TILAVA ja KEVYT MATKALAUKKU -SUOSITUKSIA!

matkaan!!!

Haussa olisi iso, tilava matkalaukku. Hinta saisi olla alle 100€. Ja painoa laukulla mahdollisimman vähän ja tilavuutta PALJON. Mistä löytyy?

23

7689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoa on

      kaupasta niitä löytyy...cittarit , Anttilat ja laukkukaupat....apteekeista eikä huoltoasemilta ei löydy...

      • tummmi

      • TJ..

    • 33

      Cittarissa alkoi juuri tarjous. Kova matkalaukku, olisikohan ollut n.45e.

    • yrjokaarle

      Ruskea pahvilaatikko, aaltopahvia. Toimii , kevyt , halpa. Naru siteeksi.

      • mjyyyyegjn

        Ei kestä käsittelyä lentokentillä.


      • kevyesti käypi asklt

        Hieno idea. Enpä ollut tullut ajatelleeksi. Sisään voi laittaa vaikka pari styrox-kylmälaukkua, jos on jotain herkemmin rikkoutuvaa, ja laatikon voi päällystää kankaalla.


    • Halvemmax tulee

      Osta mieluummin kunnon laukku vähän kalliimmalla niin pärjäät 20 vuotta.

    • finnairin sivuilta

      Muistakaan ostettaessa mitat.

    • reppuja, lentolaukku

      en nähny yhtään matkalaukkua..

    • matkalaukkumatkaaja

      Citymarketissa oli 2 viikkoa sitten cabin class merkkinen matkalaukku.Todella iso ja kevyt.Maksoi 99.90euroa.Ostettiin juuri sellainen.Värejä oli lila ja musta.

      • Delseyllä pärjätty

        Samsung F'lite Basic 71 cm 80 litraa Mitat: 51x71x30 cm, 5,2 kg Tarjous 119 €
        2-pyöräinen postikulut 9€ eli 128 egee, reppu kaupanpäälle

        laukkutila ihanamäen sivuilta. myydään varmaan muuallakin. ei ole todella iso mutta saaa viedä lentokoneeseen ilman lisämaksua. isompiakin malleja löytyy pikkasen kalliimmalla. ei siis ihan satasella mutta luulen että cittarin laukkuja pitää ostaa 2 samassa ajassa mitä tuo kestää. ei cabin class tietenkään mikään huono ole mutta kestävyydellä on rajansa.


    • Esimerkki
    • Delseyllä pärjätty

      Miksi sitten laitat linkin lähes 400 euroa maksaviin laukkuihin? Nuo tietysti ovat tosikevyitä, mutta kaukana 100 egen hintaluokasta. Samsoniten omilta sivuilta ei edes löydy noita heidän halvimpia mallejaan.

      • S. son

        Laukuissa kyllä satsaus laatuun kannattaa. Investoin itse Samsoniten Cosmoliten toiseksi suurimman version. Hintaa 320 egeä, mutta olen huomannut sen, että halpislaukut hajoavat yleensä aika nopsasti. Samsoniten peruslaukkuja saa puolentoistasadan egen pintaan, osta mieluummin sellainen, kuin citymarketin kopio. Lukot ja pyörät hajoaa ekana, eikä ole kovin kivaa katsella, kun omia kamoja ja kalsareita alkaa tulla yksi kerraan hihnaa pitkin.


      • menossa
        S. son kirjoitti:

        Laukuissa kyllä satsaus laatuun kannattaa. Investoin itse Samsoniten Cosmoliten toiseksi suurimman version. Hintaa 320 egeä, mutta olen huomannut sen, että halpislaukut hajoavat yleensä aika nopsasti. Samsoniten peruslaukkuja saa puolentoistasadan egen pintaan, osta mieluummin sellainen, kuin citymarketin kopio. Lukot ja pyörät hajoaa ekana, eikä ole kovin kivaa katsella, kun omia kamoja ja kalsareita alkaa tulla yksi kerraan hihnaa pitkin.

        Mulla on just samanlainen laukku. Todella hyvä. Kevyt, pyörät pyörii mainiosti. Hintaa on, mutta myös laatua.


      • Tarjouserä
        menossa kirjoitti:

        Mulla on just samanlainen laukku. Todella hyvä. Kevyt, pyörät pyörii mainiosti. Hintaa on, mutta myös laatua.

        Joo ja olisi saanut parilla satkulla viime vuonna Stokiksen QOsta...


    • Olen tyytyväinen

      Benettonin matkalaukku myös kevyt (4,5kg), ja itse olen ostanut sen joskus aleksi13:sta hintaan 99e. Laukku on kevyt työntää, hyvät pyörät (4kpl), ja kiinnityksenä vetoketju.

    • onnea hakuseen

      daequusta voisi löytyä. tilatkaa sieltä. mainitkaa suomen mm-joukkueen painoarvo suhteessa joukkueen tilavuuteen.

    • matkailija

      Onko tietoa kellään Citymarketin tarjouksessa olevasta Benettonin laukusta? Kestääkö kulutusta?

    • ..

      sen verran lueskelin, että oli 5vuoden takuu? no mitä se koskee sitä ei lappu kertonut?
      Toinen cittarin tarjous oli cabin class 49€ k-plusssa kortilla. Saas nähdä mitä kestää, mutta siinäkin oli kahden vuoden takuu?

    • kulmatkurtussa

      Onko yli 5 kiloa painava kevyt? Jos koko laukku saa painaa esim. 20 kg on 5 kiloa liikaa. Onko pehmeissä laukuissa kestäviä ja kevyitä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe