Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kuningas python

rotta rouva

teuvve väki!
muutama kysymys koskien kuningaspyyyttonia..
eli vuoden verran olen nyt ollut tuollaisen veitikan (6 vuotias herra) onnellinen omistaja ja kaikki on mennyt oikein loistavasti. mutta mutta.. kuinkas usein tollanen matonen oikeen vaihtaa nahkansa vuodessa? ja onko tolla lajikkeella hampaat? vaikka kuinka yrittäny tiirata sen kitusiin sen syödessä tai haukotellessa ei o mitää näkyny. tiedän kyllä et käärmeet vetää ne sillee piiloon.. mut siis onko tolla??

t:rotta rouva

4

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      Siis kaikilla käärmeillä on kyllä hampaat. Täällä nahka lupdaan parin kolmeen kk välein.
      Vaikka sinulla siis on ollut käärme jo vuoden, suosittelen vielä kertaamaan otuksesta ihan perustietoja, ei millään pahalla ;)

      • rotta rouva

        olen koittanu kauheesti kaivaa tietoo netistä mut en o noita asioita löytänyt

        t.rotta rouva


    • nels

      Muistakseni yhdestä luonto ohjelmasta näytivät just pythöni hampaat. Ne olivat kaksi rivisia piikkimaisia

    • ___miia___

      Kunkkupytikällä on todellakin hampaat! Jos se sattuu puraisemaan, niin varmasti tulee verta ihan kivasti ja sattuukin varmaan. Googlettamalla löytää helposti kuvia (:

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe