puhelinseksiä

N42

kiinostaako ketään?

14

3205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin on

      se ei todellakaan kiinnosta yhtään ketään.

      Mennä nyt maksamaan omaan käteen vedosta!

    • M 50

      Mikä ettei. Ainakin tälläista 50 heppua.

      • kale._&&

        harrastettua edellä mainittua
        oli kiihkeetä ,suosittelen .


    • vitusti

      otatko suihin huora ja annat pillua kans!

    • M2

      Hei. Mistä sinut... nainen...löytää? Haluja olisi kokeilla.

    • Mies.._

      nainen, joka haluat sitä? Olis kiva kokeilla kokeilla kiihkeän naisen kanssa sitä..

      • N42

        Ootte te miehet onnettomia...


      • N42 kirjoitti:

        Ootte te miehet onnettomia...

        En harrasta..Mutta onneton minusta on ihminen,jolta puuttuu mielikuvitus ja toisen huomioon ottamisen kyky:)


      • Leena 40+
        sar2 kirjoitti:

        En harrasta..Mutta onneton minusta on ihminen,jolta puuttuu mielikuvitus ja toisen huomioon ottamisen kyky:)

        Olen 40 nainen ja puhelin sex sopii ainakin itselleni hyvin. En lähetä kuvia ja liittymäni on pre-paid liittymä.´En sovi treffejä enkä anna itsestäni liika tietoja. Haluan pysyä "anonyyminä", mutta samalla nautiskella.
        Puhellimessa saan olla "villi ja vapaa". Samalla voin fantasioida asioita, joita en ehkä livenä tekisi.
        Oma nautinto on pääasia, mutta myös toisen tyydyttäminen puhelimessa tuntuu usein hyvältä.
        Miehiä "puhelinkivaan" löytyy aina chattien kautta... ja lähes poikkeuksetta miehet ovat olleet asiallisia.


      • PerttiPeepee
        Leena 40+ kirjoitti:

        Olen 40 nainen ja puhelin sex sopii ainakin itselleni hyvin. En lähetä kuvia ja liittymäni on pre-paid liittymä.´En sovi treffejä enkä anna itsestäni liika tietoja. Haluan pysyä "anonyyminä", mutta samalla nautiskella.
        Puhellimessa saan olla "villi ja vapaa". Samalla voin fantasioida asioita, joita en ehkä livenä tekisi.
        Oma nautinto on pääasia, mutta myös toisen tyydyttäminen puhelimessa tuntuu usein hyvältä.
        Miehiä "puhelinkivaan" löytyy aina chattien kautta... ja lähes poikkeuksetta miehet ovat olleet asiallisia.

        Juuri näin se parhaimmillaan menee. Voi kun sen muutkin ymmärtäisi, muut naiset siis. Prepaid on kaiken pelastus, sen voi aina ottaa käyttöön vain silloin kun on tuhmalla tuulella ;)


      • Leena 40+
        PerttiPeepee kirjoitti:

        Juuri näin se parhaimmillaan menee. Voi kun sen muutkin ymmärtäisi, muut naiset siis. Prepaid on kaiken pelastus, sen voi aina ottaa käyttöön vain silloin kun on tuhmalla tuulella ;)

        tuli sellainen olo, että tahdon juttuseuraa, samalla kun masturboin dildolla.
        Mtv 3 chatista löysin mielestäni sopivan tuntuisen miehen. Muutaman viestittelyn jälkeen puhuimme sitten jo puhelimessa. Mielyttävä ääninen, asillinen ja kiihkeä mies. Sain pitkän ja ihanan orgasmin. Niin sai hänkin.
        Nyt taas pre-paid liitymä kiinni. Avaan sen taas, kun siltä tuntuu !


      • Parille paria
        Leena 40+ kirjoitti:

        tuli sellainen olo, että tahdon juttuseuraa, samalla kun masturboin dildolla.
        Mtv 3 chatista löysin mielestäni sopivan tuntuisen miehen. Muutaman viestittelyn jälkeen puhuimme sitten jo puhelimessa. Mielyttävä ääninen, asillinen ja kiihkeä mies. Sain pitkän ja ihanan orgasmin. Niin sai hänkin.
        Nyt taas pre-paid liitymä kiinni. Avaan sen taas, kun siltä tuntuu !

        Olemme kiva pari 40 .
        Olemme miettineet, miten voisimme tutustua toiseen pariin puhelimessa ja edetä parien väliseen puhelinseksiin ja ehkä myöhemmin jopa pidemmälle. Puhelinseksistä kiinnostuneita pareja ei vaan oikein tahdo löytyä. Olisiko vinkkejä ?


      • Mies aikuinen..
        Parille paria kirjoitti:

        Olemme kiva pari 40 .
        Olemme miettineet, miten voisimme tutustua toiseen pariin puhelimessa ja edetä parien väliseen puhelinseksiin ja ehkä myöhemmin jopa pidemmälle. Puhelinseksistä kiinnostuneita pareja ei vaan oikein tahdo löytyä. Olisiko vinkkejä ?

        Mistähän teidät löytäisi? Milloin ja mistä?


    • Herr Lederhose

      ... mutta vain oman seksikumppanini kanssa, silloin kun ei voida tavata.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe