Eli olisin hankkimassa Leopardigeggoa mutta meillä 9kpl 2vk ikäsiä koiranpentuja eli onko siitä gegosta sinänsä vaaraa niille pennuille jos ne ei ole edes samassa keroksessa/huoneessa ja gegosta tiiän sen verran (kokemuksesta) että aina kun olen käsitellyt geggoa niin olen desifioinu kädet eli onko siitä gegosta vaaraa penuille esm salmonella vaara kuin suuri vaikka hygeniä on TODELLA hyvä?
Leopardigeggo&koiran pennut
????????
1
414
Vastaukset
- minä_vaaaaaan
Ei pitäs olla, että ihan huoletta voit hankkia. Muistat aina pestä kädet kunnolla ennen ja jälkeen liskon käsittelyn. (Ja gekkoa on turha viedä pentujen luo sillä siitä ei ainakaan hyvää seuraa..) Tutustuthan vielä gekon hoitoon jne huolellisemmin ennen kuin hankit liskon. Sitä omaa gekkoa voi olla vaikea etsiä jos haluaa vähän erikoisemman värisen ja siihen kuluu aikaa. Ja gekkoa etsiessäsi pennut kerkiävät kasvaa ja kehittää samalla vastustuskykyä ;) Ja ovat ehkä jopa uusissa kodeissaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744988- 332781
- 402544
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261953Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401862Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291709- 901703
- 1661583
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210