Ongelmana on että molemmat hanskaparit jotka olen omistanut ovat revenneet sisäpuolelta alle 6kk käytön jälkeen. Treenaan pari kertaa viikossa ja olen aika kova lyömään ja ainakaan Longsdalen ja Everlastin sisäpuolen ompeleet eivät kestä. Ottaisin mielelläni vastaan ehdotuksia kestävistä treenihanskoista, mieluiten sellaiset jotka sopivat myös sparraukseen. Mielessä olis jotkut 16oz hanskat hintaluokassa 50-100e.
Kestävät hanskat?
6
276
Vastaukset
- gweagjwogji
Twins?
- adizz
Se olis yks vaihtoehto, löytyis vain joku paikka mistä sais pienillä toimituskuluilla. Monet noita näyttää suosivan. BGVL-3 olis ehkä mieluisin vaihtoehto, onko tämä malli kestänyt hyvin teillä jotka käytätte?
- boksari
Lyöt väärässä asennossa iskun ja tällöin sauma repeää, lyöntivoimasi on vähäinen, ei missään nimessä kova, jos se on kova, repeämisiä ei satu, koska tällöin palautuskin on nopeampi ja vääntöä saumoihin on lyhyemmän aikaa, sun kannattaa kehittää iskuvoimaasi, jos teet sitä muutaman vuoden n. 2 ylimääräistä muiden treenien lisäksi, voi olla jo parempi tulos, tosin kaikista ei tule kovaiskuisia, vaikka treenaisivat 5 vuotta voimalyöntejä.
- adizz
Meeppä muualle tuon paskanjauhantas kans.
- boksari
adizz kirjoitti:
Meeppä muualle tuon paskanjauhantas kans.
Pääsee taas sparrailee näitten Suomalais ammattilaisten kanssa, viikossa n. 20 suht. kovavauhtista sparria, siihen muu harjoittelu päälle. Paskaa minä en jauha koskaan.
- adizz
boksari kirjoitti:
Pääsee taas sparrailee näitten Suomalais ammattilaisten kanssa, viikossa n. 20 suht. kovavauhtista sparria, siihen muu harjoittelu päälle. Paskaa minä en jauha koskaan.
Mulle on useampi kilpanyrkkeilijä kehunut lyöntivoimaani, valmentajani mukaanlukien ja mm. eräs entinen raskassarjalainen ihmetteli kun en oo ikään murtanut rannetta kun lyön niin kovaa. Eli on mulla voimaa ja tekniikka on kunnossa kun ei ranteet murru. Sun spekulaatios meni kyllä aika metsään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381