Näissä olen itse pettynyt:
SmartWool Lightweight Crew merinovillainen paita. Hinta 59€ eikä kestä mitään.
Joka reissun jälkeen ilmestyy lisää pieniä reikiä, joita joutuu parsia umpeen. muuten kyllä hieno ja mukavan tuntuinen päällä.
Savotta Ivalo makuupussi. Halpa pussi, joten ei paljon odotuksia. Tarrakiinnitys tarttuu kokoajan tukkaan kiinni ja kahisee äänekkäästi kääntyessä. Ehkä tuon hintaiset pussit ovat muutkin paskoja..
Huonoimmat ostoksesi liittyen retkeilyyn.
rento retkeilijä
3
492
Vastaukset
- pettynyyt
MilTec tuotteet vai onko minulla sitten jotain kopioita. Halpoja ja todella huonoja.
- petzki1
Haltin kaikki tuotteet !!! En osta elämässäni yhtään haltin tuotetta enään. Oli rinkat ,takit,alusasut.
melkein jokaisessa vikoja. Itse olen vaeltanut/retkeillyt yli 200 yötä. on Norjassa -Ruotsissa sekä paljon myös suomessa. Ostakaa luotettavia merkkejä ei tuu harmaita hiuksia reissussa.- pötz
minäkin olen paljon vaeltanut mutta päivällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885