teuvve väki!
muutama kysymys koskien kuningaspyyyttonia..
eli vuoden verran olen nyt ollut tuollaisen veitikan (6 vuotias herra) onnellinen omistaja ja kaikki on mennyt oikein loistavasti. mutta mutta.. kuinkas usein tollanen matonen oikeen vaihtaa nahkansa vuodessa? ja onko tolla lajikkeella hampaat? vaikka kuinka yrittäny tiirata sen kitusiin sen syödessä tai haukotellessa ei o mitää näkyny. tiedän kyllä et käärmeet vetää ne sillee piiloon.. mut siis onko tolla??
t:rotta rouva
kuningas python
4
794
Vastaukset
- :)
Siis kaikilla käärmeillä on kyllä hampaat. Täällä nahka lupdaan parin kolmeen kk välein.
Vaikka sinulla siis on ollut käärme jo vuoden, suosittelen vielä kertaamaan otuksesta ihan perustietoja, ei millään pahalla ;)- rotta rouva
olen koittanu kauheesti kaivaa tietoo netistä mut en o noita asioita löytänyt
t.rotta rouva
- nels
Muistakseni yhdestä luonto ohjelmasta näytivät just pythöni hampaat. Ne olivat kaksi rivisia piikkimaisia
- ___miia___
Kunkkupytikällä on todellakin hampaat! Jos se sattuu puraisemaan, niin varmasti tulee verta ihan kivasti ja sattuukin varmaan. Googlettamalla löytää helposti kuvia (:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen755634Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744930Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052663Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52372Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41605Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211310Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127875