Mitä eläimenne tahtoo sanoa?

evita.r

Laita eläin näppäimille ja katso mitä se tahtoo sanoa muille xD Teppokissani sanoo: iiiiiiiiiiiii kkloooovee hyhou ghjadgjfdS

xD Aivan niin kuin I love you xD

6

493

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Video tv stereo jne.

      Päästimme eri suuntiin fiksuina moraaleiltamme. Kun toimitukset loppuivat,Koirani potki lunta virtsansa päälle,ja kotsoi minua vihaisesti kun en tehnyt samoin? Ja tuli potkimaan lumen peittoon minunkin jälkeni.Olin vähän nolona kun koirani opetti minulle tapoja.Kunkotona soittelin jotain huuliharppua tai nokkahuilua ja milloin mitäkin haitaria,oli koirani vapaaehtoinen laulusolisti aina.Jne.Koirat ovat lähes sydännystäviäni.Mutta kaupunkioloissa tekee hankalaksi koirien taluttamisen mm. talkkarit ja peltilehmän omistajat kuten puistotädit ja naapurin leirien " Pohjannakat" vaikka lapsilaumat pitiväkin koirasta,niin ylisuojeleva puujumala ei pitänytkään.

    • dd

      fgrtrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyujhikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      T: dalmatialainen

      • luomuhurtta

        isku aktivointipalloon, tiukka haukahdus ja katse silmiin ja kaappiin, täytä pallo! Tönäisy jääkaapin oveen ja haukahdus, annas makkaraa! Sanoin, lähdetäänkö lenkille. Saku ponkaa ylös, käpälät vyötäisille ja alkaa työntää ovea kohti, että mennään jo. Terävä haukahdus, että alas joutua! Voiko selvempää kieltö olla. Samoin kun käsketään pihalle, koira juoksee sänkyyn- ei kiitos tarhalle.


    • röllipölli(:

      Minä olen Minni.
      Olen bichon frise rotuinen koirakarvapallo(:
      Minulla ei ole sellaista pallopäätä,onneksi..
      Siis että karvat olisi leikattu pään alueelta
      pyöreään muotoon.Olen täyttänyt juuri
      2-vuotta,ja saan ehkä vuoden ja
      6 kk päästä minun näköisiä,mutta pienempiä häseltäjiä(:
      pentuja! Itse olen tosi taitava agilityssä
      ja varsinkin esteissä!Pidän myös vapaana
      olemisesta pihalla tai metsässä..
      Inhoan rokotuksia ja pelkään kaikkia piikkejä!
      Asun rivitalossa ja omakotitalossa.Nimittäin
      omistaja-tyttöni vanhemmat ovat eronneet:( kuljen omistajani mukana,tietty!

      Olen Pontso,ja asun tuusulan
      rusutjärvellä.Minulla on sama omistaja kuin yllä olevalla koiralla.Eli olen tuon Minnin
      kanssa yhtä perhettä(: Ja minä olen rodultani vuonohevonen,ruuna.
      Olen täyttänyt vuoden ensimmäisenä päivänä (1.1) 6-vuotta.
      Pidän todella paljon rapsuttelusta mutta voiton vie RUOKA!
      Rakastan ruokaa! nami,nami! Inhoan satulaa (hyi) sekä jos minua kielletään jostain..
      Jekkuilu on myös minun lempipuuhaa(: On kivaa vähän ravistella ja jekuttaa omistajaani(:
      Hyppään ratana sellaiset 70 cm ja irtona 80-90?Tasoni yltää koulussa helppo c.
      enkö olekkin taitava??(:Ratsastaessa en tykkää pohkeenväistöstä!Mutta ratsastaessa pidän,kun saa mennä toosii kovaa! (vaikka kyllä omistajani ei pidä siitä...)No sellainen minä olen!

      Siinä oli eläimeni pontso ja minni(:

    • röllipölli

      poooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000wrft


      t,minni

    • minä vaan

      MJAU = Ovi auki
      Miu = Ruokaa
      Purrpurr = tämä on hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3434
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2002
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1921
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1405
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe