tässäpä jokaiselle halukkaalle

-tiina

voitte käydä ihan vaan yhdessä paikassa v......ssa mulle ettei tartte pomppia ketjusta toiseen perässä keskustelen mielelläni kanssanne aiheesta viiva.

70

1442

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

-tiinahyvä, tee asiaa liian helpoksi.
      Täällähän kulttuuri on sitä, että kaksihaaraisella kielellään lipovat, sihisevät myrkkyhampaat kurkkivat nurkan takana, milloin on paras aika haukata.

• demeter

ei se kukkokaan käskien laula. Ja torikauhuakin voi joku potea. Olet sä vaan kiehtova persoona: missä liikutkin, heti saat seuraa...

• :))
        demeter kirjoitti:

ei se kukkokaan käskien laula. Ja torikauhuakin voi joku potea. Olet sä vaan kiehtova persoona: missä liikutkin, heti saat seuraa...

kuulut niihin, jotka täällä tietävät näkymättömistä merkeistä kuka kirjoittaa??

Onnekseni minä tulkitsen vain näkyvää.

• -tiina

olis niin paljon selkeempää.

• :)))
        -tiina kirjoitti:

olis niin paljon selkeempää.

ole täällä suosiossa, vaan himmeys.
        Himmeetä sakkia.

• -tiina
        :))) kirjoitti:

ole täällä suosiossa, vaan himmeys.
        Himmeetä sakkia.

mikään ihme että joku mun perässä aina nokkii.

• demeter
        :)) kirjoitti:

kuulut niihin, jotka täällä tietävät näkymättömistä merkeistä kuka kirjoittaa??

Onnekseni minä tulkitsen vain näkyvää.

näkymätöntä en osaa tulkita, kun en aina näkyvääkään...
        Eiks olis kiva, jos täälläkin oltais "läpinäkyviä" - kuten politiikassa ?

• älytöntä

mitä palsta marttyyrit tekevät, että saavat huomion itseensä. Heistähän olikin ketju joku pv. sitten.Tässäpä oiva näytös, mitä se pahimmillaan on.

• -tiina

vai noin ne marttyyrit kirjoittelee että ne saa itteensä huomion ja mää kun yritän päästä siitä huomiosta eroon ettei joka päivä olis joku valittamassa en mää nyt minään näytöksenä tota sun kirjoitustas pitäs mutten ehkä aina kaikkee ymmärrä niinkun pitäs.

• btl
        -tiina kirjoitti:

vai noin ne marttyyrit kirjoittelee että ne saa itteensä huomion ja mää kun yritän päästä siitä huomiosta eroon ettei joka päivä olis joku valittamassa en mää nyt minään näytöksenä tota sun kirjoitustas pitäs mutten ehkä aina kaikkee ymmärrä niinkun pitäs.

eli erottele virkkeet ja lauseet toisistaan pisteillä ja pilkuilla. En yleensä halua ketään neuvoa tai moittia, mutta kun tämä vuodatus jatkuu viikosta toiseen eri ketjuissa, herää kysymys, että puhutko myös niin kuin kirjoitat.

• -tiina
        btl kirjoitti:

eli erottele virkkeet ja lauseet toisistaan pisteillä ja pilkuilla. En yleensä halua ketään neuvoa tai moittia, mutta kun tämä vuodatus jatkuu viikosta toiseen eri ketjuissa, herää kysymys, että puhutko myös niin kuin kirjoitat.

älä lue jos ottaa henkeen se on helppoo tohon sun ongelmaas jeps kyllä puhun just niinkun kirjotan mutta en oo mitenkään nopee puhuja ja ihan jaksan hengästymättä tarinoida mutta sitä mää en usko että sää puhut niinkun kirjoitat mutta todellakin ei kannata lukee mun juttuja se on niin yksinkertaista taatusti en puskasta hyppää tällä tyylillä.

• ::::::::::
        btl kirjoitti:

jos ei ymmärrä kirjoitettua suomen kieltä.

• huomionarvoinen
        -tiina kirjoitti:

älä lue jos ottaa henkeen se on helppoo tohon sun ongelmaas jeps kyllä puhun just niinkun kirjotan mutta en oo mitenkään nopee puhuja ja ihan jaksan hengästymättä tarinoida mutta sitä mää en usko että sää puhut niinkun kirjoitat mutta todellakin ei kannata lukee mun juttuja se on niin yksinkertaista taatusti en puskasta hyppää tällä tyylillä.

kun puskasta mäyryät teet sen pisteiden ja pilkkujen kanssa.
        On huomattu

• ihkuuuuu
        :::::::::: kirjoitti:

henklö osaa kyllä kirjoittaa niinkuin muutkin mutta EI VIITSI!

• -tiina
        huomionarvoinen kirjoitti:

kun puskasta mäyryät teet sen pisteiden ja pilkkujen kanssa.
        On huomattu

ei vaan oo aikaa möyrytä onhan tässä elämässä jotain muutakin tehtävä.

• mötöne
        :::::::::: kirjoitti:

jos naama on väärä.

• -tiina
        mötöne kirjoitti:

jos naama on väärä.

ongelma jospa kävisisit vaikka plastiikkakirurgilla jos sieltä sais jotain apua apua.

• mietitään hetki ja luodaan määritelmä palstamarttyyrille?
        Laitan ensimmäisen määritelmän irvistelyn pohjaksi:
        On sviddumaista joutua vastaamaan pashanjauhamiseen fiksusti, se onnistuu pari kertaa, mutta sit ei enää aikasti jaksa, oksennus tulee.

H.

• takatakatakapää
        -tiina kirjoitti:

ei vaan oo aikaa möyrytä onhan tässä elämässä jotain muutakin tehtävä.

taikapaikka, missä pisteistä ja pilkuista tiedetään, kuka kirjoittaa?

Olisikohan tuo jo vakavaa?

• |
        mötöne kirjoitti:

jos naama on väärä.

kuin kaksipäinen kieli.

• -tiina
        takatakatakapää kirjoitti:

taikapaikka, missä pisteistä ja pilkuista tiedetään, kuka kirjoittaa?

Olisikohan tuo jo vakavaa?

herää kysymys onko täällä vain yksi kirjoittaja jospa se oonkin mää jos en vaan huomaa sitä itekkää no nythän rupes meneen ihan runonmuotoon vielä kun olis ne iänikuiset pilkut ja pisteet kohallaan niin ah tätä autuutta.

• ai-ai
        hunksz kirjoitti:

mietitään hetki ja luodaan määritelmä palstamarttyyrille?
        Laitan ensimmäisen määritelmän irvistelyn pohjaksi:
        On sviddumaista joutua vastaamaan pashanjauhamiseen fiksusti, se onnistuu pari kertaa, mutta sit ei enää aikasti jaksa, oksennus tulee.

H.

kun keksit kuin vaavi uuden sanan, aikasti.

• jopas jotain
        | kirjoitti:

kuin kaksipäinen kieli.

on jopa kaksinaamainen?

• ai-ai kirjoitti:

kun keksit kuin vaavi uuden sanan, aikasti.

on tunnustanut kolme lasta, isyydestäni en ole varma kenestäkään heistä.
        Harmillisesti, ollaan lakia muuttamassa vasta nyt, Jenkeissäkin vangit vapautuvat, kaikkea se DNA teettääkin.
        Mutta ruhtinaallisten elatusmaksujen vastapainoksi olen saanut oppia nuorekkaita sanoja.
        Joitain osaan itsekin, 60- luvun hippi kun olen.
        Se oli vapaan rakkauden aikaa, sen ajan sanoja eivät lapseni, onneksi, ole lukeneet mistään.

Miltä nyt tuntuu? Palstalla monet nauttivat pienestä pilkastaan, monista tuntuu tuntuvan ihan aikuiselta.
        Haluatko kehittyä vai taantua?
        :)
        H.

• ai-ai
        hunksz kirjoitti:

on tunnustanut kolme lasta, isyydestäni en ole varma kenestäkään heistä.
        Harmillisesti, ollaan lakia muuttamassa vasta nyt, Jenkeissäkin vangit vapautuvat, kaikkea se DNA teettääkin.
        Mutta ruhtinaallisten elatusmaksujen vastapainoksi olen saanut oppia nuorekkaita sanoja.
        Joitain osaan itsekin, 60- luvun hippi kun olen.
        Se oli vapaan rakkauden aikaa, sen ajan sanoja eivät lapseni, onneksi, ole lukeneet mistään.

Miltä nyt tuntuu? Palstalla monet nauttivat pienestä pilkastaan, monista tuntuu tuntuvan ihan aikuiselta.
        Haluatko kehittyä vai taantua?
        H.

itseäni jokaisena päivänä, palstan taantumuksesta huolimatta.
        Toivon mukaan kukin niin ymmärtää tehdä - sinäkin.

• -tiina
        ai-ai kirjoitti:

selvää mainostamattakin.

• ai-ai kirjoitti:

Ihan hippikin.
        Olen aikasti varma että maailma ei halua minun muuttuvan vaan pelastavan.
        H.

• ai-ai
        -tiina kirjoitti:

selvää mainostamattakin.

kun pääsin oikein paatoksen rintaäänellä, painokkaasti lausehtimaan. :))
        Loihin lausumaan.

• ai-ai
        hunksz kirjoitti:

Ihan hippikin.
        Olen aikasti varma että maailma ei halua minun muuttuvan vaan pelastavan.
        H.

oman nahkasiko?
        Olen muutaman vuoden sinua nuorempi, kaupunkilaislapsi, koko hippiaate meni huomaamattani ohi.
        Liekö ollut suurikaan suru?

• -tiina
        ai-ai kirjoitti:

kun pääsin oikein paatoksen rintaäänellä, painokkaasti lausehtimaan. :))
        Loihin lausumaan.

tämän kehitykseni kanssa.

• ai-ai kirjoitti:

oman nahkasiko?
        Olen muutaman vuoden sinua nuorempi, kaupunkilaislapsi, koko hippiaate meni huomaamattani ohi.
        Liekö ollut suurikaan suru?

ei meillä ollut tavoitteena maailman pelastaminen.
        Kesät olivat Aurinkoisia ja Teltat kuumia.
        "Maailmanpelastamisen" heitin vain siksi että tuolla termillä nykyajannuoriso pyrkii kehittämään keinoja millä elää ja tulla toimeen.
        Ressukat opiskelevat alimpaan rimaan ja luovat sitten "hyväntekeväisyysjärjestön" ja alkavat masinoimaan, vaatimalla tukiautomaatteja.
        Kokeneemmat työttömät sosiologit jne. iskevät siihen heti kiinni.

Minun maailmani ja maailmanloppuni riippuu heistä ja niistä jotka moiseen hulluuteen syytävät rahaa.
        Stonehengestä virtaa maailmanmuuttumiseen kaikki se joka minut tempaa mukaansa, kun Galadriel on niin päättänyt.
        H.

• että olet Tiina, jonka vähäisesti luulen tuntevani, niin lupaan kiukutella sinulle vain täällä.
      Ja vasta ensi Jouluna. Lupaan kuitenkin että yritän etsiä aiheita koko kevään, kesän ja syksyn.
      Lämmittäköön sinua Helmikuiset lumilyhdyt ja ystävät.
      H.

• -tiina

nimimerkillä sitten eikä mistään puskista se on nimittäin reilua jos joku suoraan kiukkuaa ja sitäpaitsi kiukkuaminen on ihan eri juttu kun kiusaaminen ja suorastaan herjaaminen joka on jo säännöissäkin kielletty.

• -tiina kirjoitti:

nimimerkillä sitten eikä mistään puskista se on nimittäin reilua jos joku suoraan kiukkuaa ja sitäpaitsi kiukkuaminen on ihan eri juttu kun kiusaaminen ja suorastaan herjaaminen joka on jo säännöissäkin kielletty.

Tietysti.
        Kesästä on luvattu kuumaa mutta ei se tarkoita että kaikki laihtuvat.
        Joulupossut vain.
        Ja ämmänläyskä, minua et saa kiini puskista kirjoittamisesta ikinä, eikä kukaan muukaan.
        Sen verran jäykkää on.
        Selkäranka.
        Ihailijasi
        H.

• -tiina
        hunksz kirjoitti:

Tietysti.
        Kesästä on luvattu kuumaa mutta ei se tarkoita että kaikki laihtuvat.
        Joulupossut vain.
        Ja ämmänläyskä, minua et saa kiini puskista kirjoittamisesta ikinä, eikä kukaan muukaan.
        Sen verran jäykkää on.
        Selkäranka.
        Ihailijasi
        H.

hyödyntää sen kuuman kesän ja koko kevät talven vaikket lähtenykkään kisaan mukaan.

• -tiina kirjoitti:

hyödyntää sen kuuman kesän ja koko kevät talven vaikket lähtenykkään kisaan mukaan.

ON, se Tiina.
        Tulevan Joulun suunnitteluun kuuluvat maistelut tulevat tuhoamaan pyrkimyksesi tavoitteeseesi.
        Sinne toiselle, väärälle, puolelle järvvee (jokkee) tulee Ralli-liikennekin lisääntymään.
        Makkaranpaistajahan ei saa myydä mitään ilman laatukontrollia?
        Uusin rallikuski perheessä kun on vielä Ukkinsa tyyppinen, tissejä hamuileepi. Makkaroihin kuluu vielä aikaa.
        H.

• -tiina
        hunksz kirjoitti:

ON, se Tiina.
        Tulevan Joulun suunnitteluun kuuluvat maistelut tulevat tuhoamaan pyrkimyksesi tavoitteeseesi.
        Sinne toiselle, väärälle, puolelle järvvee (jokkee) tulee Ralli-liikennekin lisääntymään.
        Makkaranpaistajahan ei saa myydä mitään ilman laatukontrollia?
        Uusin rallikuski perheessä kun on vielä Ukkinsa tyyppinen, tissejä hamuileepi. Makkaroihin kuluu vielä aikaa.
        H.

ne pojat hetkeks hellittävät ja pian ovat taas kynsin hampain kiinni.

• -tiina kirjoitti:

ne pojat hetkeks hellittävät ja pian ovat taas kynsin hampain kiinni.

Miten äidit aikanaan "Teko-moittivat".
        Harmi vaan että mentyään naimisiin tuo teko jää pois.
        H.

• olekkaan

kenenkään itsensä vika, ettei ole elämässään saanut riittävästi huomiota, vaan pitää tulla tänne sitä keinolla millä hyvänsä ruinaamaan. Jos tämä tuo onnellisuutta edes vähän, niin hyvä.

• -..-

diagnoosissasi. Eiköhän -tiina ole saanut huomiota monin kerroin tavallista taavia enemmän.
        Jo ammattinsa ja harrasteidensa takiakin.
        Ettei kävis katteex?

• -tiina

eiks kumminkin oo nyt kiva kun mää huomioin sut ja kiva kun tuut onnelliseks siitä mulla on taas vähän toisin päin tahdon olla paikassa kun paikassa huomion keskipisteenä mutta sillekkään ei taas voi mitään kun on niin iloinen ja mukava ihminen.

• määmää ja mää

ja jutuista voi lukea, mää mää mää mää mää ja mun ja mää jamun ja nyt mä meen töihin ja mun ja sitten mä meen saunaa ja mää jamää ja mun ja mun ja mää

• -tiina
        määmää ja mää kirjoitti:

ja jutuista voi lukea, mää mää mää mää mää ja mun ja mää jamun ja nyt mä meen töihin ja mun ja sitten mä meen saunaa ja mää jamää ja mun ja mun ja mää

mää en käy saunassa kun joskus harvoin kesällä ja jos oot sillon ollu paikalla jos oon joskus sattunu mainitseen epäilen kumminkin niin sit oot kyllä aina päivystämässä ja kyllä täällä joku muukin on maininnu joskus menevänsä töihin bääbääbääääääääää.

• mää mää ja mää
        -tiina kirjoitti:

mää en käy saunassa kun joskus harvoin kesällä ja jos oot sillon ollu paikalla jos oon joskus sattunu mainitseen epäilen kumminkin niin sit oot kyllä aina päivystämässä ja kyllä täällä joku muukin on maininnu joskus menevänsä töihin bääbääbääääääääää.

meen töihin sit mullaa mää on tyttö mää sillä on ihana vauva mää mää mää ja sit mä meen ja sit mulla on ihana mies mää ja sit me mennään kapakkaan mää mää mää ja lauletaan karaokee mää mää mää ja mää

• -tiina
        mää mää ja mää kirjoitti:

meen töihin sit mullaa mää on tyttö mää sillä on ihana vauva mää mää mää ja sit mä meen ja sit mulla on ihana mies mää ja sit me mennään kapakkaan mää mää mää ja lauletaan karaokee mää mää mää ja mää

mun kirjoituksia lukenu mikä niissä niin kovasti kiinnostaa että oot vielä oikeen mielees painanu bääbäääbääääääääääääää toiset pitää blogia mun ei tarvi kun mää tavoitan täältä kohderyhmän näköjään.

• mää mää mää
        -tiina kirjoitti:

mun kirjoituksia lukenu mikä niissä niin kovasti kiinnostaa että oot vielä oikeen mielees painanu bääbäääbääääääääääääää toiset pitää blogia mun ei tarvi kun mää tavoitan täältä kohderyhmän näköjään.

mää mää mää mää

• sinulla ei
        -tiina kirjoitti:

olisikin, kun blogin kirjoittajalla on useimmiten jotain sisältöä kirjoituksissaan.

• -tiina
        sinulla ei kirjoitti:

olisikin, kun blogin kirjoittajalla on useimmiten jotain sisältöä kirjoituksissaan.

munkin kirjoituksissa kun niitä niin innokkaasti luetaan ja niihin kommentoidaan sääkin.

• määmäää ja mää
        sinulla ei kirjoitti:

tällä ihmisellä ei ole mitään järkevää sanottavaa silti se ei tajua miksi muut ei halua lukea sen pitkästyttäviä juttuja

• feikkaus hienoa
        määmäää ja mää kirjoitti:

tällä ihmisellä ei ole mitään järkevää sanottavaa silti se ei tajua miksi muut ei halua lukea sen pitkästyttäviä juttuja

aamusta asti palstalla?
        Vaikea kuvitella että käy töissä?

• -tiina
        määmäää ja mää kirjoitti:

sit luet.

• -tiina
        feikkaus hienoa kirjoitti:

aamusta asti palstalla?
        Vaikea kuvitella että käy töissä?

hommansa hyvin ja on oma pomonsa ei tartte joka päivä säntäillä töihin ja tässä kotitöiden lomassa kerenny hyvin kirjoittelemaan täälläkin kertoisinko vielä mitä kotitöitä oon tehny no en taida kumminkaan joku ne kuitenkin muistaa vielä vuosien päästä.

• ää mää mää ja mää
        -tiina kirjoitti:

hommansa hyvin ja on oma pomonsa ei tartte joka päivä säntäillä töihin ja tässä kotitöiden lomassa kerenny hyvin kirjoittelemaan täälläkin kertoisinko vielä mitä kotitöitä oon tehny no en taida kumminkaan joku ne kuitenkin muistaa vielä vuosien päästä.

on sitten aikaa roikkua netissä vaikka on niin onnellisessa avioliitossa eikä kotonakaan tarvitse tehdä mitään ja voi viettää päivän naputtelemalla tietokonettaan on aika turha sanoa että sinä kävisit töissä
        taitaa parempi olla kuvaus että olet mielenterveyslomalla ja pitkällä sellaisella
        rotan hampaat II

• -tiina
        ää mää mää ja mää kirjoitti:

on sitten aikaa roikkua netissä vaikka on niin onnellisessa avioliitossa eikä kotonakaan tarvitse tehdä mitään ja voi viettää päivän naputtelemalla tietokonettaan on aika turha sanoa että sinä kävisit töissä
        taitaa parempi olla kuvaus että olet mielenterveyslomalla ja pitkällä sellaisella
        rotan hampaat II

k-markettien sivuilta googlesta mun mielestä kauppiaita ei oo mun nimisiä muita ja mielenterveysongelmia ei oo vielä ollu onneks se siitä jos jotain kiinnostaa lähden nyt laihduttamaan porukassa tästä eteenpäin vastauksista en vastaa mää oli tänään nimittäin joku muukin käyttäny -tiinaa tiiä kuinka hän innostuu nimimerkistä.

