Heipä hei!
Olen 35-vuotias nainen Helsingistä, ja elämässäni on se tyypillinen tilanne, että ystävät ovat perheellisiä, ja itse sinkkuna, joten menoseura baareihin olisi erittäin tervetullutta. Itse viihdyn erityisesti rock-henkisissä paikoissa ja hevibaareissa, ja käyn mielelläni bändikeikoilla. Joten jos tämän sattuu huomaamaan joku metallimusiikkia pelkäämätön ”sielunsisar”, niin laitapa viestiä minulle osoitteeseen [email protected].
Ja toki viestiä voivat laittaa muutkin, jotka kaipailevat vauhdikasta menoseuraa Helsingin yöhön – vaikka et olisi koskaan hevibaarissa käynyt, niin mielelläni lähden oppaaksi, jos halut kokea jotain uutta. :) Ja toisaalta itseltäkin joustoa löytyy, joten minut saa varmasti helposti houkuteltua muunkinlaisiin baareihin. :) Eipä siis muuta kun viestiä tännepäin, ja radalle & rokkaamaan! \m/
Rock-henkistä bileseuraa stadista?
tinuviel_75
2
407
Vastaukset
- megamind
Laittelen sulle piakkoin meiliä, mut ihan kun olisin itsestäni lukenut! Olen jopa samanikäinenkin ja kaikki musiikki on lähellä sydäntä... Just olin Pretty Maidsien keikalla ja kovasti oottelen Slayer/Megadeth -parhautta tulevaksi. Toivottavasti Tom Araya paranee nopeesti, en oo viel kyl kerenny lukemaan, et mikä sille tuli, mut toiv. ei mitään vakavaa... Mut mä kirjottelen täs lähipäivinä.... \m/ rokrok!
- tinuviel_75
Ihan mahtavuutta! Odottelenkin sit innolla meiliä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu594583Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182961- 1402653
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162136- 151573
- 1151477
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601116- 951097
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211048