malliin on hakusessa, auto tuotu saksasta 2006, eikä huoltokirjassa mitään mainintaa vaihdoista siellä tai suomessakaan, tällä hetkellä ajettu 240 tkm eli luulisi sen ainakin kertaalleen vaihdetun
siis paljonkohan vaihtoväli on kilometreissä ja vuosissa, tarviikohan vaihtaa muutakin esim. vesipumppu tms.
kiitokset jo etukäteen kaikille asiallisille vastaajille
hihnan vaihtoväli
s80 t6
4
742
Vastaukset
- mbe320cdi
On noin 140tuh tai 4 vuotta
- P 1800
niinkin huikea kun 160tkm tai 4 vuotta edellyttäen että käyttää Volvon omia osia, mutta on järkevää
vaihtaa vaikkapa 140tkm kohdalla, osat:Jakoremmi kiristi ja ohjurirullat kyseiset osat Motonetissä 119e
samalla vaivalla vaihtaa myös apulaitehihnan rullineen ja vesipumppu, sekä jäähdytysneste.
- Ajettu jo paljon
Minua kans kiinnostaisi tuo jakopään remmin vaihtoväli , Volvon oma kone.
Sitten myös se ,että miten vaihteiston öljyt, kuinka usein ne vaihdetaan?- ih
160tkm tai 4 vuotta kumpi ensin täyttyy,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977