Muskotin polttaminen

11aikapro22

Urbaanilegendaksi kehittynyt muskottipähkinä ja sen sisältämän myristiinin huumaavat ominaisuudet osuivat tuossa vastaan ja vaikken juuri mitään tupakkaa kummoisempaa koskaan ole käyttänyt, ajattelin että voisihan tuota kokeilla. Useimmat lukemani tarinat käyttökokemuksista olivat lähinnä negatiivisia, mutta kyllä sieltä muutama positiivinenkin kertomus löytyi ja kokemushan tuokin on, sitten hyvässä tai pahassa...

Kuitenkin, mietin jos joku osaisi sanoa että onko myristiiniä ihan kaupoissa myytävissä jauheissa (esim. Santa Maria tai vastaava) ja paljonko jauhetta kannattaisi nauttia ja missä muodossa sopivan vaikutuksen saamiseksi? Painoa on sellainen 70-80 kg jos se mitään vaikuttaa ja toleranssia huumausaineille tosiaan ei paljoa ole. Vaikutus kuulemma syötynä tai juotuna saattaa alkaa vasta 6 h kuluttua nauttimisesta, mietin että tapahtuisiko tämä nopeammin jos käärisin muskotit sätkään ja polttaisin ne, ja että paljonko siinä tapauksessa murusta pitäisi ottaa?
Ennemmin loppujen lopuksi saisin hieman heikommanpuoleisen kokemuksen, kuin yliannostuksen, että alaspäin saisi mieluummin pyöristää.

10

6308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • swartseneggeri

      Jos nyt meinaat tuota kokeilla niin ota 15-20 g jauheena ja vetäse se vaikka veden/kaakaon seassa. Maku on karmea ja kuivattaa suuta. Ei kannata polttaa , siitä voi seurata hengityksen katkoilu/tukehtuminen. En suosittele. Tulee kuulemma viellä karmea "krapula". Vaikutus alkaa 3-6 tunnin kuluttua. Älä ota muskottia :(

    • eihajuakaan

      Kandee polttaa se ja ottaa mahdollisimman paljon alkoholia samalla.

      Muskotti kun aiheuttaa kivoja hengityskatkoksia ja hengenahdistusta, niin on paljo jännempi mennä nukkumaan ku ei voi olla varma herääkö sitä aamulla.

      Jos sulla on astma, niin ota vielä yks aspiriini ennen nukkumaanmenoa. Jos sillä ei hengityskatkos lähde kehiin, ni sit ei lähde millään. Jos ei ekalla kerralla lähde henki, niin polta ens kerralla enemmän ja ota kaks aspiriinia.

      Ja muskotin "krapula" on jotain aivan uskomatonta, että sitä kannattaa terästää ihan perinteisellä alkoholikrapulalla. Eipä sen jälkeen ihan pikkukrapuloista tuu valitettua sen jälkeen - jos siis sattuu aamulla vielä heräämään.

      Et ku sitä yhtäkkiä herää ku kuolleesta siihen, että vetää pallea raikuen henkeään niin että viereisestä kämpästä tullaa kyselee mikä toi ääni oli, ni se johtuu siitä, että satuit olemaan vaa vähä pidempää hengittämättä aamusella. Jos ei alkoholin vuoksi oo kaikki uni jääny näkemättä, ni siellä voi jotain pieniä painajaisen tapasia heijastuksia muistua hämärästi ekan pari minuuttia, mut sit neki katoaa. Paha olo jää kuitenkin.

      Paras on jos pääset herää siihen, että vedät hirveet keuhkolliset ilmaa ja sen ilman mukana oksennuksen makusta kuolaa vielä lusikallisen. Ai että se pistää rintaan kivasti. Ja ku yskit sitä kuolaa niin, että suupielistä valutat ne hallitsemattomasti patjoja pitkin, ni tyttöystävä diggaa. Ja sit pääsee nauttimaan uskomattomimmasta krapulasta koskaan. Siihen ei meinaa ees vodkapaukku tehoo, ni ei pääse pilaa hyvää krapulaa humalallakaan. Ootko ollu koskaan muuten samaan aikaan sekä humalassa, että krapulassa?

      Vaikutushan on semmonen sammaltava jurrinkaltainen hidas örinäfiilis. Siis semmonen fiilis mikä on siinä kahdeksan aikaan illalla kun on krapulaa alottanu korjaamaan heti aamusta tissutellen keskikuralla ja jatkanu siihen kahdeksaan asti. Siitä hitaasta, matalasta örinästä kun ei saa muut selvää. Suosittelen muskotin polttamista eritoten alkoholin ohella kun olette menossa uuden tyttöystävän sukulaisten kanssa karaokebaariin juhlistamaan kihlaustanne. Pääset näyttämään, että olet unelmavävy.

