No niin se on loppu myllykoskelle

Tehtaalta

no se on sitten jo ens vuonna kylmä koko tehdas.

Eli tätä se ties

73

2329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkmmm

Oliko muka joku saatanan yllätys,ittelle selvis se kolme vuotta sitte

• MISTÄS SIE

tavallinen tallaaja sen muka voisit tietää?

• se ja puretaan
        MISTÄS SIE kirjoitti:

tavallinen tallaaja sen muka voisit tietää?

veks kahenvuoden sisään.
        toivonmukaan siivoavat joen alkuperäseen kuntoon mylsästä lähtiessään etteivät jätä sitäkin kouvolan huoleksi.

• paperitollo
        se ja puretaan kirjoitti:

veks kahenvuoden sisään.
        toivonmukaan siivoavat joen alkuperäseen kuntoon mylsästä lähtiessään etteivät jätä sitäkin kouvolan huoleksi.

kylläpä täällä on asioista tietämätöntä porukkaa. ottaisitte paremmin asioista selvää ennen kuin tänne kirjoittelette. tai taitaapi olla vain muutama katkera kirjoittelija.

• PK 7.

Nyt kuunvaihteessa saa tietää ne 110.työntekijää että So'long!!

98% varmuudella loput lähtee vuoden vaihteessa, ei ole UPM-konsernin mukaiset laitteet ja kiinteistöt Mylsällä! Tuloksesta puhumattakaan, ei kuulu miinusmerkkinen tulos heidän bisnekseen!!

Sääli vaan koko aluetta, pahat ajat tulee!!!

• Nikolai IV

Tehdas matalax ja joen varteen ryssille kalastuspaikkoja! Varmaa tuottoa!

• osakeyhtiö eli

täytyy ostaa osakkeita jos on.
        saa taas kuitenkin tollaset 50miljoonaa muutosturvarahoja,,,,pitäs vaan tuokin raha jakaa suoraa työttömille että tuostakin jotain hyötyä olis.......noita työttömiä linjurikuskeja on jo pilvinpimein.

• Mylsän tehtaalla

..olisin töissä, ja just rakennettu uudenkarhea omakotitalo Kurkimäellä nököttäis, ja velkaa pilvin pimein.
      Ja ammatti: paperikoneen hoitsu, ei muuta.

• painopaperia

vuodessa lienee tuotantokapasiteetti kahdella koneella ?
      (500.000.000 on puoli miljardia kiloa.) Se on miljardi eli tuhat miljoonaa kilon painopaperi tuotetta esim. kirjaa värikuvilla.
      Muualla ei tähän pystytä.

• Kuskus

"Myllykoski-konserni on hyvin pitkälle saksalainen yritys. Liikevaihdosta Saksassa ja Sveitsissä syntyy 62 prosenttia. Vielä paljon saksalaisemmaksi Myllykoski muuttuu, jos mukaan laskee allianssipartnerien tehtaiden tuotannon. Vain kaksi prosenttia konserniliikevaihdosta tulee Suomesta."
        Talouselämä Torstai 27.1.2011

Valitettavasti tähän suuntaan on menty ja mennäänn edelleen. Paperi tehdään siellä, missä on asiakkaat.

• ei pysty

ostamaan noin paljoa painopaperia, ja ongelmana on ylituotanto.
        Tehdas on kuin liian kallis Mersu.

• UPM, tuleva omistaja
        Kuskus kirjoitti:

"Myllykoski-konserni on hyvin pitkälle saksalainen yritys. Liikevaihdosta Saksassa ja Sveitsissä syntyy 62 prosenttia. Vielä paljon saksalaisemmaksi Myllykoski muuttuu, jos mukaan laskee allianssipartnerien tehtaiden tuotannon. Vain kaksi prosenttia konserniliikevaihdosta tulee Suomesta."

Valitettavasti tähän suuntaan on menty ja mennäänn edelleen. Paperi tehdään siellä, missä on asiakkaat.

toukokuussa (2011) - se ei liene saksalainen.
        Miehitystä Myllykoskella kevennetään, mutta kaksi konetta pyörinee jatkossakin ?

• Suomessakin
        ei pysty kirjoitti:

ostamaan noin paljoa painopaperia, ja ongelmana on ylituotanto.
        Tehdas on kuin liian kallis Mersu.

ilmaislehdet, kuten Pirkka, jne. painetaan hyvälle painopaperille - levikki miljoona.

• USA:ssa
        Kuskus kirjoitti:

7 tehdasta.

• Miljardi
        USA:ssa kirjoitti:

7 tehdasta.

liossa velkarahaa USA:ssa, mutta niistä ei tiedoteta - toivottabvasti UPM uutena omistajan saa suunsa auki (eiä mitään miuku-maukuja.)

• Liikevaihto

on 1.12 mrd € - kilo paperia on siis euron.

• Raumalta

UPM lopetti paperikoneen - huhtikuussa 2013.

• peukut pystyssä

Maailma muuttuu ja elää. En ihmettelisi vaikka vielä lyötäisiin täys tohina päälle.
      Vähän kurssit heilahtelee niinkuin tuossa kaivoshommassakin. Välillä aivan seis ja sitte laajennetaan ja lisätään vauhtia.
      Myllykosken pelastus voi tulla EU hajoamisen myötä ja euron sortuessa keräilijöiden harmiksi.
      Tuossa on iso valtio vieressä, sinne mahtuu rulla jos toinenkin.

• PeräEerik

Joo, saattaa olla toi kauppa sittenkin jopa pelastus.
      Kortit on vielä katsomatta, tosin jaettu jo.

• ei hanskoja naulaan

Kyllähän aina välillä ostavat kilpailijan pois tieltä,mutta tämä tilannee ei ollut sellainen. Saivat tietty sopuhintaan ja rahat turvattua kun inflaatio keikkuu 4 %
      EU romahtuksen myötä vauhti kiihtyy.

Ennen myivät vanhoja koneita aasian suuntaa. Nyt niillä on omat hyrrät pyörimässä joten eivät halua kilpailua sinne. Lisäksi nää on liian uudet antaa kilpailijoille Eli myydään paperia,ei tekovehkeitä.

• Leikattu Tehdasarska

Koneet seis 1.6. 2012. Kiitos kaikesta!

• ?!?

sinäkö sen päätit?

• Koneet seis

1.1.12. Tack för det.

• postoffice

Mun käsittääkseni tehdas lopetetaan ja poistetaan aikakirjoista 2.1.2012!!

Mutta onhan tota jo odotettukin, jesss!!

• Ei TEHTAALLA

Mitä iloa siitä saat? Paljon muutakin sitten loppuu sen myötä.
        Pelkkää haittaahan siitä on koko Mylsälle.

• markkatakas

Itse tykkään myös, loppuu paskanhaju, ja se hirveä meteli

• Jos Euro (€)
        markkatakas kirjoitti:

Itse tykkään myös, loppuu paskanhaju, ja se hirveä meteli

loppuu, tulee suuri inflaatio ja paljon, paljon lisää paperia tarvitaan.

• Paljon paperia.

Ihmiset on yleensä kotona ja lukevat paljon. Siihen tarvitaan paperia.

• Asuntoa etsimässä

Nyt tarvitaan Kouvolan päättäjiltä nopeaa reagointia, jotta Myllykoski paikkana ei näivety. Kaikki, joilla aivokapasiteettia ja vaikutusmahdollisuuksia on, hyödyntämään osaamista. Pitäkää äänestämänne valtuutetut toíukilla, etteivät lösähdä ja mukavoidu, kun Myllykoskella työpaikat näyttävät totaalisesti vähenevän.

Korvaavia työpaikkoja pitää alkaa välittömästi suunnitella. Eivät saa jäädä myllykoskelaisetkaan tuleen makaamaan, vaan kaikki oma-aloitteellisuus kunniaan.

Kauan on Kymenlaakson paperityöntekijöitä epävarmuudessa pidetty ja kuritettu.

Ne, jotka lausuvat katkeria ja kateellisia asioita paperiväestä eivät näytä tajuavan, että suuri määrä paperiteollisuuden väkeä on myös tuonut palveluita ja rakennusteollisuudelle töitä monella tavoin. Kun työväkeä ei enää ole, loppuu muukin toiminta.

Miten käynee MYPAn? Paperitehdashan eikö ole tukenut sitä ja pitänyt voimissa?

• kommentti....

Se on hienoa, että on myös ymmärrystä tehtaiden paperimiehiä kohtaan. Aina kun naristaan tai jotkut narisee siitä, että miten muka "helppoa" työtä se on, niin voin kertoa, että vaikka ja huolimatta siitä, että oma kokemukseni tehdastyöskentelystä rajoittuu fyysiseen suorittavaan työhön, ei se todellakaan ole helppoa kärsiä jumalattomista univeloista aina
        ( tehdastyöläiset tekee vuorotyötä), minkä muistan tehdastyöstä. Lisäksi tehdastyö paperitehtaissa on vaarallista, myös fyysisesti, mistä syistä on aivan ymmärrettävää että siitä maksetaan lisäliksaa, että menet paikkaan, missä sulla saattaa halko tippua niskaan milloin vain, kuten vaikkapa hiomot ja muut, missä luovit raskaan tehkaskaluston välissä. Ja jos teet fyysistä suorittavaa työtä paikassa, missä kuumuus on esimerkisi yli 50 plus- celsiusta, niin on aivan ymmärrettävää, että siitä maksetaan enemmän kuin vaikkapa viileiden toimistilojen nuohouksesta lattiaharjaa laiskasti perässä raahaamalla.

Olet oikeassa, että juurikn myös Kymenlaakso on paikkakuntia, joka on elänyt paperiteollisuudesta. Mussa nousee tässä voimakas puolustus sitä aluetta kohtaan ja olen tästä vilpittömästi ihan ihmeissäni, koska aikoinaan muutin pois eräältäkin tehdaspaikkakunnalta juuri siksi, etten sietänyt alhaisen kulttuurin tasoa, nuorena ja leuhkana muka paremmin tietävänä likkana, vaikka tietämys oli nolla. Paperimiehet olis Myllykoskella tehtaansa säilymisen ansainneet, rehdit ihmiset. Voimia heille!

• Joke is on you

Loppuu se papeperipellejen elvistely vanhan viilan terassilla. Vi*uttaako kultaposskukerholaisia, kun joutuvat oikeisiin töihin?

• Rumat kommentit

Törkeästi sanottu!
        Ne on nuo paperityöläiset tuoneet sellaisen veropotin kuntaan, että sen paikkaaminen ei edes onnistu, vaan iso lovi Kouvolan budjettiin jää.

Kaikki joutuvat kärsimään palvelujen todennäköisesti vähennyttyä vielä siitä, mitä Anjalankosken päättäjät aikanaan supistivat kiireen kaupalla ennen kuntaliitosta.

• Printtimedia out
        Rumat kommentit kirjoitti:

Törkeästi sanottu!
        Ne on nuo paperityöläiset tuoneet sellaisen veropotin kuntaan, että sen paikkaaminen ei edes onnistu, vaan iso lovi Kouvolan budjettiin jää.

Kaikki joutuvat kärsimään palvelujen todennäköisesti vähennyttyä vielä siitä, mitä Anjalankosken päättäjät aikanaan supistivat kiireen kaupalla ennen kuntaliitosta.

Mitkä palvelut ja ennen kaikkea millaiset palvelut täällä nyt olisivat niin huippuhyviä olleet tähänkään asti huolimatta teidän arvon paperitehtaalaisten suurista veroista huolimatta?
        Terveyden ja sairauden hoitopaikat ainakin ovat menneet palvelujensa puolesta monessakin suhteessa alaspäin kuin lehmän häntä.

• aikuinen mies.

''Loppuu se papeperipellejen elvistely vanhan viilan terassilla. Vi*uttaako kultaposskukerholaisia, kun joutuvat oikeisiin töihin? ''

Paperinteko on oikeata työtä, mutta luulen vahvasti, että sinä, ''Joke'', et ole ikinä tehnyt minkäänlaista työtä.

Hyvähän se on täällä katkerana aukoa tyhjää päätään.

• EDUNVALVOJA

Joo mutta kyllä Ahonen tuleevielä kerran, ja laiutta asiat kuntoon?????

• Joke is on you

En minä ole katkera :D ei minulta mene työpaikka alta. Ei minun tarvitse sopeuttaa talouttani uuden taloustilanteen mukaan. Ei minulla ole velkavetoista volvoa, ja ylisuurta tiililinnaa kymenlaakson rannalla. Minulla on pieni palkka ja menot sen mukaan että todellakin. Haha... Joke is on you. Itse olen pedannut hommani niin ettei paskat housuun ruilahda, vaikka tänään antaisivat monoa. Oletko sinä tehnyt niin?

• My-Pa

Suomalaiskansallinen kateus se sieltä taas nousee esiin: "Ei minulla ole velkavetoista volvoa, ja ylisuurta tiililinnaa kymenlaakson rannalla." "Minulla on pieni palkka ja menot sen mukaan..."
        Voikkaan tehtaan lopetuksen jälkeen entiset paperimiehet ja naiset asuvat edelleen niissä ylisuurissa linnoissaan ja ajelevat Volvoillaan.

"Itse olen pedannut hommani niin ettei paskat housuun ruilahda, vaikka tänään antaisivat monoa." No niin sitä pitää, eihän vuokrakämpässä asumiseen tarvita pankkilainaa ja sossu hoitaa vuokran kun saat kenkää töistä.

"Ja ihan pätkää kaupan alalla tässä tehdään." Törmäsin kerran kaltaiseesi myyjään Markantalossa, teki vaikutuksen ylimielisellä typeryydellään. Oli ihan AMK-insinööri. Sittemminhän Markantalo meni konkurssiin, eikä ihme.

Jos näillä kommenteillasi saat terapeuttista vaikutusta omaan katkeraan oloosi, suotakoon se sinulle "Joke is on you".

• aikuinen mies.

Mikä mahtaa olla tuo ''oikea työ'', jolla julkeat täällä retostella?

• Joke is on you

En ole paikkakuntalainen ollenkaan. Pisti vaan lomareissulla mieleen. Ja ihan pätkää kaupan alalla tässä tehdään.

• aikuinen mies.

Kannattaakohan sinun mölistä täällä noista ''oikeista töistä'', kun et ole paperitehtaalla koskaan käynytkään?

Viittaan tähän -> ''Loppuu se papeperipellejen elvistely vanhan viilan terassilla. Vi*uttaako kultaposskukerholaisia, kun joutuvat oikeisiin töihin? ''

• Joke is on you

Oli ehkä hieman provosoiva avaus, mutta mitä juttuja sivukorvalla kuulin niin tätä tapahtunutta ei pidetty edes realistisena vaihtoehtona. Olisiko kannattanut? Nyt sitten nähdään miten kävi. Millä toisella työpaikalla pystyt ylläpitämään vastaavan palkkatason koulutusta vastaavissa hommissa.

• aikuinen mies.

Onhan tuo Myllykosken kohtalo ollut selvää jo vuosia, ettei se enää kauan pyöri. Aiheesta on tässäkin osiossa useita ketjuja menneiltä vuosilta.

''Millä toisella työpaikalla pystyt ylläpitämään vastaavan palkkatason koulutusta vastaavissa hommissa. ''

• Hae hoitoon.

"Loppuu se papeperipellejen elvistely vanhan viilan terassilla. Vi*uttaako kultaposskukerholaisia, kun joutuvat oikeisiin töihin? "

Ei taida sulla turhapurolla olla kovin läheiset suhteet työntekoon. Kommentista huomaa ettei kapasitetti ainakaan paperitehtaille riitä. Siitä ehkä tuo juopon rallatus johtuukin.

Itsesi kannalta. Hoida lääkitys kohdalleen, tai hae katkaisuun. Kumpi sitten syynä onkin?

• Ojasta allikkoon

Rumasti kyllä heitti nimimerkki Joke is on you. Ei ehkä ole paperitehtaassa käynytkään, hyvä jos koskaan töitä tehnyt. Liekö vielä ala ikäinen nulikka.

Mutta totta toinenpuoli. Kovin ovat paperimiehet kuvitelleet että tämä on ikuista, ja mikään ei muutu. Sukupolvesta toiseen on tehtaalla oltu, näin se on ja pysyy nyt aja aina. Kovat on ajat suomipojalla, kun ökykapitalistit vie kuin litranmittaa. Kun mikään ei riitä ja osingonnälkä on kyltymätön.

Onko herra kapitalisti miettinyt, että kukas ne tuotteet ostaa jos ainoa jolla on rahaa, on herra itse. Mennäänkö tässä vanhaan huutolaismeininkiin jossa lakki kourassa menee köyhät työnjaolle aamulla, saadakseen edes sen minimin jolla elossa pysyy.

Tälläisiä pohti herra joen rannalta tänä synkkänä päivänä.

• p

"En minä ole katkera :D ei minulta mene työpaikka alta. Ei minun tarvitse sopeuttaa talouttani uuden taloustilanteen mukaan. Ei minulla ole velkavetoista volvoa, ja ylisuurta tiililinnaa kymenlaakson rannalla. Minulla on pieni palkka ja menot sen mukaan että todellakin. Haha... Joke is on you. Itse olen pedannut hommani niin ettei paskat housuun ruilahda, vaikka tänään antaisivat monoa. Oletko sinä tehnyt niin"

On muuten Kymijoki tuo mikä virtaa tuossa,ei kymenlaakso(pienellä)...tästä voi lähteä liikkeelle - se koulutus - joillakin saattaa ola jopa sitä enempikin, mutta Volvolla ei o ajeltu eikä tulla ajemaankaan...pieni palkka - -pienet menot, täällä on ollut kohtalainen palkka ja sen mukaiset menot.Olet ilm. pedannut niin et vuokrakämppä ja osarilla ostokset.....??

• Joke is on you
        p kirjoitti:

"En minä ole katkera :D ei minulta mene työpaikka alta. Ei minun tarvitse sopeuttaa talouttani uuden taloustilanteen mukaan. Ei minulla ole velkavetoista volvoa, ja ylisuurta tiililinnaa kymenlaakson rannalla. Minulla on pieni palkka ja menot sen mukaan että todellakin. Haha... Joke is on you. Itse olen pedannut hommani niin ettei paskat housuun ruilahda, vaikka tänään antaisivat monoa. Oletko sinä tehnyt niin"

On muuten Kymijoki tuo mikä virtaa tuossa,ei kymenlaakso(pienellä)...tästä voi lähteä liikkeelle - se koulutus - joillakin saattaa ola jopa sitä enempikin, mutta Volvolla ei o ajeltu eikä tulla ajemaankaan...pieni palkka - -pienet menot, täällä on ollut kohtalainen palkka ja sen mukaiset menot.Olet ilm. pedannut niin et vuokrakämppä ja osarilla ostokset.....??

Myönnetään ... kiireessä sutasin kirjoituksen. Tokihan Kymijoki siinä virtaa ja Kymeenlaaksossa asutte.

Kuten sanoin ... eipä ruilahda minun housuun. Pienet on tulot, mutta vielä pienemmät on menot. Velkaa puhdas nolla. Ja säästössäkin on, muutama euro. Ei toki tuhansia mutta kuitenkin.

Mites teillä? Kapitalistit uudelleenjakaa teidän ttilitalot sulle - mulle periaatteella, alle omakustanne hinnan.

Kuten joku jo sanoikin toisaalla ... lakkoilla osasitte, ja omista eduista pitää kiinni. Miksi? Tässä tulos. Ei, en takaa että olisitte paikkanne saaneet pitää pienemmällä egolla, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

• hyvin joku sanoi.

