Tuli POI ja muutkin tuliharrastajat!

azile

Missä piileksivät kaikki tulella leikkijät? =) Olipa välineesi tulipoi, -diabolo, devilstick... Näitähän riittää!
Olisi hienoa löytää muita tulella leikkijöitä, omat ystäväni jotka tätä harrastavat ovat ulkomailla, eikä heistä ole treenikavereiksi/opettamaan uusia välineitä/antamaan palautetta, kun eivät ole näkemässä.

Itse asun Oulun seudulla ja puolisen vuotta poiden kanssa harrastanut. Tulenpuhallusta siinä ohessa.

7

1511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sammynator

Hei sinä.
      Olen myös Oulusta ja jotain DIY-POIta toisinaan pyörittelen. Ostin ledivalot, punaisen ja valkoisen ja olen vähän niillä leikkinyt. Reiveissähän noita tulenpyörittäjiä toisinaan näkyy, se on tosi hienon näköistä.

• Phoenixx

Täällä yksi tulikeppejä manipuloiva akka! Tulennielentää harrastelen myös ja keikkoja teen satunnaisesti Etelä-suomen alueella mm. syntymäpäivä- ja hääjuhliin. (Talvisin ja syksyisin enemmän, koska kesällä on liian valoisaa ja kuivaa.)
      Aloitin harrastelemisen parisen vuotta sitten kun kiinnostuin bo-keppi Kung-Fusta. Ja koska pidän esiintymisestä ja visuaalisista taiteista päätin lisätä siihen kirjaimellisesti vielä yhden elementin ja ostin itselleni tulikepit. :3

• vatabbyxx

terve, itsekin miettinyt samaa.. missä kaikki muut harrastajat.. minä pyörittelen poita, niin edistynyt en vielä ole että tulella alkaisin, mutta tulevaisuuden haasteena se, lisäksi hooppaan, eli harrastan hoopdancea, siinäkin tosin vielä aloittelija asteella.. :D ei suju vielä kaikki temput. :)

• Tulileidi

Hei te tulittelijat!
      Menkää katsomaan Tulikukka nimisen ryhmän sivuja, toimii Oulussa ja Tampereella. löydätte sieltä kaiken mahdollisen tiedon.

• Emmiadwoa

Hei innostuin Firepoista Ghanassa asuessani, mutta en ole vielä uskaltanut kokeilla tulen kanssa. Muutan Turkuun syksyllä ja olisi mahtavaa, jos löytäisin muita poi harjoittelijoita Turusta.

• Morsmaikku.

Hei!

Löytyisikö täältä tuliharrastajaa joka pääsisi esiintymään Nurmijärvelle häihin 29.6.2013?

Ohjelmaa pitäisi häihin keksiä ja tulishow olisi kerrassaan upea!

Kiva jos otat yhteyttä [email protected]

• adeli1

Suosittelen kääntymään tulikukka-ryhm'n puoleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      162
      7226
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4158
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      49
      3611
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3200
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2946
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      48
      2444
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2336
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2039
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1995
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1896
    Aihe