Usein kun käyn uimahallissa, niin kusen sinne veteen. En jaksa WC:ssä käydä ja kun siin samalla ui, niin tulee sitten laskettua kuset sinne altaaseen. Tekeekö muut näin usein tai ees joskus? tai onko kukaan koskaan tehnyt näin? Kysyn vaan siksi, koska en haluaisi muiden kusessa uida.
uimahallissa kuseskelu
18
4219
Vastaukset
- polisi
voi vi...u mikä sika. turpin tulis jos tietäisin kuka
- pentti
joissain uimahalleissa on vedessä kemikaalia joka muuttaa kusen punaiseksi, eli siis jos kusee altaaseen eikö oliskin noloa.
- Einomies
pentti kirjoitti:
joissain uimahalleissa on vedessä kemikaalia joka muuttaa kusen punaiseksi, eli siis jos kusee altaaseen eikö oliskin noloa.
jos sotkisi veteen, olisi vesi punaista muutenkin, koska jo hiessä on samoja ainesosia kuin virtsassa.
Tuosta on huhuiltu jo iät ja ajat ja 30 vuotta olen kussut altaisiin, eikä ole veden väri vielä punaiseksi muuttunut. :)
- mä vaan
Mä kusen ainakin aina joka kerta kun olen uimassa veteen,niin uimahallissa kuin kesällä järvessä uidessa.. Se tuntuu niin kivalta..:)
- uimari
Minä uin aina lasten altaassa.. siellä sitä riittää ja voi päästää lisää sekaan niin paljon kun haluaa
- osmo
Olen usein myös paskantanut pienet pökät altaaseen, varsinkin kun vanhat mummot ui matkaa on kiva uida niitten eten ja piereskellä, ne tykkää!
- Laitosmies
normaalissa 50m altaassa on keskimäärin kusta 50 litraa. eli kannattaa miettiä kuseeko sinne lisää.
- valvoja
lähellä poistoa.lähes sääntörikkomus.
- talonmies
minulla on yleisavain ja käyn usein yöllä, kusemassa ihmisiä korvaan.
yllätytään kun tavataan.- valvoja
sääntörikkomus,viesti poistetaan.
- UIMAHALLI
Taidat olla psyykkisesti hieman häiriintynyt!
Sanot että kuset uimalassa altaaseen ja haluat tietää kuseeko muut koska et halua muiden kusessa uida!
Eikö mieleesi tule se,että muut eivät varmasti halua uida sinun kusessa!! :D
Joten älä ruikuta lapsellisuuttasi suomi24.fi saitissa vaan opettele käymnään vessassa.Olet feikki! - nnn
kaikki joskus tarpeen tullen kussut ja kusee veteen, eihän kukaan näe ja tiedä.
pieni laskukaava, oletettu allas esim. lev. 8m x pit. 25m x syv. 3m = 600 000 litraa vettä, mitä haittaa muutama litra pissaa tuossa vesimäärässä jota vieläpä puhdistetaan ja vaihdetaan osa vedestä päivittäin.
kyllä ihminen on luonteeltaan sen verran laiska ettei altaasta lähde kesken uinnin pissahädän vuoksi vessassa käy varsinkin kun salaa voi pissata, varsinkin kun jotkut tohtii suihkutiloissa liritellä julkisestikin.- Anonyymi
Minäkin kusen altaisiin, näin sosialismi kehittyy diktatuuriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kusen altaisiin, näin sosialismi kehittyy diktatuuriksi.
Idiootti.
- Anonyymi
Alavudella myös paskannetaan uimahallin altaaseen 😃
- Anonyymi
Ylänteellä vain kustaan ja kellutaan.
- Anonyymi
Kusin vaan viimeksi saunassa lauteen raosta lattialle. Hieman levitin ja lirutin.
- Anonyymi
Joo normaalia toimintaa alavudella
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126