Todella hyvin sanottua. Minäkin muistan teiniajoilta paperikersojen ylimielisyyden ja sen, että kuinka suvuittain niillä menivät melkein kaikki työpaikat ja sen, että kuinka jotkut 90- luvun alussa monrt ikätoverini peruskouluissa vielä ajatteli, ettei tartte edes peruskouluja kunnollisin arvosanoin käydä, kun tehtaalle vaan "mennään" ( puhumattakaan niiden autoista - jessus kenelläkään tavallisilla työläis- tai keskiluokan ihmisillä ei 18-vuotiaana ole varaa ostaa vaikkapa mersua, paitsi tehdastyöläisillä), mutta koskapa omakin sukutaustani on paperitehtaiden työntekijöissä, en koskaan solvaisi paperista itsensä elättäviä rehtejä työläisiä, enkä edes siksi, että oma perhetaustani on virkamiehistä, joita ylimieliset duunarit aina kakarana solvasivat ja minkä takia olin koulukiusattukin nuorena tyttönä paperipaikkakunnalla.

Jos mun pappa ei olisi vanhainkodissa, se olisi nyt ehkäpä varmaan tekemässä mielenosoitusta työnsä menettävien paperitehtaan työntekijöiden puolesta. Ahneudella ei ole mitään rajaa, ilmeisesti nykymaailmassa, kun työt viedään rehellisiltä ihmisiltäö, jotka varmaan antaneet kaikkensa työlleen; tässä tapauksessa paperityöntekijät tehtaalle!

• 8+12

Näin yrittäjän näkökulmasta ei paljon naurata. Vaikken ole ikinä paperitehtaalla edes käynyt niin mieli todella apea. Työttömät eivät kuluta samoin ja kassaan jää jatkossa monta euroa kilahtamatta. Välillisesti seudulta häviää vielä paljon enemmän työpaikkoja kuin pelkät tehtaasta leipänsä saavat.

• Printtimedia out

Tarkennusta pikkuisen yrittäjä tuohon seikkaan, että mukamas nuo kaikki nyt irtisanottavat paperitehtaalaiset olisivat juuri sinun yritystäsi kannattaneet, ei toki, mitä minä olen ollut näkevinäni, niin niillä velkaisilla uudenkarheilla peltilehmillään ovat iät ja ajat ajelleet karstoja polttelemaan autojensa moottoreista kuntarajojen ulkopuolelle, esim. Vantaalle Ikeaan tai suurempiin kauppakeskuksiin kuin mitä täällä seudulla on vielä nähtykään puhumattakaan laivamatkoistaan Viroon jne.
        Että en nyt sinuna niin hirveesti surisisi noiden työttömäksi jäämistä, ja sitä paitsi heistä kaikki tulevat saamaan 500 arkipäivää ansiosidonnaista, että älä nyt vielä sure senkään puolesta.

• Oman oksan sahaus

Paperimiehet sahasivat järkyttävällä ahneudellaan oman oksansa poikki. Metsäteollisuus kyllästyi siihen lakkopelleilyyn, milloin vaadittiin saunarahaa, milloin laiskuuslisää milloin pistettiin takapuoli penkkiin jos esimies ehdotti suht. koht. normi työntekovauhtia. Valitettavasti nämä kaverit eivät voi kuin syyttää itseään.

• pakko ihmetellä....

Paperimiehet eivät ole olleet ahneita, vaan yrittäneet pitää huolta lakisääteisistä työehdoista ja niiden noudattamisesta. Globaalia kehitystä vastaan on vaikea taistella, mutta työnsä menettävien rehtien duunareiden raakaa pilkkaamista nettipalstoilla ei kertakaikkiaan voi sietää. En voi käsittää, että millaiset ihmiset ilakoi netissä sillä, että tuhannet Myllykosken tehtaan sulkemisen kautta menettävät työpaikkansa. Olette varmasti täysin arkijärkeä omaamattomia, suurin osa teistä Suomi24:n kirjoittavista...

• Harmin paikka

Ensin lähti Myllylä, nyt meni myllykoski..

• Printtimedia out

Niin ja maailma muuttuu, sanoi Nummisuutarin Esko.
        Eihän mikään pysy ennallaan, ei edes paperitehdas.

Enemmän olisin nyt leivinpaperin saannista huolissani, että vieläkö sitä edes tän valtion kaupoista saa ihan suomalaisen tehtaan valmistamana??

Nyt vaan leipää ja pullaa itse leipomaan paperitehtaalaiset jäätyänne työttömiksi, ja johan te olette niiden pitkien vuorotyövapaiden aikana jouten oloonkin totutelleet, että ei se sen kummempaa ole, on vaan paljon, paljon vähemmän mania.

