Heipä hei!
Olen 35-vuotias nainen Helsingistä, ja elämässäni on se tyypillinen tilanne, että ystävät ovat perheellisiä, ja itse sinkkuna, joten menoseura baareihin olisi erittäin tervetullutta. Itse viihdyn erityisesti rock-henkisissä paikoissa ja hevibaareissa, ja käyn mielelläni bändikeikoilla. Joten jos tämän sattuu huomaamaan joku metallimusiikkia pelkäämätön ”sielunsisar”, niin laitapa viestiä minulle osoitteeseen [email protected].
Ja toki viestiä voivat laittaa muutkin, jotka kaipailevat vauhdikasta menoseuraa Helsingin yöhön – vaikka et olisi koskaan hevibaarissa käynyt, niin mielelläni lähden oppaaksi, jos halut kokea jotain uutta. :) Ja toisaalta itseltäkin joustoa löytyy, joten minut saa varmasti helposti houkuteltua muunkinlaisiin baareihin. :) Eipä siis muuta kun viestiä tännepäin, ja radalle & rokkaamaan! \m/
Rock-henkistä bileseuraa stadista?
tinuviel_75
2
429
Vastaukset
- megamind
Laittelen sulle piakkoin meiliä, mut ihan kun olisin itsestäni lukenut! Olen jopa samanikäinenkin ja kaikki musiikki on lähellä sydäntä... Just olin Pretty Maidsien keikalla ja kovasti oottelen Slayer/Megadeth -parhautta tulevaksi. Toivottavasti Tom Araya paranee nopeesti, en oo viel kyl kerenny lukemaan, et mikä sille tuli, mut toiv. ei mitään vakavaa... Mut mä kirjottelen täs lähipäivinä.... \m/ rokrok!
- tinuviel_75
Ihan mahtavuutta! Odottelenkin sit innolla meiliä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521727
- 621662
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101228- 611031
- 49994
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566