huh huh

huhhuh huh

Tuli joku rukousilta tv7. Onko noi porukat ihan tosissaan????? Huh huh

4

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettiselailija

      Unohdin katsoa ohjelman. Sitä ohjelmaa ei näemmä ole näin jälkikäteen mahdollista katsoa TV7:n arkistoistakaan. Harmi.

      Voitko lyhyesti kertoa mitä siinä ohjelmassa puhuttiin?

      • ap

        sanat selittää. Kyllähän noita suoria rukousiltoja tulee muutenkin ja niistä saa jonkinlaista kuvaa.
        Mut että oikein suorana lähetyksenä paasunoiden soidessa ihan mieletöntä julistusta ja sen jälkeen alkaa hallelujah ihmisten lähettämien viestien lukeminen. Oikein kärjistettynä rukoillaan peräpukamien parantumista ja ties keille vaikka mitä vaikka monet eivät ole edes pyytäneet sellaista. Siis oikeesti noi taitaa olla ihan tosissaan. Suu auki tuijotin hetken taas ja jos et kuulu tähän lahkoon, olet sitten menetetty tapaus. Telkkarin kautta Jeesus laskeutuu ja parantaa sinut.
        Ja muut jos ei heti auta niin rukoile niin kauan kunnes auttaa. Pelastustarve on suuri. Ja pelastukseen pääsee vain ........... hallelujah.
        Pakko vaan ihan itse nähdä.


      • Kurjuus.
        ap kirjoitti:

        sanat selittää. Kyllähän noita suoria rukousiltoja tulee muutenkin ja niistä saa jonkinlaista kuvaa.
        Mut että oikein suorana lähetyksenä paasunoiden soidessa ihan mieletöntä julistusta ja sen jälkeen alkaa hallelujah ihmisten lähettämien viestien lukeminen. Oikein kärjistettynä rukoillaan peräpukamien parantumista ja ties keille vaikka mitä vaikka monet eivät ole edes pyytäneet sellaista. Siis oikeesti noi taitaa olla ihan tosissaan. Suu auki tuijotin hetken taas ja jos et kuulu tähän lahkoon, olet sitten menetetty tapaus. Telkkarin kautta Jeesus laskeutuu ja parantaa sinut.
        Ja muut jos ei heti auta niin rukoile niin kauan kunnes auttaa. Pelastustarve on suuri. Ja pelastukseen pääsee vain ........... hallelujah.
        Pakko vaan ihan itse nähdä.

        mutta näissä rukousilloissa ainakin yksi "armolahja" toimii, ja se on kerjäämisen lahja.


      • nettiselaaja
        Kurjuus. kirjoitti:

        mutta näissä rukousilloissa ainakin yksi "armolahja" toimii, ja se on kerjäämisen lahja.

        Kun rukousohjelmissa painotetaan erityisesti raha-avustuksen lähettämistä, ja luvataan että annettu rahamäärä poikii siunausta antajalle, omien kokemuksieni mukaan se on merkki siitä että raha-avustuksia pyytävä henkilö kartuttaa omaa pankkitiliään.

        Olen sivustaseuraajana nähnyt erään hengellisen vaikuttajan varsin ilkeällä tavalla kartuttaneen pankkitiliä niin seurakunnalle kuin itselleenkin (esim. avioeron profetoiminen oman seurakunnan naisjäsenelle, ja yritys rahastaa avioeron jäämistöstä pakkomyyntiin aiotun maatilan myynnistä kymmenykset seurakunnalle, joka taas maksaa palkan seurakunnan johtajalle. Näin johtaja pääsee viimein rahaan itse käsiksi. Onneksi avioeron toinen osapuoli sai pelastettua maatilansa, mikä ei siis päätynytkään pakkomyyntiin, mitä seurakunnan johtaja kyllä yritti.)

        Tiedän Suomen hengellisessä kentässä liikkuvan mitä itsekkäimpiä vipeltäjiä, jotka ovat taitavia puhujia ja saarnaajia, jotka rahastavat oman etunsa nimissä.

        Ihmiset, katsokaa tarkoin kenelle ja mille yhdistykselle raha-avustuksia lähetätte.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe