http://artists.letssingit.com/irina-lyrics-hiljaisuus-7rrnwf1
Rakastan, en rakasta, rakastan....en tiedä, olen ihan sekaisin. Tuntuu jotain samaa, kuin tuossa kappaleessa. Kertokaa please, mistä tunteesta laulu kertoo, kun en saa itsestäni selvää!
Irinan Hiljaisuus laulu
1
1903
Vastaukset
- omat pelkoni
Oma tulkinta olisi tällänen: Kontrollin menettämisen pelkoa, haavoittumisen pelkoa? Joskus sitä voi pelätä sellaista ihmistä jota kohtaan on tunteita, itse ainakin tunnistan itsessäni tuota pelkoa. Pelkään että kadottaisin itseni näiden suurien tunteiden kanssa jos päästäisin hänet lähelle. Siksi tarvitsisin myös tilaa olla itsekseni että pystyisin olemaan kosketuksissa itseni kanssa. Ja sitä pelkäisi sanoa toiselle ettei toinen luule etten halua häntä tai välitä hänestä. Vaikka kysymys olisi vain oman tilan tarpeesta. Varsinkin jos on tottunut olemaan paljon omissa ajatuksissaan olisi outoa kun yks kaks lähellä olisi toinen ihminen kenen kanssa nämä ajatukset pitäisi jakaa. Vaikka toisaalta kaipaisi ihan älyttömästi tätä toista. Pelkään myös että jos meillä olisi suhde hän lähtisi pois jos näkisi huonot puoleni ja arkiminäni joka ei aina niin hohdokas ole. Kuulostaa varmasti monimutkaiselta. Itse uskon kuitenkin että haluan voittaa pelkoni tai ainakin sopeutua siihen. Koska ilman lähelle päästämistä menettäisin ehkä jotain todella arvokasta. Ja toisaalta onhan se niin että jos haluaa saada jotain täytyy myös jostain luopua. Uskoisin että kun oppii ja uskaltaa olemaan oma itsensä toisen seurassa ei enää ajatus tilan menettämisestä ahdista niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350