huh huh

huhhuh huh

Tuli joku rukousilta tv7. Onko noi porukat ihan tosissaan????? Huh huh

4

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettiselailija

      Unohdin katsoa ohjelman. Sitä ohjelmaa ei näemmä ole näin jälkikäteen mahdollista katsoa TV7:n arkistoistakaan. Harmi.

      Voitko lyhyesti kertoa mitä siinä ohjelmassa puhuttiin?

      • ap

        sanat selittää. Kyllähän noita suoria rukousiltoja tulee muutenkin ja niistä saa jonkinlaista kuvaa.
        Mut että oikein suorana lähetyksenä paasunoiden soidessa ihan mieletöntä julistusta ja sen jälkeen alkaa hallelujah ihmisten lähettämien viestien lukeminen. Oikein kärjistettynä rukoillaan peräpukamien parantumista ja ties keille vaikka mitä vaikka monet eivät ole edes pyytäneet sellaista. Siis oikeesti noi taitaa olla ihan tosissaan. Suu auki tuijotin hetken taas ja jos et kuulu tähän lahkoon, olet sitten menetetty tapaus. Telkkarin kautta Jeesus laskeutuu ja parantaa sinut.
        Ja muut jos ei heti auta niin rukoile niin kauan kunnes auttaa. Pelastustarve on suuri. Ja pelastukseen pääsee vain ........... hallelujah.
        Pakko vaan ihan itse nähdä.


      • Kurjuus.
        ap kirjoitti:

        sanat selittää. Kyllähän noita suoria rukousiltoja tulee muutenkin ja niistä saa jonkinlaista kuvaa.
        Mut että oikein suorana lähetyksenä paasunoiden soidessa ihan mieletöntä julistusta ja sen jälkeen alkaa hallelujah ihmisten lähettämien viestien lukeminen. Oikein kärjistettynä rukoillaan peräpukamien parantumista ja ties keille vaikka mitä vaikka monet eivät ole edes pyytäneet sellaista. Siis oikeesti noi taitaa olla ihan tosissaan. Suu auki tuijotin hetken taas ja jos et kuulu tähän lahkoon, olet sitten menetetty tapaus. Telkkarin kautta Jeesus laskeutuu ja parantaa sinut.
        Ja muut jos ei heti auta niin rukoile niin kauan kunnes auttaa. Pelastustarve on suuri. Ja pelastukseen pääsee vain ........... hallelujah.
        Pakko vaan ihan itse nähdä.

        mutta näissä rukousilloissa ainakin yksi "armolahja" toimii, ja se on kerjäämisen lahja.


      • nettiselaaja
        Kurjuus. kirjoitti:

        mutta näissä rukousilloissa ainakin yksi "armolahja" toimii, ja se on kerjäämisen lahja.

        Kun rukousohjelmissa painotetaan erityisesti raha-avustuksen lähettämistä, ja luvataan että annettu rahamäärä poikii siunausta antajalle, omien kokemuksieni mukaan se on merkki siitä että raha-avustuksia pyytävä henkilö kartuttaa omaa pankkitiliään.

        Olen sivustaseuraajana nähnyt erään hengellisen vaikuttajan varsin ilkeällä tavalla kartuttaneen pankkitiliä niin seurakunnalle kuin itselleenkin (esim. avioeron profetoiminen oman seurakunnan naisjäsenelle, ja yritys rahastaa avioeron jäämistöstä pakkomyyntiin aiotun maatilan myynnistä kymmenykset seurakunnalle, joka taas maksaa palkan seurakunnan johtajalle. Näin johtaja pääsee viimein rahaan itse käsiksi. Onneksi avioeron toinen osapuoli sai pelastettua maatilansa, mikä ei siis päätynytkään pakkomyyntiin, mitä seurakunnan johtaja kyllä yritti.)

        Tiedän Suomen hengellisessä kentässä liikkuvan mitä itsekkäimpiä vipeltäjiä, jotka ovat taitavia puhujia ja saarnaajia, jotka rahastavat oman etunsa nimissä.

        Ihmiset, katsokaa tarkoin kenelle ja mille yhdistykselle raha-avustuksia lähetätte.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe