Tienaako C :aa (VC ) koodaava nörtti hyvin?
C++ ohjelmoijien palkat?
3
2479
Vastaukset
- ,,..,,
Kyllä ainakin toimeen tulisit, itse työpaikat ovat kiven alla tätä nykyä kun valtaosa töistä siirretään esim. Intiaan kustannussyistä vaikka koodin laatu onkin kolikon toisena puolena paljon huonompaa.
- 8
jos ei neuvottele sitä liksaa kohdalleen.
Ei työnantaja kato sitä sun CV:tä ja laske siitä suoraan palkkaa. Se koittaa saada heebon niin halvalla kun saa.
Joku konsulttifirma taas maksaa sulle melkeen mitä vaan, kunhan viivan alle jää niillekin jotain plussaa. Näin siis pienemmissä konsulttifirmoissa. Jossain Tiedossa olet vaan yksi numero ja ei sulle mitään hirveitä makseta. - 8
8 kirjoitti:
jos ei neuvottele sitä liksaa kohdalleen.
Ei työnantaja kato sitä sun CV:tä ja laske siitä suoraan palkkaa. Se koittaa saada heebon niin halvalla kun saa.
Joku konsulttifirma taas maksaa sulle melkeen mitä vaan, kunhan viivan alle jää niillekin jotain plussaa. Näin siis pienemmissä konsulttifirmoissa. Jossain Tiedossa olet vaan yksi numero ja ei sulle mitään hirveitä makseta.Tiedossa 5v Javaa 3500€/kk.
Sitten konsulttifirmaan "vankalla Java-kokemuksella" ja ekat 4kk saa 4600€ ja sen jälkeen projektilaskutukseen, joka on firmalle 50% ja sulle 50% mikä aika usein on enemmän kuin toi 4600€
Ei vaatinut mitään muuta kun pokkaa vaatia se 4600€, kun tiesi että tää firma tekee rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498