onko ympäristö asiat kunnossa? ,kun öljyjä vaihdellaan trukin piikeissä ulkona ja muutenki aika läävä ja sekanen paikka. vai onko jollain kokemuksia paikan toiminnasta?
Huittisten Sammutinhuolto
öljyt astiaan tai ?
6
2134
Vastaukset
- George j
itse olen asioinut kyseisellä yrityksellä monta vuotta ja
aina huolto on pelannut henkilökunta on ammattitaitoista.
Ulkonäkö ei ratkaise millainen sisuta on:) - Naapuripitäjästä
Olen saanut asiantuntevaa ja nopeaa palvelua; verstas on aina verstas, ammattitaito ratkaisee.
- Juskvarna
Kyllä verstas voi olla siistikin. Minä asioin siisteissä liikkeissä.
- måntysoopa
jaa vahapoika
- saattaisisopiatuohon
Taitaa olla??
- Ihmettelijä2917
Ainoa firma lähimaakunnassa mistä saa melkein merkkiin kuin merkkiin osat suoraan hyllystä. Uuden omistajan aikana myynti puoli siistiytynyt paljon mutta asiantunteva palvelu huonontunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082