Laitetaan tännekkin tämä: Elikkä tarkoituksena on hankkia heppa ihan harrastekäyttöön ihan omaksi iloksi ---->ratsastusta maastoissa =)
Olen aikuinen ja hevoshommat aloitin jo ekalla luokalla ollessani.
Haluaisin antaa rakastavan kodin nimenomaan jollekkin sellaiselle hevoselle josta omistaja joutuu luopumaan syystä tai toisesta! Tiedän että on paljon hevosia joista ei pyydetä mitään kunhan pääsevät vaan hyvään uuteen paikkaan, mutta ongelma onkin missä niitä ilmoitetaan? En siis ilmaiseksi halua sen takia ettei olisi varaa ostaa vaan nimenomaan haluan ns."pelastaa" kiltin ja varman hepan, eikä todellakaan tarvi osata mitään koulujuttuja ja muita hienouksia kunhan maastossa toimii 100% ja kiltit tavat omaa/hyvä käsitellä.
Vinkkejä kaipaan =)
Missä nämä hepat mitkä annetaan/lahjoitetaan hyvään paikkaan?
minä-82
0
587
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976