu laiskojen paskiaisten takia. loisia.

• dsdsdsds

saako niitä vielä puhelinlaskuun

• törmäyskurssi
    • aina lainaa
    • minaite2
      • 7+20

Etkö sä osaa googlata? Mihin sä käytät noita pask.alinkkejä? Mihin sä tarttet vippejä? Miksei sulla ole säästöjä?

• hertta888
    • Gyn´lle
      • Nyhet

• Uudet lainat
    • 2+41

www. pikavippi . blogspot. fi

ei kannata muista etsiä kun tuolla on kaikki

• zx11

Alkaa oksettaa kun lukee näitä hehkutuksia uusista vippipaikoista...
      onneks saadaan kohta muutos tähän kaikkeen sheisseen... :)

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6819
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1032
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      817
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      781
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe