Laita eläin näppäimille ja katso mitä se tahtoo sanoa muille xD Teppokissani sanoo: iiiiiiiiiiiii kkloooovee hyhou ghjadgjfdS
xD Aivan niin kuin I love you xD
Mitä eläimenne tahtoo sanoa?
6
610
Vastaukset
- Video tv stereo jne.
Päästimme eri suuntiin fiksuina moraaleiltamme. Kun toimitukset loppuivat,Koirani potki lunta virtsansa päälle,ja kotsoi minua vihaisesti kun en tehnyt samoin? Ja tuli potkimaan lumen peittoon minunkin jälkeni.Olin vähän nolona kun koirani opetti minulle tapoja.Kunkotona soittelin jotain huuliharppua tai nokkahuilua ja milloin mitäkin haitaria,oli koirani vapaaehtoinen laulusolisti aina.Jne.Koirat ovat lähes sydännystäviäni.Mutta kaupunkioloissa tekee hankalaksi koirien taluttamisen mm. talkkarit ja peltilehmän omistajat kuten puistotädit ja naapurin leirien " Pohjannakat" vaikka lapsilaumat pitiväkin koirasta,niin ylisuojeleva puujumala ei pitänytkään.
- dd
fgrtrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyujhikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
T: dalmatialainen- luomuhurtta
isku aktivointipalloon, tiukka haukahdus ja katse silmiin ja kaappiin, täytä pallo! Tönäisy jääkaapin oveen ja haukahdus, annas makkaraa! Sanoin, lähdetäänkö lenkille. Saku ponkaa ylös, käpälät vyötäisille ja alkaa työntää ovea kohti, että mennään jo. Terävä haukahdus, että alas joutua! Voiko selvempää kieltö olla. Samoin kun käsketään pihalle, koira juoksee sänkyyn- ei kiitos tarhalle.
- röllipölli(:
Minä olen Minni.
Olen bichon frise rotuinen koirakarvapallo(:
Minulla ei ole sellaista pallopäätä,onneksi..
Siis että karvat olisi leikattu pään alueelta
pyöreään muotoon.Olen täyttänyt juuri
2-vuotta,ja saan ehkä vuoden ja
6 kk päästä minun näköisiä,mutta pienempiä häseltäjiä(:
pentuja! Itse olen tosi taitava agilityssä
ja varsinkin esteissä!Pidän myös vapaana
olemisesta pihalla tai metsässä..
Inhoan rokotuksia ja pelkään kaikkia piikkejä!
Asun rivitalossa ja omakotitalossa.Nimittäin
omistaja-tyttöni vanhemmat ovat eronneet:( kuljen omistajani mukana,tietty!
Olen Pontso,ja asun tuusulan
rusutjärvellä.Minulla on sama omistaja kuin yllä olevalla koiralla.Eli olen tuon Minnin
kanssa yhtä perhettä(: Ja minä olen rodultani vuonohevonen,ruuna.
Olen täyttänyt vuoden ensimmäisenä päivänä (1.1) 6-vuotta.
Pidän todella paljon rapsuttelusta mutta voiton vie RUOKA!
Rakastan ruokaa! nami,nami! Inhoan satulaa (hyi) sekä jos minua kielletään jostain..
Jekkuilu on myös minun lempipuuhaa(: On kivaa vähän ravistella ja jekuttaa omistajaani(:
Hyppään ratana sellaiset 70 cm ja irtona 80-90?Tasoni yltää koulussa helppo c.
enkö olekkin taitava??(:Ratsastaessa en tykkää pohkeenväistöstä!Mutta ratsastaessa pidän,kun saa mennä toosii kovaa! (vaikka kyllä omistajani ei pidä siitä...)No sellainen minä olen!
Siinä oli eläimeni pontso ja minni(: - röllipölli
poooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000wrft
t,minni - minä vaan
MJAU = Ovi auki
Miu = Ruokaa
Purrpurr = tämä on hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483