Win 98 jonkin version tai jopa Win 95,vanhakone ja vähän muistia.Kuitenkin USB tuki.Mistähän saa päivitystä? FI kielinen olen.Se vois se viimeinen Win 98 olla jo kehittynein?.
Minä ajattelin asentaa
7
513
Vastaukset
Windows 98:n päivittäminen on lopetettu 4.5v sitten. Windows 95:n melkein 10v sitten. Eli nettiin ei ole asiaa. Molemmat saat Microsoftilta hankittua hintaan 750€/vuosi.
- fundamentalist
Win95:een ei saa millään ilveellä usb:tä toimimaan.
Win98 SE-versioon :iin sen saa kikkailemalla ja virittelemällä jollain lailla toimimaan,
mutta käytännössä ei.
Muuten tietysti molemmat toimivat aikakautensa koneessa niinkuin ne nyt yleensä aikoinaan
toimivat, retropuuhaa on.
WIN98:n viimeisen versio on SE (Second Edition).- RetrooooooKo
Asiallisesti asiani huomioitte.Minulla on hyviä vanhoja koneita mm Olivetti PCS 286, ynmuita.
Jk:hyvää vuodenjatkoa,mietin mitä tekisi?. - jeps..
RetrooooooKo kirjoitti:
Asiallisesti asiani huomioitte.Minulla on hyviä vanhoja koneita mm Olivetti PCS 286, ynmuita.
Jk:hyvää vuodenjatkoa,mietin mitä tekisi?.Lataa netistä piraattina Windows 95 OSR 2.1 versio. Pelittää vanhassa koneessa ja USB toimii! Jopa FAT32 tuki, mm. USB-muistitikuilla on tämä.
Museokäyttis se on, mutta pätevä vanhaan koneeseen. - fundamentalist
jeps.. kirjoitti:
Lataa netistä piraattina Windows 95 OSR 2.1 versio. Pelittää vanhassa koneessa ja USB toimii! Jopa FAT32 tuki, mm. USB-muistitikuilla on tämä.
Museokäyttis se on, mutta pätevä vanhaan koneeseen.minullekin jos sait USB:n kunnolla toimimaan win95:ssa.
Ihan ammatillisesta mielenkiinnosta, itse taistelin oman OSR2:ni
kanssa aikoinaan eikä se USB siinä silleen kunnolla toiminut
että sen kanssa olisi jotain voinut tehdäkin. - 9XUSB
fundamentalist kirjoitti:
minullekin jos sait USB:n kunnolla toimimaan win95:ssa.
Ihan ammatillisesta mielenkiinnosta, itse taistelin oman OSR2:ni
kanssa aikoinaan eikä se USB siinä silleen kunnolla toiminut
että sen kanssa olisi jotain voinut tehdäkin.OSR2:ssa ei USB toiminut (tunnisti laitteen ja siinä se), vasta 98SE-versiossa. 98SE:ssa taas USB-tikut eivät toimineet hyvin, ratkaisu oli joko valmistajan ajurit (tikkukohtaiset) tai sitten käyttää W2K:n USB-massamuistiajureita, joilla kaikki tikut toimivat. Me:n ajurit eivät jostain syystä toimineet 98SE:ssa, vaikka toisin voisi luulla. Varmaan W2k:n ajurit löytyy netistä vieläkin jonkinlaisena pakettina, itse kopioin ne W2K:n kokeiluversion CD:ltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154138Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii682648Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932381- 472313
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321551Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5161323Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951306- 571290
- 751263
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176