Onko yhden yön

juttu väärin?

Olen 28v vl-mies, ja viime vuosien aikana on muutamia yhden yön juttuja ollut, jotka ovat lähinnä seurailtoina tapahtuneet. Olen joskus ajatellut, että ovatkohan yhden yön jutut väärin toista kohtaan? Itse en niissä näe pahaa, mutta eräs miespuolinen vl-kaverini on ollut eri mieltä. Hän kun on minun yhden yön jutuista kuullut, niin hän on usein niitä moralisoinut. Hän on sillain sanonut, että sillä konstilla et tyttökaveria saa, että viet tyttöjä kämpilles seuroista, ja panet niitä, ja että ei ne tytöt tykkää siitä. Yksi yhden yön juttu oli sellainen, että se nainen itse ehdotti, että lähdetkö minun kämpille ja seksiä oli silloinkin ja kumpikin sitä halusi. Seuraavana aamuna sillä naisella oli selvästi kiire päästä minusta eroon, ja en mä kyllä silloin tahallaan viivytellytkään pois lähtemisessä. Joskus kun olemme samaan seurapaikkaan sattuneet, niin hän selvästi on minua vältellyt, ja katsonutkin joskus vähän pahasti. Suosiolla olen hänen rauhassa antanut silloin olla. Näistä syistä olen joskus miettinyt, että onko yhden yön jutut moraalittomia ja väärin toista kohtaan. Itse olen sitä mieltä, että niitä nykypäivänä tapahtuu paljonkin, ja ei niissä ole mitään pahaa. Jos kumpikin on halunnut yhden yön juttuun, ja se on tapahtunut ihan kummankin ehdoin, niin siinä ei ole mitään heikkoa silloin. Haen tietenkin myös pidempiaikaistakin suhdetta, ja niistä yhden yön suhteistakin voi tulla pidempiäkin juttuja tai sitten ei tule. Eli ei voi sanoa, että sillä konstilla ei seurustelukumppania saa. Ihan kokemuksesta sen tiedän. Luulen että ne kaverini moralisoinnit ovat ihan silkkaa kateutta, kun hänellä itsellä ei ole juuri minkäänlaista sutinaa naisrintamalla ollut, eikä hän paljoa itse yritäkkään, vaan on pikemminkin kotona viihtyvä vl-aikamiespoika. Sitten se yksi yhden yön juttu josta kerroin. Jollakin nyt tietenkin välähtää, että ei ihme että se suuttui kun tartutit häneen taudin. Näin ei todellakaan ole, en ole tautien kantaja muutenkaan. Ehkä hän oli itse näin päättänyt, että yhden yön juttuja en harrasta, mutta kuitenkin sitten hairahti. Ymmärettävää on, että se voi silloin harmittaa. Voisko olla sitten muu syy, mene ja tiedä. Mitäs mieltä muut ajatuksistani?

6

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..Raamattu (sinulle) sanoo haureudesta/huoraamisesta?

      En ole lesta.

    • tekopyhyys lol

      ja nainen saa, ja päin vastoin,

    • rgfdhgrfdbgf

      mikä näppäimistö sulla on, langaton logitec kenties.

      • Uskovainen pappi

        omatunto herännyt? Mikäli todella on kyse uskovaisesta miehestä, tuntuu kirjoitus yllättävältä. Niin kauas on elämisentapa vienyt kristinuskon perusopetuksista. Armo ja anteeksiantamus on aina totta, mutta on hyvä miettiä, mitä omatunto ja Jumalan sana sanoo kuvatunkaltaisesta käyttäytymisestä. Käskyt ovat kristitylle hyvä ohje. Ikävä kyllä niitä vastaan on tullut rikotuksi. On syytä palata Jumalan valtakunnan yhteyteen ja kilvoitella uskomassa.


      • mutta kun noi-
        Uskovainen pappi kirjoitti:

        omatunto herännyt? Mikäli todella on kyse uskovaisesta miehestä, tuntuu kirjoitus yllättävältä. Niin kauas on elämisentapa vienyt kristinuskon perusopetuksista. Armo ja anteeksiantamus on aina totta, mutta on hyvä miettiä, mitä omatunto ja Jumalan sana sanoo kuvatunkaltaisesta käyttäytymisestä. Käskyt ovat kristitylle hyvä ohje. Ikävä kyllä niitä vastaan on tullut rikotuksi. On syytä palata Jumalan valtakunnan yhteyteen ja kilvoitella uskomassa.

        den viettienkin kqanssa olisi elettävä...


      • kauas?
        Uskovainen pappi kirjoitti:

        omatunto herännyt? Mikäli todella on kyse uskovaisesta miehestä, tuntuu kirjoitus yllättävältä. Niin kauas on elämisentapa vienyt kristinuskon perusopetuksista. Armo ja anteeksiantamus on aina totta, mutta on hyvä miettiä, mitä omatunto ja Jumalan sana sanoo kuvatunkaltaisesta käyttäytymisestä. Käskyt ovat kristitylle hyvä ohje. Ikävä kyllä niitä vastaan on tullut rikotuksi. On syytä palata Jumalan valtakunnan yhteyteen ja kilvoitella uskomassa.

        noh, onneksi papit ovat parempia eivätkä joudu kauas


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe