Varmaankin tyhmä kysymys, mutta kysyn sitten kuitenkin kun tämä on nyt osoittautunut mahdottomaksi tehtäväksi. Kysymykseni on siis, mistä saisi olkalaukun pojalle? Jonkin ihan perus, pidän esimerkiksi conversen tästä laukusta http://www.comparestoreprices.co.uk/images/co/converse-all-star-chuck-taylor-courier-bag.gif hyvin paljon, mutta koulussani jo monella on se, joten en sellaista aio hankkia, mutta tuo malli on kuitenkin kiva, että jos siinä olisi jokin muu logo tjsp, niin mistäs sellaisia löytäis?
Ja ei kiitos mitään vastauksia, että mistä vaan, koska niitä olen jo kuullut ja en ole vieläkään löytänyt. ^^'
Mieluusti joko nettikauppoja tai sitten stadista.
Mistä olkalaukku pojalle?
15
933
Vastaukset
- sdsfghjyiui
Homot käyttää!
- dgererterter
Naisten liikkeestä :D
- fuaos
Siis mitä vittua kaikki alkaa haukkumaan homoks jos joku pyytää apua?? Alakoululaisiako te ootte? Ite oon yläasteella ja kyllä täällä aika monella pojalla on laukku, lukiossa kuulemma vielä useammallakin. Enkä oikein usko että ne kaikki homoja ois? Joo miks mä ees vastaan tuollasille kusipäille...
Joo mut sori en osaa oikein sanoo mistä löytäsit, mut googletat vaan eri hakusanoilla niin eiköhän jossain vaiheessa nappaa... Ja kai stadissa jotain laukkukauppoja on niin sieltä vaan kattelemaan? :D- sadsfgtyuiouiytre
Nii tottakai lukio-homoilla on laukku :DDDDDD amiksessa kukaan ei käytä mitään käsilaukkuja :D
- fuaos
Ei jumalauta... :D Mielestäni ihan asiallisesti kirjoitin (paitsi alko vituttamaan kun haukutte homoks ihmistä jota ette oo ees tavannu vaikka se vaan pyytää apua) niin homottelua saa vastaukseks :D Sori mutta aika säälittävää turvautuu haukkumiseen kun ei mitään järkevää sanottavaa keksi =)
Susta homoissa on ilmeisesti jotain vikaa? Sairaita epäsikiöitä... Just. Ihmisiä nekin on ihan niinkuin minä tai sinä tai kuka tahansa ihminen ja oli sitten homo, lesbo, hetero, bi tai aseksuaali. Aattele että sä oisit ite homo, tuntusko mukavalta kun joka puolella vaan pilkataan ja haukutaan teitä? Ei homot vaan mahda itelleen mitään, ne on mitä on joten SO WHAT?? Tuskin se sua haittaa vaikka joku homo oiskin? Ajattele asiaa vaikka sillä tavalla että jääpähän sulle enemmän naisia =)
Ja tekeekö joku pukeutumistyyli jostakin homon? Ei. Jokainen saa pukeutuu niinkun haluu, ja tuskin siitäkään on sulle haittaa jos joku haluu pukeutuu eri tavalla kun kaikki muut?
Ihme rasisteja kaikki, kukaan ei voi vastata järkevästi kun toinen pyytää apua... Jännä paikka tää suomi24
P.s. Ihan muuten hetero oon enkä vaippoja tarvii ainakaan seuraavaan 60:n vuoteen =)
- Gristaah
Pojille ei kuulu olkalaukut!!! Ainoastaan homppelit käyttää niitä!
- ahahaHEE
no siis mä oon käyny kattoo ihan tavallisista laukkukaupoista ja sitte emp:ltä mut en muista mist ostin omani
- trolololololol
Ei oo todellista mitä täällä huudellaan, huutonaurua teille. Aidot miehethän käyvät amista!! Brömmbrömm menkää ajelemaan vähän tuunatuilla fordeilla.
Olkalaukussa ei ole mitään homoa, se näyttää että on itsevarmuutta käyttää sellaista mitä isäm maan pulustajilla ei ole munaa käyttää.
Katso www.asos.com , luotettava kauppa hyvään hintaan. Suosittelen.- kompe_94
Outchh itse olen aika isänmaallinen ukko suomipaidat ja muut jokapäiväinen asuste.. Mutta sieltä se adisaksen olkalaukkukin löytyy :D Minusta olkalaukussa mitään ole mitä miksi jätkän sitä ei voisi käyttää... Päin vastoin se on tyylikäs ja huomattavasti siedettävämpi otus kuin laukku joka amiksilla roikkuu tuolla jossain perseen tienoilla....
Tuollaiset olkalaukku on homoille kommentit ovat juurikin vain tietämättömien amisten ja ylä-aste kersojen panattelua...
- sarahh
onks tääl jtn ala-aste ikäsii vai homotteleeks nykyää viel vanhemmatki? :DD
- carppo
siis camoon.. te homottelijat kuulostatte ihan korsolaisilta fruittareilta.. ette sieltäpäin sattumoisin ole ?
- Säälittävää...
Mmm,joo. Taas tällast ala-aste paskaa täälläki menos :I
Ite oon kans harkinnu kauan aikaa repun käytöstä olkalaukkuun/kassiin tai johonki semmoseen.1) Helpompi kantaa ja 2) tuntuu mukavammalta ku joku painaas seläs.Tosiaa jotaa ala-asteelaisii tai sit vaa perus kusipäisii 7-9 luokkalaisii et joo,terve :P
Ei siin kyl mitää homoo oo jos ny haluu laukkuu käyttää,oman tyylin mukaan ja toisen tyylitajua tai muutakaan ei kantsis lähtä arvostelee ku joku tietämätön paska joka haukkuu heti homoks esim. ny laukun ettimisen perusteella.
Mut joo,hankkikaa parempaa tekemistä tai ei,viel parempaa,OIKEE ELÄMÄ ku meette nettii inisee ja homottelee. - mäåvaufhssfdfjsd
ei ole mitään homoa käyttää laukkua paljon tyylikkäänpiä kuin reput tääl stadis ei kukaa tuu inisee jostain laukus c´mon!
nää on vaa jotain junttei jostain landelt mitä niist välittää... - Anonyymi
Miksi 15 vuotta sitten oli niin tyttömäistä käyttää olkalaukkua? Ja miksi ei tytöt suostuneet käyttää silloin reppua? Mistä noin jyrkästi sukupuolittunut jako kumpuaa? Siksi mä luulin silloin 15 v sitten yläasteella että sukupuoliroolit olisivat tiukkenemassa, mutta päinvastoin, ne ovatkin löystyneet viimeisen 15 vuoden aikana. Silloin tällöin Helsingin katukuvassa näkyy hameita myös miehillä. Vertailun vuoksi, nykyään on anonyymien kyselyiden mukaan ihan yleistä miespuolisillakin kusta kotona istuen. Kävivätkö sitten 15 vuotta sitten lähes kaikki yläasteikäiset pojat kusella seisaaltaan? Kuuluiko ennen miesten ja poikien kusta seisaaltaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578447Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123299Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262460Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421402FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010