• ovimiestäältä

voi harmi,saakohan paperimiehen vaimolta enää pesää jos paperimies on aina kotona ???????

• demari mummi

Voi,Voi !! Huomasin kyllä aikoinani tänne muuttaessa ,että täällä on kummallinen kateus kaikkia "paremmin tienaavia kohtaan".Palvelualalla työni tehneenä en ole ikinä edes kuvitellut, että olisin pystynyt olemaan tylsissä tehtaan töissä, vaikka ois maksettu mitä!!---Tämä lopetus on niin surullinen asia, että PITÄKÄÄ KATEELLISET TURPANNE KIINNI!!!!

• kummallista volinaa

--PITÄKÄÄ KATEELLISET TURPANNE KIINNI!!!! --

mitä niinkuin tarkoitat ? eikö asiasta saa mielestäsi puhua ? ovatko kaikki kateellisia jotka sanovat jotain ?

• hopsansaa

Tää on nyt vaan NIIN OIKEIN!!! PISTE!!!

Tehdas lopetetaan ja sillä siisti, sen kanssa on nyt elettävä ja näännyttävä koko Myllykosken, Ummeljoen ja Keltakankaan asukit!!

Mut Mitä sitten, elämä jatkuu ihan samanlaisena kuin ennenkin,kukaan ei tosta tehtaan lopettamisesta senkummenmin piittaa!! :D :D :D

• JoHtaja2

Nyt on pikkufirmojen markkinat, tulijaa on kympin palkalla parin vuoden päästä!

• palapelikö

elämä jatkuu ennallaan?? lehessä haastateltiin paikallista kuljetusyrittäjää, satuitko lukemaan.. mites kuskien työpaikat..

ennen pitkää muillakin pienillä firmoilla sama eessä, sitten kaupat, yms..

• Tsemppiä Mylsäläisille! Koittakaa pärjätä ja yrittäkää pitää lippu korkealla kaikesta huolimatta! Entisenä Mylsäläisenä sympatiat on teidän puolella!!

• Turpaans saant

No paljonkos se auttaa - myötätunto?

• 1.9.11 päätetty

1.1.12 tehdas o n suljettu.

• Kassajonossa kuultu

irtisanomislaput postiluukuissa marraskuun lopussa...

• 0,00001
        Kassajonossa kuultu kirjoitti:

irtisanomislaput postiluukuissa marraskuun lopussa...

kai ne irtisanomislaput tulee taas R-kioskille niin on kansalla katseltavaa...

• Porttivahti vain

Jos voimalakin pysähtyy. Noin 500 erotettiin, noin vain.

• nytkö porttivahtikin

on vaan vain.
      hyvä ettei mokoma homma lipsahtanu käsistä ja jotain aidanali livahtanutta posauttanu innoissaan hengiltä.............
      kusipäisyyden huipentuma että tarvii jotain paperipollia ja niiden tekijöitä syynätä kuin keskitysleirissä.

• Teitä löytyy........

Ei se porttivahti niitää paperirullia eikä pahemmin niitä sen tekijöitäkään syynää. Vaan juuri sinun kaltaisia ulkopuolisia huumehörhöjä. Jolla ei ole mitään asiaa tehdas alueelle, ettet ole vaarakasi itsellesi ja muille. Ehkä mielummin johokin muuhun aidattuun ja suljettuun paikkaan sopisit kyllä.

• iPad 2, applelta

Laitteeseen saa uutiset vaikka pusikkaan - paperia ei tarvita.

• Twitterillä

viesti vilahtaa - lehti puusta lienee vanhanaikainen.

• Vuosi

sitten sulkupäätös.

• Irtisanomisajan

palkka on saatu, samoin ansiosidonnainen, kesällä.
      Mitä sitten ?
      Ehkä autokuorma vanhoja tiiliä vuodessa.

• Ei tehtaalainen

Siis mikä ties mitä`?

Vähän vois vihjata, mistä on kysymys.

• Kaupunkikin vähentää

lisäten eläkeläisten määrää kuudellasaadalla. Vuoden mittaan - 2014.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe