12 vuotta vanha s70, kolme kaukosäädintä, ja jokaisessa patterienvaihtojen takia murtumia. Tietääkö kukaan mistä saisi uusia muovikuoria kaukosäätimiin? Kaukosäätimessä on kolme nappia. Netti tuntuu olevan täynnä kuoria kaksi - ja neljä-nappisiin, mutta tietysti minulla pitää olla jokin oudompi malli. Otin yhteyttä volvoliikeeseen ja kuulemma uusi maksaisi reilusti yli 100 euroa, ja sitten voisin vahtaa vanhat sisälmykset uuteen, siis mitä järkeä?!?
Keskuslukituksen kaukosäätimen kuoret
*#*
7
707
Vastaukset
- *
Volvo poikien käyttämää termiä, ei köyhille.
- hartsa118
motonetista itse ostin, oli muistaakseni alle 10euroa
- *#*
samantein kävin tilaamassa uudet kuoret motonetistä. Ansiostasi säästin noin 100 euroa. Ei tämä volvoilu sittenkään ole niin kauhean kallista :)
- m
Motonet myy 9,90 e
- kkkkk123
mistä motonetistä haitte. Kävin Jyväskylässä eikä siellä ollut mitään tietoo nuista.
- Näin on
Oon ite hakenu Jyväskylän Motonetista, joten tieto ei pidä paikkaansa.
- hese125
Multa löytyy uusia hintaan 19e(sis rahti) ja sisältää kuoret,napit,nappimaton jne.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851