      Ei mitenkään erityisen hauska "huume". Suosittelen jos sulla ei oo mitään hävittävää, diggaat päihteissä eniten niiden aiheuttamasta pahasta olosta ja jos sua ei kiinnosta heräätkö aamulla vai et.

      • eihajuakaan

        Ja siinä illalla ku poltat, niin se bisse maistuu oikein hyvin polttamisen jälkeen. Kieli ku on niin karhee, että sattuu koskeekkin kitalakeen, niin varmasti uppoo bisse. Ei tarvi ees muistuttaa, että juot. Se maku ja suun karheus muistuttaa sua siitä ihan riittävästi. Ei oikee millää meinaa jano lähtee. Sillä saa kivasti sen aamusen oksekuolan tulee ku siihen janoon kiskoo apinanraivolla keskikuraa lähiöräkälässä. Siis tiedät vissii sen ku vähän ennen oksennusta rupee suusta tulee hirvee määrä kuolaa? Ni just sen kuolan sisäänhengittämiseen on kaikkein paras herätä.


    • aaks

      terve mä vedin tossa kaksi päivää sitten muskottipähkinää mä nautin puoli pussukkaa meiran tuotetta mulla meni kaksi tuntia et se vaikutti sit mä poltin pari kolme pilvi sätkää manonlakkia ja vähän pilvee mulle tuli ihan lsd kaltaiset vaikutukset olo oli ihan hyvä aluksi pistin vanhaa pink foidia soimaan mä olin sekaisin melkein kaksi vuorokautta ja näin ihne halluja mut sen jälkeen olo ihan kuin olisi ollut kamala krapula koskaan pilvi on ok ja madonlakin kanssa mut ei kannata vetää muskottia olleenkaan enää tulee vaan paska olo

    • DRAVENN

      Ite olen kerran syönyt 40g muskottijauhetta. Ihan. Saatanan. PAHAN. Makuista. Se maku on jotain niin helvettiä kuin voi olla. Heti nauttimisen jäkeen tuli paha olo koska joka uloshengityksellä se maku maistui ja haisi. 2h nauttimen jälkeen pahallo ja hajut katosivat ja tuli lievä humalainen ja lämpimähkö olo. 5h kuluttua oli todella lämmin ja humalainen olo, mutta koordinaatiokyky oli tallella. Noin 8-10h kohdalla alkoi se trippi. Maailma ns putkittui ja värit voimistuivat. 12h kohdalla menetin välillä tajuntani, joka johtui todella suuresta annostuksesta. Heräsin noin 15h kohdalla suhtkoht normaaliin tajuntaan ja nousin sänkyyn nukkumaan. Unet olivat erittäin todentuntuisia ja hyviä sekä kauniita. Aamulla kun heräsin, olisiko noin 20h nauttimisen jälkeen. Olo oli hyvä, mutta todella uninen. Sängystä kun nousin seisomaan, alkoi maailma pkmentyä ja taju lähti. Konttasin herättyäni keittiöön, sillä en ollut syönyt varmaan yli 12 tuntiin. Ja kauhea nälkä. Ja nälällä tarkoitan sitä että söin 6 kerrosvoileipää ja 3 atrian isoa pitsaa. Vieläkin oli pienehkö nälkä,mutta päätin kömpiä sänkyyn nukkumaan. Vaikutukset kesti noin 48 tuntia. Nyt olen kokeilemassa 27g pussilla jos nyt ei taju lähtisi. Suosittelen ja en suosittele. Jos saa syötyä ja ei välitä mausta niin antaa mennä. Itselleni on erittäin vaikeaa saada sitä alas ja oksetuttaa sen nieleminen, mutta tahdon vielä kerran kokeilla.

      • DRAVENN

        Ja polttamisesta sen verran että sen ei pitäisi toimia koska vaikuttava aine tuhoutuu liian kuumassa


    • homotus

      ite vedin just tunti sitten ehkä 13g . ei oo vielä vaikuttanu muutaku että nukuttaa ja vähän sellanen hassu olo xd vedin jauhetta siis

    • Bunyip

      Kavin pari vuotta sitten Afrikassa ja siis tarkemmin Sambiassa. Mika on se outo huume,jossa punainen sylki ja taysi nutcaseksi kayttaja heittaytyy?

    • Anonyymi

      Kyllä jauhe toimii ja tuleekin kannabismainen olo tosin hitaampi olo. Ihqn mukava ja kehonäänet kuulee esim mahan kippuroinnin ja paskattaa. Hieman ja olen tosiaan vaikutuksissa nyt että jos teksti huonina

    • Anonyymi

      kun ossi kuoli käytin jo muskottipähkinää.
      sitä ossi v arotti että varovasti pitää hampparoida.
      hilkka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe