Minulla oli km joulukuun alussa eli itsenäisyyspäivää ennen tyhjennettiin lääkkeellisesti. KM:sta aikaa siis noin 5 vko. Menkkoja ei kuulu, joten teinen eilen testin. Digitaalinen raskaustesti näytti raskaana "3 viikkoa hedelmöittymisestä" eli olisin vko:lla 5.
Ei muutakun apteekkin ja apteekin testi peliin. Vahva plussa saman tien, ei tarvinnut odotella. Voiko mulla olla noin hiivatisti hormonia vielä kropassa kun näyttää niin vahvaa plussaa! 21.12. mulla otettiin hormonit ja lääkäri soitti kotiin ja sanoi, että ne olivat laskeneet hyvin ja ei mitään hätää. Lukemaa en muista. Voinko mä olla raskaana vai onko tämä vielä vanhoja höyryjä??? Lääkäriaika on joka tapauksessa tilattu. Voisitteko saman kokeneet jelpata. Onko kokemuksia raskaushormoneista?
KM ja uusi raskaus Auttaisko joku...?
...aada
2
628
Vastaukset 2
- jamdgtmajgj
Vaikuttaa uudelta raskaudelta. :)
- ...aada
Ja niinhän se olikin. Raskaana. ihmeellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062195- 103886
- 64801
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21706Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha511698Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 64595
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23570- 57551