• määmää määä
        -tiina kirjoitti:

k-markettien sivuilta googlesta mun mielestä kauppiaita ei oo mun nimisiä muita ja mielenterveysongelmia ei oo vielä ollu onneks se siitä jos jotain kiinnostaa lähden nyt laihduttamaan porukassa tästä eteenpäin vastauksista en vastaa mää oli tänään nimittäin joku muukin käyttäny -tiinaa tiiä kuinka hän innostuu nimimerkistä.

kiinnostaa sun nimes ja jotkut tekemäs hahmot menehän laihduttamaan olet varmaan sen tarpeessakin
        oletan että olet täällä myöhään yöhön niinkuin oli jo varhain aamustakin asti
        näin työtön jolla ei ole tarpeita olla kenenkään käytettävissä päivän mittaan
        yhteiskunna loisilla on paljon aikaa

• määmää määä kirjoitti:

kiinnostaa sun nimes ja jotkut tekemäs hahmot menehän laihduttamaan olet varmaan sen tarpeessakin

kiinnosta, mitäs räksytät Tiinan perässä.
        Tääl on muutamilla outo tapa moitti muita netissä roikkumisesta, eivätkä ite tajua tekevänsä koko ajan samaa.
        Tyhmyys huipussaan!!!!!!!!!!!!

• mää mää mää
        minttupuu kirjoitti:

kiinnosta, mitäs räksytät Tiinan perässä.
        Tääl on muutamilla outo tapa moitti muita netissä roikkumisesta, eivätkä ite tajua tekevänsä koko ajan samaa.
        Tyhmyys huipussaan!!!!!!!!!!!!

puutut asiaan kun ei se sinua kosketa mitenkään
        voisiko sanoa, tyhmyys huipussaa?

• mää mää mää kirjoitti:

puutut asiaan kun ei se sinua kosketa mitenkään
        voisiko sanoa, tyhmyys huipussaa?

Tiina on mun freni, en tykkää et mun ystäviäni moititaan!!

• minttupuu kirjoitti:

Tiina on mun freni, en tykkää et mun ystäviäni moititaan!!

piti sanomani, en viitti poistaa tota äskeistä.
        Seuraavaks saa kuulla, että poistaa viestejään.

• xD
        määmää määä kirjoitti:

pitää etsiä?
        K-kauppiaiden luettelosta :DDDDDDDDDDD

• näää nääää
        minttupuu kirjoitti:

piti sanomani, en viitti poistaa tota äskeistä.
        Seuraavaks saa kuulla, että poistaa viestejään.

aikuiseksi.

• näää nääää kirjoitti:

aikuiseksi.

alottaa vasta huomenna??
        Sen kasvamisen, nyt ei jaksa!!

• xD kirjoitti:

pitää etsiä?
        K-kauppiaiden luettelosta :DDDDDDDDDDD

mee ettimään!
        Hiivaviina, viinihiiva ja mitä kaikkia kivoja lempinimiä hänellä nyt tääl onkaan, voi ylläpylläri löytyä K-kauppiaiden luettelosta.

• -tiina
        määmää määä kirjoitti:

yhteiskunnan loinen.

• -tiina
        minttupuu kirjoitti:

alottaa vasta huomenna??
        Sen kasvamisen, nyt ei jaksa!!

yks pilkku seittemän kiloo viikossa hyvä mää mää en aio ainakaan enää kasvaa enkä ainakaan aikuiseks koskaan aina sen verran lapsen mielisyyttä pitää olla hyvä mää ja mun ystävät.

• ?

---- miksi sinulle pitää v...lla, valista hieman ------

• -tiina

jossain ketjussa hakkuu mua pääsääntöisesti mää oon tyhmä ja haastan aina riitaa niin typerää hyppiä ketjusta toiseen tästä niitä haukkumisia on niin helppo lukee yhdestä ketjusta.

• määämää ja sääää

netti ei ole koko elämä vingutte ihan kiitettävästi vaika koko päivän jos hiukan tökkää,hunksit ja kaikki.
      Hyvää illanjatkoa,nyt on hiukan tärkeempää tekemistä :DDDDDDDDDDDD

• enkä mä oo tääl koskaan iltaysin jälkeen aukomassa päätäni!
        Varsinkaan lauantai-iltana.

• Sinäpäs ensiksi
        minttupuu kirjoitti:

enkä mä oo tääl koskaan iltaysin jälkeen aukomassa päätäni!
        Varsinkaan lauantai-iltana.

Ketjussa tuntuu olevan vallalla naivaltaisen työporukan pikkujolutunnelma. Neljännen ilmaisen paukun jälkeen yleensä aletaan laukoa "totuuksia tovereista" ja paskaoista pomoista. Haukutaan ja piikitellään toisiaan, muistamatta edes mistä pitikään haukkua ja puhua suunsa puhtaaksi tänä vuonna. Kliffaa hei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe