Mitä eläimenne tahtoo sanoa?

evita.r

Laita eläin näppäimille ja katso mitä se tahtoo sanoa muille xD Teppokissani sanoo: iiiiiiiiiiiii kkloooovee hyhou ghjadgjfdS

xD Aivan niin kuin I love you xD

6

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Video tv stereo jne.

      Päästimme eri suuntiin fiksuina moraaleiltamme. Kun toimitukset loppuivat,Koirani potki lunta virtsansa päälle,ja kotsoi minua vihaisesti kun en tehnyt samoin? Ja tuli potkimaan lumen peittoon minunkin jälkeni.Olin vähän nolona kun koirani opetti minulle tapoja.Kunkotona soittelin jotain huuliharppua tai nokkahuilua ja milloin mitäkin haitaria,oli koirani vapaaehtoinen laulusolisti aina.Jne.Koirat ovat lähes sydännystäviäni.Mutta kaupunkioloissa tekee hankalaksi koirien taluttamisen mm. talkkarit ja peltilehmän omistajat kuten puistotädit ja naapurin leirien " Pohjannakat" vaikka lapsilaumat pitiväkin koirasta,niin ylisuojeleva puujumala ei pitänytkään.

    • dd

      fgrtrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyujhikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      T: dalmatialainen

      • luomuhurtta

        isku aktivointipalloon, tiukka haukahdus ja katse silmiin ja kaappiin, täytä pallo! Tönäisy jääkaapin oveen ja haukahdus, annas makkaraa! Sanoin, lähdetäänkö lenkille. Saku ponkaa ylös, käpälät vyötäisille ja alkaa työntää ovea kohti, että mennään jo. Terävä haukahdus, että alas joutua! Voiko selvempää kieltö olla. Samoin kun käsketään pihalle, koira juoksee sänkyyn- ei kiitos tarhalle.


    • röllipölli(:

      Minä olen Minni.
      Olen bichon frise rotuinen koirakarvapallo(:
      Minulla ei ole sellaista pallopäätä,onneksi..
      Siis että karvat olisi leikattu pään alueelta
      pyöreään muotoon.Olen täyttänyt juuri
      2-vuotta,ja saan ehkä vuoden ja
      6 kk päästä minun näköisiä,mutta pienempiä häseltäjiä(:
      pentuja! Itse olen tosi taitava agilityssä
      ja varsinkin esteissä!Pidän myös vapaana
      olemisesta pihalla tai metsässä..
      Inhoan rokotuksia ja pelkään kaikkia piikkejä!
      Asun rivitalossa ja omakotitalossa.Nimittäin
      omistaja-tyttöni vanhemmat ovat eronneet:( kuljen omistajani mukana,tietty!

      Olen Pontso,ja asun tuusulan
      rusutjärvellä.Minulla on sama omistaja kuin yllä olevalla koiralla.Eli olen tuon Minnin
      kanssa yhtä perhettä(: Ja minä olen rodultani vuonohevonen,ruuna.
      Olen täyttänyt vuoden ensimmäisenä päivänä (1.1) 6-vuotta.
      Pidän todella paljon rapsuttelusta mutta voiton vie RUOKA!
      Rakastan ruokaa! nami,nami! Inhoan satulaa (hyi) sekä jos minua kielletään jostain..
      Jekkuilu on myös minun lempipuuhaa(: On kivaa vähän ravistella ja jekuttaa omistajaani(:
      Hyppään ratana sellaiset 70 cm ja irtona 80-90?Tasoni yltää koulussa helppo c.
      enkö olekkin taitava??(:Ratsastaessa en tykkää pohkeenväistöstä!Mutta ratsastaessa pidän,kun saa mennä toosii kovaa! (vaikka kyllä omistajani ei pidä siitä...)No sellainen minä olen!

      Siinä oli eläimeni pontso ja minni(:

    • röllipölli

      poooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000wrft


      t,minni

    • minä vaan

      MJAU = Ovi auki
      Miu = Ruokaa
      Purrpurr = tämä on hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe